Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor et sted på østlandet, og nå holder den siste resten av snøen å smelte bort. Fremover er det meldt 5-8 grader, samt noe regn.

Er så trist at vi ikke får hvit jul! Husker sist når gresset var grønt på julaften, det føltes bare helt feil.

Hvordan få julestemning selvom det ikke er snø? :sukk:

Anonymous poster hash: ccf35...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, folk har problemer...

Anonymous poster hash: 17191...d9a

• Liker 2
Skrevet

Herregud, folk har problemer...

Anonymous poster hash: 17191...d9a

Skjerp deg. Det er for mange nettopp det, at man har mye problemer og da må man se gleden i de små tingene. Jeg skjønner godt at TS synes det er trist, jeg. Man må aldri ta opp noe man synes er litt kjedelig på KG for det er da alltid noen som har det verre…

Anonymous poster hash: 204ca...c61

• Liker 4
Skrevet

Har snø her, bare å komme og hente. Jeg vil ikke ha den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er sjeleglad for at det ikke er snø. Hektisk nok fra før i disse tider om ikke snø skulle sinka meg ned ute på veien i tillegg.

• Liker 1
Skrevet

Synes og det er trist...

Vil gjerne ha snø for den rette følelsen...

Anonymous poster hash: f6036...3a1

Skrevet

Liker egentlig ikke snø, men kunne gjerne snødd litt på julaften :-) Men julestemning blir det uansett :-)

Anonymous poster hash: 39dd7...847
Skrevet

Her jeg bor, i nord-trøndelag, er det heller ikke snø :) Er egentlig glad for det, for min del kunne det vært sommer på julaften :P

Anonymous poster hash: ede67...811
Skrevet

Folk er blitt for hverdagslig, for "voksne" og er tilpasset stressamfunnet.

Da er snø bare plagsomt og upraktisk... Triste svar her ;(

• Liker 2
Skrevet

Bor i Stavanger, så snø på julaften er ikke noe man forventer. Likevel har jeg hvert år et ørlite håp om hvit jul. Synd det ikke blir noe av i år, føler med deg TS!

Anonymous poster hash: daddb...2f6
Skrevet

Jeg må måke fotballbaner hvis det har snødd, så jeg er sjeleglad for at det ikke ser ut til å snø rett før jul.

Det hadde gått fint hvis det hadde snødd nå og så ligget snø til over julaften, men om det kommer mye de siste par dagene før julaften er det ille. For hvis det hadde blitt helt hvitt i Oslo til jul, da hadde jeg ikke fått tilbrakt så mye tid med forloveden min og sønnen min som jeg ønsker. Mye av julen hadde da gått med til denne jobben. Det den første julen sønnen min opplever også. Derfor er jeg, selv om jeg liker hvit jul selv, veldig glad det ser ut til å ikke snø rett før julaften :)

Anonymous poster hash: 88d4a...516
  • Liker 1
Skrevet

Folk er blitt for hverdagslig, for "voksne" og er tilpasset stressamfunnet.

Da er snø bare plagsomt og upraktisk... Triste svar her ;(

Det er ikke fordi jeg er "voksen" at jeg ikke liker snø altså. jeg er jo tross alt bare 20 år, burde vel egentlig elsket snø. Jeg har alltid mislikt snø, og kommer nok alltid til å gjøre det også.

Anonymous poster hash: ede67...811

Gjest Passing by
Skrevet

Det er koselig med hvit jul syns jeg også, men jula kommer likevel og jeg får ikke julestemning før jeg sitter ved middagsbordet på julaften. Da siger det innpå meg.

Skrevet

I Alta så drukner vi i den hvite gugga, lasser gjerne opp et flylass så du kan få litt.

Anonymous poster hash: fe3ca...f1b
Skrevet

Jeg gidder ikke å bruke krefter på noe jeg ikke kan kontrollere. Snø er en bonus, men ikke noe å bruke energi på å forvente når man bor på østlandet.

Anonymous poster hash: 21f46...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...