AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg kom på å tenke på en ting fra fortiden min. Har aldri tenkt den veien men så en natt jeg ikke fikk sove begynte jeg å tenke som vanlig på alt og ingenting. Jeg hadde en pulevenn da jeg var 16 år. Han var kanskje 25 eller noe. Tror han løy om alderen sin. Men det betyr ingenting no. Altså jeg likte veldig godt broren hans som var yngre og var med han kun for å treffe på broren. Og broren visste veldig godt at jeg var gal etter han. Men han hadde dame. Og hun hatet meg for jeg var mye finere enn henne og jeg såg på henne at hun bare hatet meg så intens. jeg hadde også en affære med broren men han ville ikke ha meg og sa han hadde dame. Til slutt flyttet hun inn og da var det slutt på å treffe broren hans inne hos de. Så vi møtes i bilen ett par ganger i uken. Litt rotete historie men bry ikke dere om det. En natt traff jeg han ene som var altså pulevennen min. Jeg husker ikke nøyaktig hva vi gjorde før eller etter men en ting brant seg fast i hodet. Han kjørte veldig fort, jeg husker jeg spurte han: hva skulle vi? Han sa han ville vise meg et fint sted. Til slutt stoppet vi på en skogvei. Han førte meg langt inn i skogen. Jeg var redd, mørkeredd og usikker på hva i all verden skal vi her liksom. Det var så mørkt at jeg såg ikke hvor jeg gikk!! Til slutt stoppet vi, tror han holdt rundt meg eller noe, tok en røyk og pratet om alt og ingenting. Så ville han kjøre igjen. Jeg husker dessverre ikke hva vi snakket om siden det var så lenge siden dette skjedde. Og nå har han flyttet til utlandet så jeg har ikke hatt kontakt med han på Iallefall 8 år. Heldigvis. Men hva var dette for noe da? Jeg er litt paranoid av meg og innbiller meg ofte ting men dette var definitivt den værste opplevelsen. Ville han ta livet av meg? Og så ombestemte han seg? Kan noen svare meg på det? Jeg husker ikke om jeg traff han flere ganger igjen etterpå .... Kanskje, kanskje ikke. Tror jeg traff han igjen men husker ikke hvordan. HjelpAnonymous poster hash: b27ac...f61
Gjest Belle âme Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Hadde for å være ærlig, vært livredd
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Vanskelig å vite uten ha vite noe om guttens personlighet eller psykiske helse.. Tviler på at han hadde drept deg. Men skummelt det der.. Kunne jo hendt andre ting.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror nok ikke at han hadde noe personlighets forstyrrelse eller noe psykisk lidelse. Han ville nok bare ha sex med meg og det var han åpen om. Vet egentlig ikke om han hadde noe grunn for å drepe meg. Men skjønner ikke hvorfor vi kjørte så langt og fort bare for å ta en røyk i skogen!!? Makes no sence!! Anonymous poster hash: b27ac...f61
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror nok ikke at han hadde noe personlighets forstyrrelse eller noe psykisk lidelse. Han ville nok bare ha sex med meg og det var han åpen om. Vet egentlig ikke om han hadde noe grunn for å drepe meg. Men skjønner ikke hvorfor vi kjørte så langt og fort bare for å ta en røyk i skogen!!? Makes no sence!!Anonymous poster hash: b27ac...f61 Men fant han ut om deg og broren da? Hvis han hadde funnet det ut så kanskje han ville tatt deg med for å skremme deg, hvis ikke.. Kanskje han bare syntes det var koselig med en skogstur
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Han visste det godt ja, er jo selve broren som prøvde å spleise oss når han innrømmet han hadde dame og kunne ikke fortsette å være med meg. Han svingte inn på en badeplass og så gikk vi resten av turen mellom busker og trær midt på mørke natta. Ser ikke noe koselig med det for å være helt ærlig. En gang da han og en kompis kjørte meg hjem latet han som han ikke skulle stoppe der jeg bor og bare kjøre avsted med meg for å se hvor redd jeg ble, og da begynte de å le og stoppet bilen. Tror det var siste gangen jeg var med han. Men hva er vitsen å skremme meg når det var bare han og meg ? Anonymous poster hash: b27ac...f61
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 kan godt tenkes at han tenkte å ta livet av deg men ombestemte seg. Det ville i hvert fall jeg om det hadde hendt med meg. For et kryp. Anonymous poster hash: 96652...765
OppNedPåAlt Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Uff, bare meg som synes det kunne vært romantisk? Bli kjørt til en flott plass midt på natta, der det er rolig og bare månelys som viser vei... Sitte i bilen eller på en trestamme ute i skogen, bli holdt rundt av en kjekk fyr, prate løst og fast om alt og ingenting... Ta en røyk... Åååå Men seriøst? Ta livet av deg? Neppe, hang gjorde jo ingenting, prøvde jo ikke en gang. Han var vel bare forelsket i deg, og sikkert litt lei seg for at hoppet på den opptatte broren hans.... 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Uff, bare meg som synes det kunne vært romantisk? Bli kjørt til en flott plass midt på natta, der det er rolig og bare månelys som viser vei... Sitte i bilen eller på en trestamme ute i skogen, bli holdt rundt av en kjekk fyr, prate løst og fast om alt og ingenting... Ta en røyk... Åååå Men seriøst? Ta livet av deg? Neppe, hang gjorde jo ingenting, prøvde jo ikke en gang. Han var vel bare forelsket i deg, og sikkert litt lei seg for at hoppet på den opptatte broren hans.... For å føye til litt på svaret ditt, så kanskje det rett og slett var et mislykka forsøk på å være romantisk? Anonymous poster hash: c6e06...2da
OppNedPåAlt Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 For å føye til litt på svaret ditt, så kanskje det rett og slett var et mislykka forsøk på å være romantisk? Anonymous poster hash: c6e06...2da Ja, der sa du det
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Ts her. Takk for svar. Det er ganske mislika forsøk på å være romantisk for jeg ble faktisk livredd. Men var ganske paranoid på denne tiden og stolte egentlig ikke helt på fyren heller så det kan være det som gjør at jeg ble så mistenksom. Men likevel. Skjønner ikke vitsen med å ta meg til skogen midt på natten noen synes kanskje det er romantisk mens jeg syns det er ekkelt. Men neida han har ikke prøvd på noe der nei. Men tviler sterkt på at han var forelsket i meg. Det er helt utelukket Anonymous poster hash: b27ac...f61
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Kanskje jeg er litt sær, men hadde jeg vært i dine sko hadde jeg tatt det for å være romantikk Jeg og exen min gjorde ofte det i begynnelsen av vårt forhold Anonymous poster hash: 95c9f...b75 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Han visste det godt ja, er jo selve broren som prøvde å spleise oss når han innrømmet han hadde dame og kunne ikke fortsette å være med meg. Han svingte inn på en badeplass og så gikk vi resten av turen mellom busker og trær midt på mørke natta. Ser ikke noe koselig med det for å være helt ærlig. En gang da han og en kompis kjørte meg hjem latet han som han ikke skulle stoppe der jeg bor og bare kjøre avsted med meg for å se hvor redd jeg ble, og da begynte de å le og stoppet bilen. Tror det var siste gangen jeg var med han. Men hva er vitsen å skremme meg når det var bare han og meg ?Anonymous poster hash: b27ac...f61 Det er ikke det du skriver i det første innlegget ditt. Sitat: "Han kjørte veldig fort, jeg husker jeg spurte han: hva skulle vi? Han sa han ville vise meg et fint sted. Til slutt stoppet vi på en skogvei." Endret 16. desember 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Beklager, jeg var ikke nøyaktig nok. Jeg kommer jo på litt og litt siden jeg først begynte å tenke på det. Og da kom jeg på det. Og det stemmer det, han ville vise meg et fint sted og han svingte inn på en badeplass midt på vinteren og vi skulle gå gjennom busker og trær på mørke natta i kulden Jeg er litt paranoid kanskje. Ikke sikkert han hadde lyst å gjøre noe som helst, men jeg ble ganske utrygg med han da i og med vi var ikke kjærester og jeg stolte ikke så masse på han fra før av. Anonymous poster hash: b27ac...f61
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 Til dere som skriver at han gjorde det for å være romantisk. Han visste jo om at hun hadde sex med broren bak ryggen hans, hvorfor skulle han være så grei mot henne da?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Ingen som hadde sex bak ryggen på noen! Ts her. Jeg skrev tidligere om at broren var fullstendig klar over det. Først var jeg i lag med han første. Da han innrømmet at han hadde dame foreslo han at jeg skulle date broren hans! Og broren ville det og. Og broren visste at jeg datet han første. Anonymous poster hash: b27ac...f61
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Herre Gud, dette var lenge siden, skjønner ikke hvorfor du lager en sak utav det nå. OM han ønsket å ta livet av deg, så gjorde han det ikke -er det noe å bry sem med nå? Snakke om å konstruere opp problemer som man kan lulle seg inn i og så forsøke å få sympati for at du kanskje en gang ble ønsket død. Anonymous poster hash: c52f8...aba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #18 Skrevet 16. desember 2013 Ts her. Forstår at dere reagerer at saken er såpass gammel at det er ikke vits i å bry seg om. I deres øyner. Jeg går nemlig til behandling hos psykolog pga flere episoder med vold osv fra fortiden. Da ba psykologen meg om å hente ALT fra fortiden, bringe det frem og legge det bak meg! Det er nettopp det jeg prøver å gjøre så godt jeg kan. Siden jeg er fast leser på kvinneguiden, ville jeg høre med andre kvinner evt menn, om hva de synes om det og om det virkelig var fare for meg. Jeg vil videre i livet og kan ikke la det ligge. Men det ser ut som jeg har fått en del svar. Og nei, jeg prøver ikke å vinne sympati hos noen eller lignende! Anonymous poster hash: b27ac...f61
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Sorry TS. Blandet nok med en annen tråd
-Sphinx- Skrevet 16. desember 2013 #20 Skrevet 16. desember 2013 Jeg ser ikke helt hvorfor spørsmålet om han vurderte å drepe deg kommer ut av at dere var i skogen i mørket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå