AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg gikk inn på en butikk som solgte litt av hvert. Alt fra småting til smykker til duppeditter. Jeg sto ved disken og så på noen småting da mobilen min ringte. Jeg skulle møte noen så jeg gikk. Da jeg hadde gått et lite stykke fra butikken oppdaget jeg plutselig at det hang noe på genseren min - en fin nål! Den hadde hektet seg på meg. Jeg skjønte ikke hvor den kom ifra, og fortet meg tilbake. Da jeg kom tilbake, var det ingen i butikken, så jeg la nålen på disken og gikk min vei. Det var så ekkelt - tenk om de hadde knepet meg da jeg gikk ut med nålen hengende på meg? Skjønner ikke hvordan den havnet der engang ... Har fått litt angst for å gå i butikker etter dette - for de i butikken kan jo ikke vite hva som er sant? Anonymous poster hash: da496...093
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Anonymous poster hash: b71d8...066
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Det går så fint. Sånne uhell skjer. De ville bare vært glade om de så du kom tilbake med nålen. Høres dog svært snodig ut at det ikke var noen der da du kom tilbake, fin invitasjon til faktiske tyver... Anonymous poster hash: 97a67...4b1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har kjørt ut av en butikk med kleshengere hengende bakpå rullestolen min. Det pep jo på vei ut, men jeg syoppet ikke fordi jeg hadde jo ikke kjøpt noe og hvertfall ikke stjålet noe, så jeg trodde den pep på noen andre. Så kom det en liten drøss vektere motmeg fra alle kanter. Jeg skjønte ingenting og ble skikkelig redd. Etter mye om og men fikk vi se opptak fr butikken og det viste seg at det var noen ungdommer som hang de der og lo godt......Anonymous poster hash: f88db...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har kjørt ut av en butikk med kleshengere hengende bakpå rullestolen min. Det pep jo på vei ut, men jeg syoppet ikke fordi jeg hadde jo ikke kjøpt noe og hvertfall ikke stjålet noe, så jeg trodde den pep på noen andre. Så kom det en liten drøss vektere motmeg fra alle kanter. Jeg skjønte ingenting og ble skikkelig redd. Etter mye om og men fikk vi se opptak fr butikken og det viste seg at det var noen ungdommer som hang de der og lo godt......Anonymous poster hash: f88db...eb0 Fy fader så dårlig gjort. Enkelte mennesker er usle. Anonymous poster hash: 9877e...63c 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå