AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Hvordan vinne en manns gunst når du har: 1. kort tid (les noen dager), 2. en annen som også er interessert (konkurrenten er utrolig pen/søt) Omstendighetene er mao. kompliserte. Jeg klarer imidertid ikke å slutte å tenke på denne fyren. Ser han sjelden, ca 2 ganger i året (jobbrelatert). Han er tilsynelatende alt jeg leter etter i en gutt, og vi har masse til felles. Han virker også relativt interessert i meg, men det er han også i en annen jente... Sååå hvordan ta det videre fra et lite bekjentskap til noe mer? Skal jeg prøve å bli enda bedre kjent, legge han til på facebook og ta kontakt videre der? (litt fjortis?) Spørre om mobilnr. på en måte? Sjarmere han så mye at han nesten må ta kontakt selv :-P Hilsen 27 år gammel singel dame. Anonymous poster hash: 98c2d...db9
Polly Ester Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor vil du være sammen med en mann du ser to ganger i året? Ellers er det sikkert greit å spørre om nummeret hans dersom du tror at det kan bli noe mellom dere?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Hvorfor vil du være sammen med en mann du ser to ganger i året? Ellers er det sikkert greit å spørre om nummeret hans dersom du tror at det kan bli noe mellom dere? Fordi jeg vil treffe han oftere enn dette da:) Anonymous poster hash: 98c2d...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå