Helena83 Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg synes selv de er kjempefine og måtte ha de :D
Gjest blasé Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Synes jakken var helt grei. De ekstra greiene på skuldrene ødela og det var litt for mange knapper, i tillegg til at den høye halsen ikke var særlig fin .. Det er min smak da vesken likte jeg ikke i det hele tatt. 1
Helena83 Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2013 Det er helt i orden det Alle har hver sin smak. Jeg synes det var praktisk at den hadde mulighet for høy hals
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Helt nydelige begge to Har så lyst på jakken, men det blir ikke noe shopping på meg før januar.
Helena83 Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2013 Har du sett på den selv? Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe meg ny jakke, men så kom jeg over denne og måtte bare ha den Jeg gleder meg til januar og salg allerede
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har sett på en lignende jakke, men din var mye finere. Jeg har desverre ikke råd til å shoppe, før etter jul. Ellers får jeg ikke råd til julegaver Gleder meg veldig til januarsalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå