Gå til innhold

Hvem sa "jeg elsker deg" først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på dette. I USA spesielt, er det tydelig en stor ting å si "I love you", mens for meg har det aldri virket så stort. Det at det alltid er en så fantastisk stor og nydelig ting i amerikanske filmer har virket fjernt og rart for meg.

Men så kom det øyeblikket der min kjære sa det til meg, og jeg ble helt rar i kroppen. Det kriblet, og jeg ble helt lykkelig. Rart det der. Vi hadde vært sammen i nesten to år da han sa det til meg, med tårer i øynene. Det var et rørende øyeblikk!!

Anonymous poster hash: 7239f...01a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa det først til meg. Jeg hadde ønsket å si det lenge, men ville ikke skremme han bort fordi han aldri har hatt ett seriøst forhold. Begynte å gråte av glede da han sa det første gang. Veldig deilig :-)

• Liker 1
Skrevet

Han sa det først :) Men da sa jeg at jeg ikke var klar (vet det var slemt). Så var det vel han som sa det igjen ett par måneder senere, og da var jeg klar. Vi sier det ikke så ofte, for det betyr veldig mye for meg. Ikke det at jeg ikke elsker han, for det gjør jeg. Jeg elsker han hver dag! Men ønsker ikke å bruke det opp på en måte.

Anonymous poster hash: 38712...6bd
Skrevet

Han :rodmer: I et badekar i Madrid med vin, levende lys og musikk... Hihi.. Usikker om jeg sa det tilbake da, faktisk.... :bond: Sagt det i ettertid da, men ikke så ofte, for syns det skal "spares" til litt spesielle anledninger.. ;)

Anonymous poster hash: 4785a...5bb
Skrevet

Han sa det først :) Men da sa jeg at jeg ikke var klar (vet det var slemt). Så var det vel han som sa det igjen ett par måneder senere, og da var jeg klar. Vi sier det ikke så ofte, for det betyr veldig mye for meg. Ikke det at jeg ikke elsker han, for det gjør jeg. Jeg elsker han hver dag! Men ønsker ikke å bruke det opp på en måte. Anonymous poster hash: 38712...6bd

Slike ting kan man aldri si for mye, etter min mening :-)

Anonymous poster hash: fbcc3...285

• Liker 9
Skrevet

Han sa det til meg. Før vi møttes.. Ehh.. Ja.. Så mye betyr det for oss liksom. Idag sier han det i hytt og pine, uten at det betyr noe. Han bare sier noe. Sier jeg hæ, husker han ikke hva han har sagt engang.

Anonymous poster hash: 8e1e5...755

Skrevet

Han sa det først etter at vi hadde vært sammen i ca. 5 måneder. Jeg ble så satt ut da han sa det at jeg sa "deg og" kjapt tilbake. Etter et par måneder sa han det på nytt og da kunne jeg svare "elsker deg og" tilbake :P

• Liker 1
Skrevet

Han sa det i fylla for 2 år siden.. romantisk!;) men vi er sammen ennå og han sier det flere ganger daglig:) som sagtover her, det kan ikke brukes opp. Man sparer ikke på kjærlighet:)

• Liker 1
Skrevet

Slike ting kan man aldri si for mye, etter min mening :-)

Anonymous poster hash: fbcc3...285

Jeg satt faktisk å tenkte på det, akkurat da jeg skrev innlegget. Hva hvis noe skjer, og jeg skulle ønske jeg hadde sagt det oftere? Men jeg kom frem til at vi viser det veldig mye gjennom handling, og vi ofte bruker andre ord enn "jeg elsker deg". Det er ikke det at jeg sier det en gang i halvåret, eller hver gang jeg får en gave. Heller et par ganger i uken, men ikke hver kveld eller hver gang vi sier hade.

Skrevet

Jeg sa det først. Etter 2 mnd, og det tok et par mnd til før jeg fikk det tilbake... Er jente.

Anonymous poster hash: 79b9c...24d

• Liker 2
Skrevet

Han sa det først. Dette var før vi hadde bestemt oss for at det var "oss", så det kom litt brått på. Jeg var ikke klar for å si det tilbake.. Men ca en måned senere sa jeg det til ham også. Jeg er veldig glad for at han sa det da, ellers hadde det nok ikke vært oss i dag. Jeg trengte bare litt tid :)

Skrevet

Åh, denne tråden vekker søte og fine minner fra da forelskelsen var på topp! Jeg husker det så uendelig godt. Vi lå sammen i sengen hans og spiste is, tullet og lo, også sier han til meg "jeg er så glad i deg at det gjør vondt!" så svarer jeg tilbake "jeg tror jeg elsker deg jeg" så fniste jeg litt, så sier han "jeg tror jeg elsker deg og" så drog han meg inntil seg og kysset meg og sier "jeg elsker deg snuppa"

Vi sa det vel etter en mnd :sjenert:

Wiiiii :strix:

• Liker 1
Skrevet

i mitt forige forhold var det han som sa det først :) skulle ta toget hjem å da holdt han rundt meg idet toget kom å sa det ^^ et av mine mest romantiske øyeblikk :rodmer:

Anonymous poster hash: 62e52...c2f
Gjest TheRighteous
Skrevet

Åh, denne tråden vekker søte og fine minner fra da forelskelsen var på topp! Jeg husker det så uendelig godt. Vi lå sammen i sengen hans og spiste is, tullet og lo, også sier han til meg "jeg er så glad i deg at det gjør vondt!" så svarer jeg tilbake "jeg tror jeg elsker deg jeg" så fniste jeg litt, så sier han "jeg tror jeg elsker deg og" så drog han meg inntil seg og kysset meg og sier "jeg elsker deg snuppa"

Nåååh! Så herlig.

Han sa det først, ikke noe romantisk i det hele tatt. På en sms.. Menmen, kanskje han ikke tørte å si det face to face! Nå sier han det hvertfall til meg hver dag, nesten litt for mye. Hahaha :)

Skrevet

Har aldri sagt det før, gleder meg når jeg sier det til vedkommene og får det tilbake :)

Skrevet

Jeg sa det først, etter ca 1 uke. Husker ikke lenger når han sa det for første gang.

Skrevet

Han sa det først til meg. Jeg hadde ønsket å si det lenge, men ville ikke skremme han bort fordi han aldri har hatt ett seriøst forhold. Begynte å gråte av glede da han sa det første gang. Veldig deilig :-)

Jeg gråt jeg og!! Kjempedeilig. Vi lå og gråt sammen, hehe! Så romantisk

Anonymous poster hash: b7160...aae

Skrevet

Han sa det først :) Men da sa jeg at jeg ikke var klar (vet det var slemt). Så var det vel han som sa det igjen ett par måneder senere, og da var jeg klar. Vi sier det ikke så ofte, for det betyr veldig mye for meg. Ikke det at jeg ikke elsker han, for det gjør jeg. Jeg elsker han hver dag! Men ønsker ikke å bruke det opp på en måte.

Jeg sa faktisk ingenting tilbake, men jeg gråt da.. så jeg tror han skjønte hva jeg følte! :)

jeg føler også at man på en måte kan bruke opp ordene. men det betyr jo mye!

Skrevet

Han :rodmer: I et badekar i Madrid med vin, levende lys og musikk... Hihi.. Usikker om jeg sa det tilbake da, faktisk.... :bond: Sagt det i ettertid da, men ikke så ofte, for syns det skal "spares" til litt spesielle anledninger.. ;)

Anonymous poster hash: 4785a...5bb

AH såå romantisk! :) jeg sa det heller ikke tilbake, hehehe!

Skrevet

Hihi! åå så koselig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...