AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Hvis jeg er trøtt g samboeren min vil se noe på tv, tør jeg ikke si at jeg vil legge meg, da blir det bråk. Krangling, surmuling og drittslenging prøver å gi meg dårlig samvittighet. Så jeg tør ikke. Får heller underskudd på søvn,blir stresset og ser ting på tv som jeg egentlig driter i. Hvis jeg er borte hjemmefra i endel timer, får jeg kjeft når jeg kommer hjem. At jeg ødela dagen. Hvis vi krangler, blir ting kastet rundt, det blir slått i vegger, knuser ting osv flere?Anonymous poster hash: 1e5c6...296
paz Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Gå i fra den idioten.. Du fortjener ikke dette, håper du innser det. 7
Dricka Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Kan jo pusse tenna og sånt før du setter deg til for å se på tv så kan du heller sovne i sofaen..
strawberry Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Kom deg ut !! Dette har du IKKE godt av, og nei, han kommer nok ikke til å endre seg. 3
strawberry Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Kan jo pusse tenna og sånt før du setter deg til for å se på tv så kan du heller sovne i sofaen.. Fordi han klikker på henne, så skal hun føye seg til å sovne på sofaen? 4
Dricka Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Fordi han klikker på henne, så skal hun føye seg til å sovne på sofaen? Nei, men om hun ikke vil gå fra han og hun er redd for å gå å legge seg så kan hun tjene inn litt søvn ved å sovne på sofaen enn å være utslitt og gå i underskudd av søvn.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har hatt en slik samboer og det var vanskelig å gå fra han, jeg var jo helt nedbrudd. Hele forholdet besto av at jeg listet meg rundt på tå i frykt for å gjøre noe galt, bråke for mye mens jeg pusset tennene for eksempel, og jeg gjorde alt for at han skulle ha det bra og ikke være sinna. Jeg var ikke lykkelig, men jeg var veldig glad i han, hvorfor forstår jeg ikke den dag i dag. Det har vært vanskelig og det har tatt tid, men jeg kom meg bort og nå er jeg for første gang siden jeg flyttet sammen med han lykkelig. Kom deg bort, jo fortere jo bedre. Anonymous poster hash: c0952...4d5 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Og en ting til, har han ikke vært voldelig mot deg til nå så kommer det. Gjerne etterfulgt av at dytting, klyping, lugging osv ikke er vold. Det er bare vold om man slår med knyttet hånd og det blir merker. Og en haug unnskyldninger og lovnader om forandring og forbedring og kjærlighetserklæringer. Kom deg bort, Anonymous poster hash: c0952...4d5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har nettopp kommet meg vekk fra min voldelig eks. etter 4 år. Har prøvd utrolig mange ganger, men tok han alltid tilbake. For han skulle jo bli bedre ikke sant? NEI. Det kommer (kanskje) til å bli verre, jo lengre du er i forholde. Du fortjener bedre. kom deg vekk. Han kommer ikke til å forandre seg. Anonymous poster hash: 2f9d4...29d 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Løp...Anonymous poster hash: ab8e1...9a7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Men det er ikke så lett. Jeg er jo glad i ham. Han har mange gode sider også, gir mye til veldedighet, vi har samme interesser og humor. Men jeg er redd for at han skal bi sint eller sur Men det meste skjer på hans premisser. Er ikke så ille at jeg ikke kan pusse tennene høyt altså, men er enkelte ting jeg går gjennom for husfreden. Hvis jeg sovner under filmen, blir an sur og vekker meg. Anonymous poster hash: 1e5c6...296
GammelKaktus Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Du må jo bare komme deg vekk før det blir enda verre...og det blir verre. Livet er for kort til å kastes bort på menn som ikke fortjener det 1
pantertante Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Nei, men om hun ikke vil gå fra han og hun er redd for å gå å legge seg så kan hun tjene inn litt søvn ved å sovne på sofaen enn å være utslitt og gå i underskudd av søvn. Det står ingenting om at hun ikke vil gå fra ham. Ts, du kan ikke ha det sånn. Du må komme deg ut av dette destruktive forholdet som sannsynligvis bare vil bli verre etter som tiden går. Flytt ut så fort det er mulig. Få hjelp av familie og venner. 1
GammelKaktus Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Btw, de har alltid gode sider, det er jo en grunn for at vi falt for de, ikke sant..? Men det kommer til et punkt der de dårlige overgår alle de gode sidene. Og da er det best å komme seg vekk, fortest mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Men det er ikke så lett. Jeg er jo glad i ham. Han har mange gode sider også, gir mye til veldedighet, vi har samme interesser og humor. Men jeg er redd for at han skal bi sint eller sur Men det meste skjer på hans premisser. Er ikke så ille at jeg ikke kan pusse tennene høyt altså, men er enkelte ting jeg går gjennom for husfreden. Hvis jeg sovner under filmen, blir an sur og vekker meg.Anonymous poster hash: 1e5c6...296 At han gir til veldedighet har jo ingenting å si for forholdet mellom dere. Jeg skjønner at du er glad i ham, ellers hadde du vel ikke funnet deg i dette. Er det noe som har hendt som gjør at du er redd? Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymous poster hash: c0952...4d5 1
zen Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 I dette tilfellet er redselen din et tegn på at noe ikke er bra for deg, og det skal du ta på alvor. Han respekterer deg ikke. Du kan alltids prøve å ta mer plass og bli mer bestemt, og se om det jevner ut forholdet. Eller så kan du gå. 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Men det er ikke så lett. Jeg er jo glad i ham. Han har mange gode sider også, gir mye til veldedighet, vi har samme interesser og humor. Men jeg er redd for at han skal bi sint eller sur Men det meste skjer på hans premisser. Er ikke så ille at jeg ikke kan pusse tennene høyt altså, men er enkelte ting jeg går gjennom for husfreden. Hvis jeg sovner under filmen, blir an sur og vekker meg.Anonymous poster hash: 1e5c6...296 Kan du forestille deg hvor mange ganger jeg har hørt akkurat disse ordene gjennom mange års virke på krisesenter? Jeg sier som alle andre her, kom deg vekk før han går løs på deg fysisk, for det kommer han til å gjøre. Søk råd og hjelp for eksempel på et krisesenter. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #18 Skrevet 16. desember 2013 Kan du forestille deg hvor mange ganger jeg har hørt akkurat disse ordene gjennom mange års virke på krisesenter? Jeg sier som alle andre her, kom deg vekk før han går løs på deg fysisk, for det kommer han til å gjøre. Søk råd og hjelp for eksempel på et krisesenter. Jeg bodde på krisesenter en periode etter jeg gikk fra samboeren min, og jeg vil bare si tusen takk for den fantastiske jobben du og alle andre som jobber der gjør. All respekt til deg, det er nok ikke en enkel jobb! Anonymous poster hash: c0952...4d5 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Jeg bodde på krisesenter en periode etter jeg gikk fra samboeren min, og jeg vil bare si tusen takk for den fantastiske jobben du og alle andre som jobber der gjør. All respekt til deg, det er nok ikke en enkel jobb! Anonymous poster hash: c0952...4d5 Kjære deg, dette ble jeg veldig glad for og rørt over å lese. Som du skriver, det er ikke en enkel jobb, men utrolig givende og utviklende også for en selv. Det er mange skjebner på et krisesenter. Alle har forskjellige historier å fortelle, utenom det rent åpenbare at de har søkt tilflukt der. Og å få være med på å hjelpe andre til å få en bedre tilværelse, er en glede også for oss som arbeider der. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #20 Skrevet 16. desember 2013 Men det er ikke så lett. Jeg er jo glad i ham. Han har mange gode sider også, gir mye til veldedighet, vi har samme interesser og humor. Men jeg er redd for at han skal bi sint eller sur Men det meste skjer på hans premisser. Er ikke så ille at jeg ikke kan pusse tennene høyt altså, men er enkelte ting jeg går gjennom for husfreden. Hvis jeg sovner under filmen, blir an sur og vekker meg.Anonymous poster hash: 1e5c6...296 Det fins så mange bedre der ute!! Du kan få en med lik humor og interesser, som likevel ikke blir sur for alt mulig! Anonymous poster hash: 305da...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå