Ingvilddd Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har bestemt meg for å trene oftere enn jeg tidligere har gjort, og da vil det ofte bli slik at jeg trener to-tre dager på rad. Svetter veldig fort, og dermed må jeg dusje håret etter hver trening. Er dette lurt (har hørt man ikke skal dusje håret for ofte)? Noen som evt. har noen tips om hva jeg bør gjøre?
Gjest Runforit Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jeg jogger hver dag og da må jeg vaske håret da jeg bli så svett i hodebunnen. Har ikke opplevd noe problematisk med det.
Ingvilddd Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2013 Jeg jogger hver dag og da må jeg vaske håret da jeg bli så svett i hodebunnen. Har ikke opplevd noe problematisk med det. Hvilken sjampo og balsam bruker du da? Og evt. noen hårkur e.l.?
Gjest Runforit Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Hvilken sjampo og balsam bruker du da? Og evt. noen hårkur e.l.? For meg funker John Frieda knall! Har silkemykt og friskt hår, selv om jeg krøller håret hver dag. Bruker både shampo, balsam og hårkur i serien. Ikke bare god serie, men billig 1
Wolfmoon Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke bare skylle håret noen av dagene? Jeg blir også svett, men når jeg dusjer rett etter at jeg er ferdig, så er det ikke noe problem å bare skylle håret.
Ingvilddd Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke bare skylle håret noen av dagene? Jeg blir også svett, men når jeg dusjer rett etter at jeg er ferdig, så er det ikke noe problem å bare skylle håret. Jeg føler håret mitt er fett og ekkelt dersom jeg bare skyller det i vann...
Athene Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg løper hver dag, men vasker bare håret hver 2-3. Unntaket er hvis jeg løper inne på mølle, eller hvis det er 20+ grader ute, da svetter jeg mye. Litt svette i tinningene og nakken gir meg ikke fett hår, og litt tørrshampoo fikser mye.
brightness Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Har dusjet hver dag hele livet og har fortsatt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå