Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å trene oftere enn jeg tidligere har gjort, og da vil det ofte bli slik at jeg trener to-tre dager på rad. Svetter veldig fort, og dermed må jeg dusje håret etter hver trening. Er dette lurt (har hørt man ikke skal dusje håret for ofte)? Noen som evt. har noen tips om hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Jeg jogger hver dag og da må jeg vaske håret da jeg bli så svett i hodebunnen. Har ikke opplevd noe problematisk med det.

Skrevet

Jeg jogger hver dag og da må jeg vaske håret da jeg bli så svett i hodebunnen. Har ikke opplevd noe problematisk med det.

Hvilken sjampo og balsam bruker du da? Og evt. noen hårkur e.l.?

Gjest Runforit
Skrevet

Hvilken sjampo og balsam bruker du da? Og evt. noen hårkur e.l.?

For meg funker John Frieda knall! Har silkemykt og friskt hår, selv om jeg krøller håret hver dag. Bruker både shampo, balsam og hårkur i serien. Ikke bare god serie, men billig :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare skylle håret noen av dagene? Jeg blir også svett, men når jeg dusjer rett etter at jeg er ferdig, så er det ikke noe problem å bare skylle håret.

Skrevet

Hvorfor ikke bare skylle håret noen av dagene? Jeg blir også svett, men når jeg dusjer rett etter at jeg er ferdig, så er det ikke noe problem å bare skylle håret.

Jeg føler håret mitt er fett og ekkelt dersom jeg bare skyller det i vann...

Skrevet

Jeg løper hver dag, men vasker bare håret hver 2-3. Unntaket er hvis jeg løper inne på mølle, eller hvis det er 20+ grader ute, da svetter jeg mye. Litt svette i tinningene og nakken gir meg ikke fett hår, og litt tørrshampoo fikser mye.

Skrevet

Har dusjet hver dag hele livet og har fortsatt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...