Gå til innhold

Upton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor syns alle gutter at Kate Upton er den hotteste dama der ute nå? Hører og leser om hun hele tiden, og lurer på om alt skyldes de digre puppene. Syns ikke hun har noe bra former heller, bare en stor murstein om du ser et uredigert bilde. Blir helt forstyrra når folk sier hun er penere enn Angelina Jolie for eksempel :P

Anonymous poster hash: c6a86...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin kropp, store pupper, leken, fint fjes, ikke stuck up, bra moves, smått frekt og freidig smil.

Angelina Jolie er stuck up i forhold.

Anonymous poster hash: b6846...7f0
  • Liker 1
Skrevet

Synes også at Kate Upton er veldig fin. Ikke syltynn, ikke tjukk, pen og søt. Angelina Jolie synes jeg ikke all verden om. For all del, hun er jo på ingen måte noen stygg dame, men det er også noe ved henne som ødelegger. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva. Hun ser også litt sur ut, og det ødelegger mye for meg.

Anonymous poster hash: 4b748...f47
  • Liker 1
Skrevet

Synes også Kate Upton er helt nydelig. Penere enn Angelina Jolie. Hun ser så mye mer sunn og naturlig ut. Digger at hun har former.

Anonymous poster hash: 30682...069
Skrevet

Men er man automatisk formfull når man ikke har rompe, midje, hofter osv kun fordi man har store pupper? Har store pupper selv så er ikke sjalusien som snakker, jeg klarer bare ikke skjønne greia med henne!

Skrevet

Men er man automatisk formfull når man ikke har rompe, midje, hofter osv kun fordi man har store pupper? Har store pupper selv så er ikke sjalusien som snakker, jeg klarer bare ikke skjønne greia med henne!

Hun har jo rumpe, midje og hofter. Sikkert ikke av typen som matcher det man har kommet frem til at skal være "ideelle" mål, men hun er jo ikke et beinrangel med svære pupper.

Hun har sex appeal og hun er pen. Ikke nødvendigvis en dame jeg hadde tenkt at "Jøss, hun der vil jeg dele livet mitt med", men hun er attraktiv etter primalinstinktene, og når det gjelder kjendisdamer er det de som har forrang. Jeg kommer ikke til å møte henne, og jeg gidder jo ikke lese kjendisnytt eller blogger, så det at hun er "digg" er det viktigste. Hvorvidt hun er en estetisk perfekt kvinne jeg kunne sittet og studert i timesvis er underordnet, for det gidder jeg ikke hverken med henne eller andre kjendiser. Jeg ser dem i ti sekunder av gangen, og da blendes jeg langt mer av Kate Upton enn jeg gjør av Angelina Jolie.

Anonymous poster hash: 4b748...f47

• Liker 1
Skrevet

Former? Hun har jo guttehofter og silikon??

Skrevet

Former? Hun har jo guttehofter og silikon??

What ever. Hun er leken, selvsikker og virker som en utrolig gøyal livsnyter med masse sjarm. Det vil alltid trumfe de mest matematisk estetiske formene.

Anonymous poster hash: b6846...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...