Gå til innhold

Verste komentar du har fått fordi du har kviser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre idag at det ser ut som du har vannkopper. Så sårende så jævlig som om jeg kan noe for denne jævligheten i trynet mitt.

Hva er det verste du har hørt bli sagt til deg pga kvisene?

Jeg føler meg så stygg så stygg:(.

Anonymous poster hash: 7c403...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg hadde mye kviser i panna, og fikk denne kommentaren fra en slektning som ikke så meg så ofte: "Hva har skjedd i panna di!?!?"

Anonymous poster hash: acce5...972
  • Liker 4
Skrevet

Omtrent samme som den over; fremmed menneske på en fritidsaktivitet som brøt ut "men herlighet, hva er det som har skjedd med deg?!" Hun skjønte nok ikke at det var akne, trodde sikkert jeg hadde trynet eller noe. Uansett, ikke gøy for 11-12 åringen meg... :dry:

• Liker 1
Skrevet

"Pizzaface"

Anonymous poster hash: fa434...f17
Skrevet

En som kalte meg pizzatryne

En som trodde en gigantisk kvise var et sår og spurte hvordan jeg slo meg :/

En jeg var på besøk hos hadde middag med familien mens jeg var på rommet hans, lillebroren spurte under middagen hva som var galt med ansiktet mitt (familien visste ikke at jeg kunne høre dem)

Anonymous poster hash: 84b78...174
  • Liker 2
Skrevet

"Åh, hva har skjedd med huden din, du hadde jo finere hud før. Kanskje du burde gjøre noe med det før det blir styggere. Du burde prøve disse produktene de er så bra og disse og dette her... bla bla bla"

som om jeg ikke har problemer med å bli kvitt dem sjæl.

Anonymous poster hash: 531d1...fec
  • Liker 2
Skrevet

*nistirre på ansiktet*

Nå er du ille!!!

Jo takk...

Anonymous poster hash: eb0dd...8c6

• Liker 1
Skrevet

"Er ikke du modell? Jeg trodde modeller måtte ha ren hud..."

Anonymous poster hash: e83b3...897
  • Liker 1
Skrevet

Hele klassen stod innpå verkstedet og hang rundt en benk når "tøffesten" i klassen bare ser på meg og spørr meg rett ut foran alle: "hvorfor har du så mange kviser egentlig?!"

.... Jeg vet jævla godt hvordan jeg ser ut, er ikke sånn at jeg ser sånn ut med vilje, og jeg trenger ikke å høre noe som helst om det, spesielt ikke foran 15 andre..

Da følte jeg meg bare stygg og ekkel.

Heldigvis begynte andre guttene i klassen å si; har da kviser jeg også, hvorfor kommenterer du ikke det?! kan ikke noe for det!

Bah.. Stortosk.

Anonymous poster hash: 11950...dfc
  • Liker 2
Skrevet

Den som såret meg mest var nok den gangen bestemor så på meg og sa: "Hva i alle dager har skjedd med haka di?!?"

• Liker 1
Skrevet

"Æsj du har kviser ikke klem meg" fra min kusine som var på den tiden 27 xD

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater at jeg har kviser, så jeg tar det temaet veldig serriøst. Og dere kan tenke dere hvor skuffet jeg ble da bestevenninnen(!) min kalte meg "Paprikaost" forran en annen venninne, for så å le høylytt av det.. veldig morsomt.....

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Forslag om å kjøpe kvisekrem fra diverse familiemedlemmer.

Skrevet

"Litt av et utbrudd du har idag, da...."

Skrevet

Fikk høre idag at det ser ut som du har vannkopper. Så sårende så jævlig som om jeg kan noe for denne jævligheten i trynet mitt.

http://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/

Kanskje det eneste stedet på internett der du faktisk får råd du kan stole på mtp kviser og hudpleie.

Skrevet

Fremed gammel dame ved siden av meg på toget: "Du er jo sånn en pen jente. Men det der du har i ansiktet, har du prøvd sånn aloe vera juice?"

Ansatt på apoteket da jeg var ute etter en rens og forklarte at jeg hadde uren, men ikke fet hud, og hun så på meg med de tristeste øyene jeg har sett før og utbrøt "STAKKAAAAARS!!!"

Det er mange som kommer med slike kommentarer som mener det godt, men det må da gå an å skjønne at jeg ikke er så innmari interessert i fremedes råd eller sympati.

• Liker 1
Skrevet

Verste er at de prøver å gi oss råd. Tror vi med kviser er de som renser huden mest og har prøvd alt mulig for å bli kvitt denne jævligheten. Dumme uvitene mennesker.

• Liker 3
Skrevet

Det verste var at folk kunne studere meg og peke meg i ansiktet og spørre "hva har du der?", "har du noe der?", "hva er dette?" osv. Ille nok i seg selv, men jeg husker jeg syns det var spesielt ydmykende når det skjedde sammen med mange folk, og at ejg ble stående foran andre og nærmest forklare hvorfor jeg så ut som jeg gjorde...

Anonymous poster hash: 7927f...5a1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...