Gå til innhold

Hvordan liker guttene at vi sminker oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en date snart, og lurer på hvordan jeg bør sminke meg for å gjøre et best mulig inntrykk. Jeg varierer ofte hvordan jeg sminker meg, hvilke teknikker jeg bruker, hvordan eyelineren ligger osv.. Så jeg lurte på hva dere gutta liker best? :) (Vet det er invidiuelt, men sånn generelt tenker jeg)

Anonymous poster hash: 861c9...140
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vits i å spørre guttene, for de aner ikke hva sminking innebærer. De fleste vil nok si "naturlig" uten å vite helt hvordan man kommer dit.

Anonymous poster hash: 7cfff...e66
  • Liker 21
Gjest Superwoman!
Skrevet

De fleste gutter jeg har truffet på liker ikke at jentene er oversminka ihvertfall. Gå for naturlig. :)

• Liker 1
Skrevet

STOP IT WITH THIS SHIT!!!!!!!!

Blir sprø av sånne spørsmål, kan du ikke bare gi faen og gjøre det slik DU liker det!?

Anonymous poster hash: 89eb5...62f
  • Liker 13
Skrevet

Guttene liker det de tror er "naturlig" sminke på jenter. Det vil si jenter som bruker en time på å legge sminken, men som får det til å se naturlig ut.

• Liker 12
Skrevet

De (få) guttene jeg har pratet med sier de synes naturlig er penest, at jenter trenger ikke så mye sminke. "Sånn som hun" kan de si, selv ser jeg jo at den jenta egentlig bruker en del sminke.. For å ta et eksempel.

Men man foretrekker forskjellig, noen liker nok hard sminke med mye farger, andre liker minimalt og mest naturlig, noen liker kanskje ikke sminke i det hele tatt.. Ville sminket meg så jeg selv synes jeg var fin jeg, hvis jeg var deg. Sjansene er vel store for at han ikke bryr seg så mye.

Anonymous poster hash: c4dbe...8dd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke gutter bryr seg så veldig mye om sånt, så lenge du ikke ser ut som et maleskrin i ansiktet. Jeg ville sminket meg slik jeg føler meg finest:)

Jeg prøvde å spørre samboeren min hvordan gutter liker at jenter sminker seg og svaret jeg fikk var "vet ikke, sånn at hun ser fin ut" :P

Skrevet

Skal på en date snart, og lurer på hvordan jeg bør sminke meg for å gjøre et best mulig inntrykk. Jeg varierer ofte hvordan jeg sminker meg, hvilke teknikker jeg bruker, hvordan eyelineren ligger osv.. Så jeg lurte på hva dere gutta liker best? :) (Vet det er invidiuelt, men sånn generelt tenker jeg)

Du skal gi fanden i hvilken sminke menn liker, du skal sminke deg for deg selv.

• Liker 6
Skrevet

Enig. Om en mann baserer følelser på sminken du har på så håper jeg ikke du vil ha han. Jeg varierer sminken, noen ganger lite, mye, ingenting, gjør det jeg føler for. Stakkars mannen min om det var en spesiell sminkelook han falt for...

Anonymous poster hash: 9bcbc...3e8

• Liker 2
Skrevet

Enig. Om en mann baserer følelser på sminken du har på så håper jeg ikke du vil ha han. Jeg varierer sminken, noen ganger lite, mye, ingenting, gjør det jeg føler for. Stakkars mannen min om det var en spesiell sminkelook han falt for...

Anonymous poster hash: 9bcbc...3e8

Jepp, for menn har sjeldent peiling å makeup.

• Liker 4
Skrevet

Jeg personlig liker masse sånn sort rundt øya.

Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 45f5b...a34
  • Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

kbCWJGZ.jpg

Æsj, blir verden rundt deg gul når du ikke har på sminke? Skummelt!!!
  • Liker 3
Skrevet

Som noen andre her sa, gutta liker "naturlig" uten at de helt vet hva det innebærer. Men det er også litt avhengig av hva slags jente du er, naturlig med rockabillystil blir missmatch. Så smink deg litt etter personlighet og klesstil.

Men på generelt grunnlag "less is more", vi gutta er ikke glade i for mye sminke og stort sett heller ikke i for ekstreme farger. Hvis du ser på de fineste jentene er det skjelden de har så alt for ekstrem sminke på seg, fordi de ikke trenger det. Mens litt stygge, lubne jenter gjerne har svært mye som om de gjør det for å kompansere for det dårlige utseendet.

Anonymous poster hash: ae379...114

• Liker 4
Skrevet

Woman logic

Skrevet

Som noen andre her sa, gutta liker "naturlig" uten at de helt vet hva det innebærer. Men det er også litt avhengig av hva slags jente du er, naturlig med rockabillystil blir missmatch. Så smink deg litt etter personlighet og klesstil.

Men på generelt grunnlag "less is more", vi gutta er ikke glade i for mye sminke og stort sett heller ikke i for ekstreme farger. Hvis du ser på de fineste jentene er det skjelden de har så alt for ekstrem sminke på seg, fordi de ikke trenger det. Mens litt stygge, lubne jenter gjerne har svært mye som om de gjør det for å kompansere for det dårlige utseendet.

Anonymous poster hash: ae379...114

Vel, for å utdanne deg litt: Man bruker aldri så mye produkt som når man lager nude makeup.

Woman logic

Naturligvis.

• Liker 2
Skrevet

Nå er vel ikke jeg som alle andre gutter, men for meg er sminke som korsett.. tull, dropp det og vis virkeligheten! jeg liker jenter uten sminke mer en de med sminke.

Skrevet

Nå er vel ikke jeg som alle andre gutter, men for meg er sminke som korsett.. tull, dropp det og vis virkeligheten! jeg liker jenter uten sminke mer en de med sminke.

Det er bare noe menn sier.

• Liker 5
Skrevet

de jentene du tror er "uten" sminke er jenter som KAN å sminke seg.

• Liker 15
Skrevet

Festsminke til hverdags, er der jeg vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...