AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Er en diger matbutikk her som ikke har handlekurv og derfor handler jeg der kun om jeg er tørst og går forbi. Å ta storhandling der gidder jeg ikke fordi butikken er så diger, så det vil ta en evighet. Men å ta en diger handlevogn (de har større handlevogner enn f.eks rema) for f.eks 7 varer gidder jeg ikke. Jeg er fan av handlekurver så skjønner ikke hvorfor de tok de bort. De hadde handlekurv når de var nyåpnet og jeg så at kruvene ble brukt (var som regel tomt for kurver ved inngangen). Men de tok de vel bort for å få folk til å fylle handlevogna. Andre som syns at alle matbutikker burde hatt handlekurver? Anonymous poster hash: 1cec2...22c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Aldri vært borti.. Akkurat, alle butikker burde ha det. Det er jo det vanlige Anonymous poster hash: 1cec2...22c
missdior Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Er en diger matbutikk her som ikke har handlekurv og derfor handler jeg der kun om jeg er tørst og går forbi. Å ta storhandling der gidder jeg ikke fordi butikken er så diger, så det vil ta en evighet. Men å ta en diger handlevogn (de har større handlevogner enn f.eks rema) for f.eks 7 varer gidder jeg ikke. Jeg er fan av handlekurver så skjønner ikke hvorfor de tok de bort. De hadde handlekurv når de var nyåpnet og jeg så at kruvene ble brukt (var som regel tomt for kurver ved inngangen). Men de tok de vel bort for å få folk til å fylle handlevogna. Andre som syns at alle matbutikker burde hatt handlekurver?Anonymous poster hash: 1cec2...22c Coop OBS Hypermarked?
Gjest Houdini Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Coop OBS Hypermarked? Jeg går ofte bort til kassen for å hente handlekurv på OBS. :-) De har det ikke ved inngangspartiet, av en eller annen merkelig grunn.
AloeVera Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg går ofte bort til kassen for å hente handlekurv på OBS. :-) De har det ikke ved inngangspartiet, av en eller annen merkelig grunn. Det er vel fordi det alltid er tomt og de brukte blir jo etterlatt der man betaler De på OBS er rett og slett for trege med å samle sammen brukte og sette de tilbake 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg går ofte bort til kassen for å hente handlekurv på OBS. :-) De har det ikke ved inngangspartiet, av en eller annen merkelig grunn. Det kan skyldes at mange heller vil ha kurver enn handlevogner. Da hoper de seg opp ved kassene, og butikkpersonalet rekker kanskje ikke å plassere dem der de skal være. Bare en teori. Tilføyelse: Jeg mener kundene også bør ha ansvar for å sette handlekurver tilbake der de skal være. Det går an å være hjelpsom. Endret 16. desember 2013 av Arabella 1
Pialill Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Trodde alle butikkene måtte ha sånne små kurver jeg. Det er mange som ikke kan bruke vanlige vogner. Rullestolbrukere blant annet.
Gjest Violetta Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Mange har de store med hjul, jeg synes det er en uting. Jeg stemmer for at alle tar tilbake de gamle, små handlekurvene. 5
Gjest Haaploes Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Jeg vil ha de gamle, små handlekurvene man kan bære over armen. De grusomme man må dra etter seg bråker så innmari...
Gjest Vinglepetra Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Hvis det er en diger butikk, er det sånn typisk at folk storhandler der, da har den muligens ikke så mange handlekurver i utgangspunktet, og de ansatte prioriterer kanskje ikke å sette de få som er tilbake på plass, da det eksisterer en antagelse om at fe fleste kunder uansett bruker handlevogner
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Jeg skal love deg at er det noe de butikkansatte hater, så er det handlekurver. Du aner ikke. Jeg jobber i en ganske stor matbutikk, og vi har masse kunder hele tiden. Veldig mange bruker disse kurvene, og alle vet jo hvor de havner.. Rett foran kassa vår. Det hoper seg opp i løpet av noen få minutter, og blir som et tårn som bare står i veien der hvor folk skal legge på varer. Så ansatte som egentlig har andre oppgaver, må fly og stable kurver hele tiden. Nesten så vi burde hatt en egen kurveansatt. Den eneste årsaken til at vi har kurver, er for å gjøre kundene fornøyde. Jeg garanterer at vi hadde fått høre det, og at det hadde blitt dårlig stemning om vi hadde fjernet kurvene. HATER handlekurver. Men veldig praktisk når jeg selv er ute og handler da. Hehe Anonymous poster hash: 7a8c6...5a5
ini Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hater når de ikke har handlekurver. Spesielt når jeg skal ha akkurat så mange ting at det ikke holder med to armer, men hvis jeg bruker handlevogn føler jeg at jeg ikke handler nok. i-landsproblemer.no
Daudaferd Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Dette fikk meg til å tenke på hvor irritert jeg er over at Rema har byttet ut de vanlige handlekurvene med sånne DIGRE og dype kurver, som det egentlig er bare prakk å bære rundt, de må trilles. 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 Det kan skyldes at mange heller vil ha kurver enn handlevogner. Da hoper de seg opp ved kassene, og butikkpersonalet rekker kanskje ikke å plassere dem der de skal være. Bare en teori. Tilføyelse: Jeg mener kundene også bør ha ansvar for å sette handlekurver tilbake der de skal være. Det går an å være hjelpsom. Så og si alle butikkene jeg handler i har kurvene stående ved inngangspartiet, altså sånn av vi plukker dem med oss etter at vi har gått gjennom de derre "portene". Hvis jeg skal sette kurven på plass etter meg må jeg gå en ekstra runde gjennom inngangen og så forbi kassaområdet igjen, og det blir litt for mye styr for min smak. Anonymous poster hash: 2b6cd...959 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Det kan skyldes at mange heller vil ha kurver enn handlevogner. Da hoper de seg opp ved kassene, og butikkpersonalet rekker kanskje ikke å plassere dem der de skal være. Bare en teori. Tilføyelse: Jeg mener kundene også bør ha ansvar for å sette handlekurver tilbake der de skal være. Det går an å være hjelpsom. Da får butikken heller beregne seg såpass med fortjeneste på det dårlige matutvalget de har at de kan ansette en kurv-tilbakesetter. Snart må vi jo hente varene på lageret selv (min lokale butikk har åpenbare problemer med å få varene ut i butikken raskt nok). Kan neppe være så vanskelig å tjene nok penger på galskapen som kalles norsk "mat"varehandel til å yte et minimum av service. Anonymous poster hash: 0b3f2...86d
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Så og si alle butikkene jeg handler i har kurvene stående ved inngangspartiet, altså sånn av vi plukker dem med oss etter at vi har gått gjennom de derre "portene". Hvis jeg skal sette kurven på plass etter meg må jeg gå en ekstra runde gjennom inngangen og så forbi kassaområdet igjen, og det blir litt for mye styr for min smak. Anonymous poster hash: 2b6cd...959 Når det er en slik ordning, forstår jeg at man ikke kan forvente at kunder skal sette kurver på plass.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Da får butikken heller beregne seg såpass med fortjeneste på det dårlige matutvalget de har at de kan ansette en kurv-tilbakesetter. Snart må vi jo hente varene på lageret selv (min lokale butikk har åpenbare problemer med å få varene ut i butikken raskt nok). Kan neppe være så vanskelig å tjene nok penger på galskapen som kalles norsk "mat"varehandel til å yte et minimum av service. Anonymous poster hash: 0b3f2...86d Vel høres nesten ut som min butikk.. Men vi er ALLTID for få folk på jobb og har flere som enten ringer inn 1t før jobb for å fortelle at de er syke eller sende melding 20minutter før >.< Og du kan jo tenke deg når vi egentlig skal være 6stk på jobb nå i julerushet slik at vi har 3 på gulv og 3 til å betjene kasse/tipping/post.. >.<Men siden det er så mange som ringer seg inn HELE tiden nå, så er vi bare 2-3 stk -.- Så det kommer jo også helt ann på hvor mange som er på jobb, hvor stor den lokale butikken er osv.. (Ikke kom med ansette flere folk, sjefen har ansatt 4 nye..men INGEN vil jobbe ekstra enn det de har blitt satt opp til.) Anonymous poster hash: 13743...b21
Aubree Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Dette fikk meg til å tenke på hvor irritert jeg er over at Rema har byttet ut de vanlige handlekurvene med sånne DIGRE og dype kurver, som det egentlig er bare prakk å bære rundt, de må trilles. Enig! Hater de, det er jo så vidt jeg rekker ned for å løfte opp varene fra bunnen
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Hater de store kurvene, bare prakk når man handler med barnevogn.Anonymous poster hash: e9199...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå