AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Var en tråd om det nå nettopp, jenta hadde ingen jentevenner så endte opp med å ta guttevenner for de er lettere å få tak i om man er en pen jente. Vel jeg er i den situasjonen, er en kjempepen jente som har huket tak i meg og ønsker at vi skal bli venner, Men her er greia, jeg er ikke så interessert i å være hennes venn, jeg henger bare litt med henne fordi hun sa hun ikke kjente så mange og spiste alene, osv. Ikke så lett å si nei da, men virker som om hun tror jeg faktisk får setter pris på å få være i hennes selskap og det er jeg som er den heldige! Ringer meg hele tiden for om vi skal lese sammen, spise sammen, dra på cafe sammen osv, men flytter på tidspunktene konstant og lar meg vente i evigheter. Tenker er ikke rart ingen andre ønsker å henge med henne, når hun ikke respekterer folks tid. Så her er greia, jeg ønsker ikke at hun skal være ensom, men jeg er ikke interessert i å være sammen med en som ikke respekter min tid heller. Jeg har noen venninner som kjenner henne sånn halvveis, men de har aldri blitt venn med henne så tror ikke det er noe vits i å dumpe henne hos dem heller. Kompisene mine har hun visst heller ikke blitt noe godt kjent med. Enda vi har dratt ut op byen sammen, og spist lunch sammen. Anonymous poster hash: f9ec4...081
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke bli kjærester? Jeg liker jo henne ikke noe speislet godt som person, er jo bare med henne fordi hun ikke har noen andre på studiet, I tillegg er hun på min seminargruppe(6 personer), kommer til å være det til juni og hun har fortalt om depresjoner fotalt og sett at hun gråter mye, osv så ikke så lett å ditche henne. TS Anonymous poster hash: f9ec4...081
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Hehehe, høres ut som eksen min! Lykke til Anonymous poster hash: 58f88...51f
codeman Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Er hu grei ellers da? Bare å si at du ikke tolererer at hun ikke kommer til tida. Er faktisk ikke verre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Kanskje du kan snakke med henne om dette med respekt for andres tid? Hvis hun skjerper seg på det området, så kanskje du får mer ut av å være sammen med henne? Jeg ville gitt det et forsøk i alle fall. Det er nok vondt for henne å være ensom. Anonymous poster hash: f71ba...01e 2
zen Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Det er lov å ta avstand fra folk, men du hadde vel likt best selv å vite hva du kunne forbedre, hvis det var deg alle tok avstand fra? Eksempelvis det med å respektere andres tid.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Man kan ikke akkurat være venner med folk fordi man synes synd på de. Anonymous poster hash: 4a4cd...1b7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Mest sannsynlig min tråd du sikter til. Jeg ville satt pris på om du sa det rett ut iallfall dumt å la noen tro du er vennen deres når du ikke føler det slik. Anonymous poster hash: 829c1...769 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Var en tråd om det nå nettopp, jenta hadde ingen jentevenner så endte opp med å ta guttevenner for de er lettere å få tak i om man er en pen jente. Vel jeg er i den situasjonen, er en kjempepen jente som har huket tak i meg og ønsker at vi skal bli venner, Men her er greia, jeg er ikke så interessert i å være hennes venn, jeg henger bare litt med henne fordi hun sa hun ikke kjente så mange og spiste alene, osv. Ikke så lett å si nei da, men virker som om hun tror jeg faktisk får setter pris på å få være i hennes selskap og det er jeg som er den heldige! Ringer meg hele tiden for om vi skal lese sammen, spise sammen, dra på cafe sammen osv, men flytter på tidspunktene konstant og lar meg vente i evigheter. Tenker er ikke rart ingen andre ønsker å henge med henne, når hun ikke respekterer folks tid. Så her er greia, jeg ønsker ikke at hun skal være ensom, men jeg er ikke interessert i å være sammen med en som ikke respekter min tid heller. Jeg har noen venninner som kjenner henne sånn halvveis, men de har aldri blitt venn med henne så tror ikke det er noe vits i å dumpe henne hos dem heller. Kompisene mine har hun visst heller ikke blitt noe godt kjent med. Enda vi har dratt ut op byen sammen, og spist lunch sammen. Anonymous poster hash: f9ec4...081 Kan virke som om hun ikke er vant til å knytte relasjoner, men samtidig veldig flink til å tvinne gutta rundt lillefingeren. Derfor ser hun ikke verdien og viktigheten i å følge opp avtaler osv. Og hun er vant til at gutta godtar at hun ikke er til å stole på. Om du synes hun er grei ellers kan du bare si på en fin måte at du ikke orker å vente og sånt og har andre ting å bruke tiden din på. Og møte henne av og til, men ikke så ofte. Anonymous poster hash: d4853...66a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Mest sannsynlig min tråd du sikter til. Jeg ville satt pris på om du sa det rett ut iallfall dumt å la noen tro du er vennen deres når du ikke føler det slik.Anonymous poster hash: 829c1...769 Hvilken tråd er det? Anonymous poster hash: d4853...66a
Gjest Halvor Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jeg liker jo henne ikke noe speislet godt som person, er jo bare med henne fordi hun ikke har noen andre på studiet, I tillegg er hun på min seminargruppe(6 personer), kommer til å være det til juni og hun har fortalt om depresjoner fotalt og sett at hun gråter mye, osv så ikke så lett å ditche henne. TS Anonymous poster hash: f9ec4...081 Bare vær med henne. Det er jo ikke et så stort tap. Kan anbefale å innviere henne med resten av gjengen din, så vil hun til slutt ha flere venner og. Så er alt løst. Men skal innrømme at jeg også direkte hater folk som ikke kan komme til avtalt tid, lite som er mer irriterende. Endret 17. desember 2013 av Halvor
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Mest sannsynlig min tråd du sikter til. Jeg ville satt pris på om du sa det rett ut iallfall dumt å la noen tro du er vennen deres når du ikke føler det slik.Anonymous poster hash: 829c1...769 Ja, det er sikkert din tråd. Bare for å presisere at det ikke er deg det er snakk om. Og at det ikke er snakk om å vente 10 minutter osv. Her er det snakk om å vente timer, gjentatte ganger og hvor det hadde vært lett for henne å si ifra på forhånd at hun kom for sent eller bare sagt hun ikke kunne komme. Bare sånn at du ikke leser det, har kommet fem minutter for sent noen ganger og tenker at det er deg det er snakk om. TS Anonymous poster hash: f9ec4...081
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Slik jeg tolker det virker hun litt manipulativ. Om hun hele tiden snakker om sine depresjoner og tristhet for å få din sympati og gjøre det vanskeligere for deg å ikke ha henne som venn så syntes jeg det er litt kynisk og ikke slik et vennskap bør være. Bare husk på deg selv også og vær litt var på om hun går videre med det, finnes mange som forsøker å manipulere en. Sier ikke at det nødvendigvis er slik, men når noen faresignaler er der bør man være føre var. Anonymous poster hash: 25cb9...8b3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Ja, det er sikkert din tråd. Bare for å presisere at det ikke er deg det er snakk om. Og at det ikke er snakk om å vente 10 minutter osv. Her er det snakk om å vente timer, gjentatte ganger og hvor det hadde vært lett for henne å si ifra på forhånd at hun kom for sent eller bare sagt hun ikke kunne komme. Bare sånn at du ikke leser det, har kommet fem minutter for sent noen ganger og tenker at det er deg det er snakk om. TS Anonymous poster hash: f9ec4...081 Neida, mente ikke noe negativt med svaret mitt og forstår deg fult ut. Mente med det at det er greit at du sier ifra, slik at hun ikke føler seg dum til slutt. Synes ikke hun oppfører seg rettferdig mot deg, når du er snill nok til å bruke tiden din på henne, og hun deretter misbruker tiden din. Jeg vet at det ikke er snakk om meg i tråden, jeg respekterer andre sin tid og setter pris på vennskapene jeg har med mine guttevenner iallfall. Synes ikke du skal kaste bort tid på ei som tydeligvis ikke er takknemlig nok for at du setter av mye tid til henne. :-) Anonymous poster hash: 829c1...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå