Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 89036...232
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kjemi og kan stole på han, og ikke lage rare lyder :)

Skrevet

Dette er egentlig et veldig godt spørsmål! Først og fremst så kan jeg innrømme at før brydde jeg meg ikke om hva jeg så i en kjæreste, jeg ble rett og slett sammen med folk som likte meg uavhengig av kjemi og annet. Nå, etter å ha brent meg mye i kjærlighetslivet vet jeg virkelig hva jeg leter etter. Jeg ønsker meg en mann som er ferdig med drikke/pule/drama perioden i livet, jeg ser rett og slett etter en som har roet seg ned. Jeg må absolutt stole på han, og vi må ha en spesiell kjemi. Humor er faktisk det viktigste for meg! Jeg vil også ha noen som gjør noe med livet sitt, tar en utdanning eller noen som har stabil inntekt! Er jeg ekstra heldig så ønsker jeg med en mann som kan ha dype samtaler, finner jeg en slik mann så er jeg super heldig.

Anonymous poster hash: eda80...221
Skrevet

Hyggelig, god samtalepartner, trofast, stabil inntekt (utdanning), ei jeg kommer godt overens med, virker for meg som tiltrekkende (ikke et must), ei det går an å fysisk kontakt med (ikke for avvisende)

Skrevet

Hyggelig, omgjengelig, respektfull, personlig integritet, kompatibel humor, reflektert, god samtalepartner, ikke sjalu, en jobb han liker og trives med, stabil økonomi.

Anonymous poster hash: 77b08...7b2
Skrevet

Alt for mye, aller fremst "den følelsen".

.... Vil nok være singel til jeg blir gammel og grå :)

• Liker 1
Skrevet

Penger

Anonymous poster hash: 37e55...43d
Skrevet

Mange gode svar her :P

Anonymous poster hash: 89036...232
Skrevet

Godt humør og like eventyrlysten som meg, så vi kan reise masse. Spontan, trygg på seg selv, ærlig og trofast.

Skrevet

Min drømmedame er en som er god å lage mat, god i hjertet, omtenksom :)

Anonymous poster hash: 91ae9...5de
Skrevet

Dette er egentlig et veldig godt spørsmål! Først og fremst så kan jeg innrømme at før brydde jeg meg ikke om hva jeg så i en kjæreste, jeg ble rett og slett sammen med folk som likte meg uavhengig av kjemi og annet. Nå, etter å ha brent meg mye i kjærlighetslivet vet jeg virkelig hva jeg leter etter. Jeg ønsker meg en mann som er ferdig med drikke/pule/drama perioden i livet, jeg ser rett og slett etter en som har roet seg ned. Jeg må absolutt stole på han, og vi må ha en spesiell kjemi. Humor er faktisk det viktigste for meg! Jeg vil også ha noen som gjør noe med livet sitt, tar en utdanning eller noen som har stabil inntekt! Er jeg ekstra heldig så ønsker jeg med en mann som kan ha dype samtaler, finner jeg en slik mann så er jeg super heldig.

Jeg ser etter det samme som deg! Og forhåpentligvis så tror jeg att jeg har funnet han :rodmer:

Skrevet

God kjemi og kan stole på han, og ikke lage rare lyder :)

Jeg ble litt nysgjerrig på din grunn til at «lager ikke rare lyder» er et punkt. Det virker så tilfeldig men spesifikt.

Skrevet

money money money...Synes det er for mye fokus på penger i dag. Samt materialisme. Trenger man å kjøpe hus? Trenger man den nyeste telefonen? Trenger man å kjøpe nye møbler og ny bil? Synes det blir mer og mer fokus på HVA man er, og ikke HVEM man er.

Skrevet

money money money...Synes det er for mye fokus på penger i dag. Samt materialisme. Trenger man å kjøpe hus? Trenger man den nyeste telefonen? Trenger man å kjøpe nye møbler og ny bil? Synes det blir mer og mer fokus på HVA man er, og ikke HVEM man er.

Nevnte AB du siterer noe om materialisme og penger, annet enn «stabil inntekt»?

Skrevet (endret)

- Min komplimentær i personlighetstype. Det betyr utadvendt, easy going, eventyrlysten og sosial.

- Delt verdisyn og politisk preferanse. Konservativ/høyrevendt.

- Felles humor. Glimt i øyet.

- Velkledd. Dyp stemme. Hår på brystet.

- Høy sexlyst, eksprimentell og er ofte 'fysisk'/touchy-feely. Har seksuell erfaring, men har ikke ligget rundt for mye. Forhåpentligvis under 20 partnere.

- Genuint maskulin og rasjonell. LIker feminine kvinner selv om vi gjør hverandre gale iblant ;)

- Selvsikker og en problemløser. Ikke en mamma/pappagutt som skylder på verden for sine problemer.

- Kommer fra en stabil og velstående familie. Har gode, mannlige rollemodeller.

- Høyere utdannelse og eier egen bolig. Finansielt ansvarlig og har sparepenger.

- Ikke-røyker, drikker sosialt. Har en balanse i sitt liv mellom jobb, hobbyer, sosialt og kjæreste, der jobb tar opp mesteparten. Har et godt sosialt nettverk med menn som ikke bare er party-gutter.

- Holder seg i form, men er ikke forfengelig. Foretrekker sport og henger ikke så mye på helsestudio.

- GLAD i kvinner. Elsker dem, respekterer dem. Har aksept for at menn og kvinner er forskjellige, og liker alle quirks som gjør oss annerledes.

Ser ut som en smørbrødliste, men mange av disse tingene gjelder veldig mange, normale mennesker. Kan også legge til at jeg ikke har veldig strenge preferanser ang. utseende og at jeg ikke trenger en Gerard Butler. Når han har de rette personlighetstrekkene er det det som skal til.

Er ung, heldig med utseende og veldig generøs med menn jeg dater så har mulighet til å være selektiv. Hadde ikke hatt samme krav ellers.

Endret av Marie90
Skrevet

Jeg så etter dette:

At han var pottetrent og husren og at han ikke trengte verken å holdes i bånd eller at han hadde båndtvang på meg, en fyr med fleksiline er totalt turn off.

Ellers

- At han ikke ønsket seg barn

- God kommunikasjon (snakking, lytting, at han prøver å forstå der andre konsekvent går)

- En lun humor

-Tillitt

- Felles verdisyn (relativt liberal uten store fordommer )

- At han på ingen måte er religiøs

- At han er voksen og selvstendig når det trengs men at han liker å leke og kan være barnslig og ha sin gutteaktige sjarm uten å gå i fistel over at dressen blir rynkete.

- At han kan tenke utenfor boksen

- At han er såpass trygg på seg selv at han gir litt blanke f. i hvordan absolutt alle folk oppfatter han.

-At han er lite hissig og surmulete

- At han ikke bare ligger på sofaen er helt handlingslammet etter å ha skiftet dekk på bilen 2 ganger i året og forventer å få servert drueklaser på et sølvfat men at han faktisk gjør noe både i hus og hjem og tar initiativ.

-At han setter pris på forholdet vårt og meg nok til at han viser det

Og fikk det også, heldige meg..

Skrevet

En ting er sikkert: Hvis han ikke bryr seg om andre, er alle andre gode egenskaper han har (eller selv mener han har) helt overflødige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...