Gå til innhold

Savner kjæresten-hvordan ikke tenke på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så kjæresten på torsdag sist, og vi sees ikke før torsdag igjen (da skal vi være sammen leenge) men jeg savner han allerede så mye at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal overleve så mange dager til uten. :laugh:

Jeg har ting jeg må gjøre da. Skal også dra og svømme osv, vaske ned min leilighet (vil gjøre det selv om jeg ikke skal være der i jula) og så skal jeg lage sjokoladetrøfler.

Men haha, jeg føler at jeg ikke får puste fordi jeg har bare så lyst å se han igjen.

Jeg vet det er skikkelig teit at det er sånn bare etter noen dager, men jeg trenger råd til hva jeg skal gjøre for at jeg ikke skal tenke så mye på det? For det gjør meg så ukonsentrert og får meg bare til å bli sittende foran pc'n i stedet for å gjøre det jeg må.

Anonymous poster hash: 6707c...aa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt ;) Har vært borte fra kjæresten min i 2 måneder mens han er i USA. Veldig vanskelig.. du overlever noen dager :) tenk hvor deilig det blir å se han igjen

Skrevet

Skjønner deg godt ;) Har vært borte fra kjæresten min i 2 måneder mens han er i USA. Veldig vanskelig.. du overlever noen dager :) tenk hvor deilig det blir å se han igjen

Ja, jeg tenker på det hele tiden og savner han bare mer og mer :P

Tenker på alt vi skal gjøre osv. Det gleder jeg meg sånn til!

Anonymous poster hash: 6707c...aa7

Skrevet

Min er i turnustjeneste mange timer unna, så jeg ser han bare en å annen helg om dagen...Vært sånn siden i sommer. SLITSOMT! Men heldigvis er han hjemme i huset vårt på fulltid fra 1.mars da. Glede seg :danse:

Skrevet

Men så deilig da! :) "Lengselen er et pant på at det du lengter etter er til". Du har det tydeligvis godt sammen med han:) Jeg skal reise til andre siden av kloden for 6 mnd, jeg og kjæresten pleier savne hverandre etter bare en dag, blir tøft! Men,det er jo litt godt å savne og:)

Anonymous poster hash: 5dba6...5f7

Skrevet

Jeg har ikke sett kjæresten min siden helt i begynnelsen av august, og nå er det bare 1 uke til jeg får se han. Holder på å sprekke, gleder meg sånn :D

Skjønner veldig godt hvordan du har det, helt i begynnelsen av forholdet fikk jeg vondt bare av tanken på å være fra hverandre i mer enn noen dager. Det er ikke så lenge til torsdag. Ta en dag om gangen, og tenk at for hver dag som går, så er du en dag nærmere å se han. Og så finner du på andre ting som krever oppmerksomheten din. Studer (om du går på skole), lær deg noe nytt (masse videoer på youtube), vær med venniner, vask, rydd osv. Kanskje du kan shoppe litt og finne det perfekte antrekket for når du skal møte han igjen? Bare pust med magen, så går det nok veldig fint ;)

Anonymous poster hash: b01de...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...