Gå til innhold

Hva slags bilde har dere fått flest likes på på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette lurer jeg på:)

Jeg legger sjelden ut bilder, kanskje 4-5 ganger i året. Pleier å få 20-30 likes, veldig hyggelig.

Her om dagen la jeg ut et bilde av at jeg er ferdig med doktorgraden, og fikk nærmere 100 likes, stor stas:)

Hva slags bilder får dere flest likes på?

Anonymous poster hash: e3e96...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 40 likes da jeg la ut brudebildet i anledning vår 2-års bryllupsdag. Ellers fikk jeg 68 likes på bildet av leiligheten jeg har kjøpt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Fikk over 50 likes på et profilbilde en gang, og da ble jeg glad! hehe... Trodde aldri likes kom til å få meg glad, men.. Joda.

Ellers fikk jeg en del likes på et bilde av meg og tantebarnet mitt for ikke lenge siden! :)

Endret av s@nd
Skrevet

Jeg fikk 19 likes på et bilde der jeg ikke hadde sminke på meg, det er rekorden også :ler:

Skrevet

Hvorfor bryr dere dere om hvor mange likes dere får?

• Liker 2
Skrevet

Det er helt menneskelig å sette pris på positiv oppmeksomhet, selv når det er noe så triviellt som "likes".

Anonymous poster hash: ed67e...5c4

• Liker 3
Skrevet

Er dette skrytetråden for de med mange likes? Wow, 100 likes, du må være et godt menneske ass.

Anonymous poster hash: 881a5...7ca

Skrevet

Bryr meg og bryr meg fru blom. Trådstarter spør og jeg svarer. Men det er ikke akkurat slik at det er noe jeg tenker mye på. Det er hyggelig og koselig, intet mer eller mindre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er dette skrytetråden for de med mange likes? Wow, 100 likes, du må være et godt menneske ass.

Anonymous poster hash: 881a5...7ca

Nei det var ikke sånn ment.

Bare lurer på hvilke bilder man får flest likes på.

Som sagt pleier jeg ikke få så mange likes. De jeg får veldig mange likes på er bilder om noe helt spesielt.

Noen kan legge ut bilde av en stein og få 150 likes.

Anonymous poster hash: e3e96...1ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at mange 16-17-18 åringer gjerne har 500 likes på profilbildene sine og sånn ;P lurer på hvordan de får det. For tre år siden da jeg var på del alderen var det skikkelig mye hvis du fikk 50 liksom (:

Anonymous poster hash: b627e...a01
Skrevet

Jeg ser at mange 16-17-18 åringer gjerne har 500 likes på profilbildene sine og sånn ;P lurer på hvordan de får det. For tre år siden da jeg var på del alderen var det skikkelig mye hvis du fikk 50 liksom (:

Har sett det samme, helt vilt egentlig, virker som det er veldig press blant tenåringskidsa på at man MÅ få flere hundre likes på profilbildet sitt ellers er man ikke verdt noe.

En fyr jeg kjenner kan legge ut de kjipeste bildene, omtrent ta bilde av en stein faktisk og få 143 likes.. mens en annen legger ut bilde fra en reise i Sør Afrika eller noe og får 3 likes.

Det meste jeg har fått er 29 likes på et profilbilde av meg selv.. så jeg må være rimelig kjip tydeligvis :P jeg hadde aldri i verden fått over 100 likes på noenting.

Anonymous poster hash: ceff6...9c6

Skrevet

Tror jeg aldri har fått mer enn 3-4 likes. Derfor hater jeg verden.

Anonymous poster hash: 44d97...947
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er vel fordi noen av de har sånn 5000 venner :P

Jeg for min del har hele 500 venner på grunn av at jeg har vært mye aktiv innenfor politikken, og har ikke hatt hjerte til å ignorere venneforespørsler, men jeg føler at det er så mange at jeg ikke vil dele personlige ting der. Skriver aldri noe der inne.

Så det er ikke positivt å ha mange venner heller. Og jeg ser ikke hvorfor det er noen konkurranse om å ha mest likes og mest venner.

Skrevet

Jeg fikk 74 likes på et bilde av meg og min sønn. Til vanlig pleier det å ligge på rundt 20 :)

Skrevet

Det er vel fordi noen av de har sånn 5000 venner :P

Jeg for min del har hele 500 venner på grunn av at jeg har vært mye aktiv innenfor politikken, og har ikke hatt hjerte til å ignorere venneforespørsler, men jeg føler at det er så mange at jeg ikke vil dele personlige ting der. Skriver aldri noe der inne.

Så det er ikke positivt å ha mange venner heller. Og jeg ser ikke hvorfor det er noen konkurranse om å ha mest likes og mest venner.

Jeg må bare påpeke noe her, det trenger ikke bety at man har tusen venner på facebooken sin. Mamma fikk nesten 100 likes på et profilbilde der hun hadde stelt seg klar for julebord og hadde sminket seg. Hun har kanskje 300 venner på facebooken sin.

Jeg tror det handler mye om at folk faktisk liker det og ikke bare trykker like for å trykke like. (når det feks kommer opp et bilde som er veldig uvanlig eller overraskende, eller ekstra fint)

Men det er nok en del tilfeller av den der fjortissteorien om 5000 venner og.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg må bare påpeke noe her, det trenger ikke bety at man har tusen venner på facebooken sin. Mamma fikk nesten 100 likes på et profilbilde der hun hadde stelt seg klar for julebord og hadde sminket seg. Hun har kanskje 300 venner på facebooken sin.

Jeg tror det handler mye om at folk faktisk liker det og ikke bare trykker like for å trykke like. (når det feks kommer opp et bilde som er veldig uvanlig eller overraskende, eller ekstra fint)

Men det er nok en del tilfeller av den der fjortissteorien om 5000 venner og.

Ja ja, selvfølgelig! Jeg mente det ikke sånn.. Jeg snakket om de fjortissene som får sånn 500 likes på et bilde der de har trutmunn og skikkelig utringning og der det er om å gjort og ha så mange venner som mulig. Jeg vet om noen med 5000 venner, og da får man selvsagt mer likes enn for de som har 100 venner.

Skrevet (endret)

Jeg har rundt 80 likes på tre profilbilder, 150 på et der jeg vant en konkurranse. Ellers varierer det fra 10-50, alt ettersom. Hyggelig med positiv oppmerksomhet da, men er mest gøy med morsomme/positive kommentarer, de er det mindre av. Helt klart at folk bruker like-knappen mest, jeg gjør det jo selv også.

Jeg syns ikke jeg får så mye likes når jeg ser på hvor mange likes mine venner sine småsøsken får :fnise: Det er jo hundrevis!! Men ja, de har vel kanskje en del folk på vennelista for alt jeg vet.

Endret av drue
Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg har 95 på profilbildet, og de som har 5000 venner har selvfølgelig mer likes en en som har mindre. Selv har jeg rundt 400 venner. Jeg legger ikke ut noe annet, så er ikke helt sikker på hva jeg hadde fått på andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...