AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er 19 år, har vært sammen med kjæresten min i tre år, samboere i snart ett av dem. Før kjente jeg virkelig forelskelsen da jeg var sammen med han, og jeg var stadig gira på sex. I det siste føler jeg ting har forandret seg. Jeg irriterer meg svært fort over ting han gjør/ikke gjør (rydder aldri etter seg, sitter bare foran pcen og "gamer" osv). Jeg er selvfølgelig veldig trygg på han, og kan snakke med han om alt, men jeg kjenner liksom ikke denne forelskelsen lenger. Det har også blitt sånn at jeg har sex med han for å være snill, og ikke av nytelse. I tillegg tar jeg meg selv i å se på andre gutter og "drømme" om singellivet/det å få ny kjæreste. Er dette tegn på at jeg bør gjøre det slutt med han? Jeg er jo veldig glad i han og alt det der, vi har selvfølgelig dager som er perfekte, men sånn totalt sett synes jeg ikke vi oppfører oss som kjærester mer, slik vi gjorde før. Er likevel redd for at det er en stor feil å slå opp med han. Har ikke hatt andre ordentlige kjærester enn han, og ikke hatt sex med noen andre. Hva bør jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 2ef23...d2d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Er det slik du vil ha det resten av livet? De samme "problemene" kan selvfølgelig dukke opp med andre fremtidige kjærester også, for det er helt vanlig å føle det slik. Men jeg ville brukt, hvis jeg kunne valgt om igjen, min tid som ung på å ha det gøy og ikke irritere meg over en samboer som ikke rydder f.eks Er i samme situasjon selv, og føler jeg har blitt voksen alt for fort. Ville ha prøvd ut mer av livet før jeg slo meg til ro. Er 24. Anonymous poster hash: 40bba...249
Ingvilddd Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Er det slik du vil ha det resten av livet? De samme "problemene" kan selvfølgelig dukke opp med andre fremtidige kjærester også, for det er helt vanlig å føle det slik. Men jeg ville brukt, hvis jeg kunne valgt om igjen, min tid som ung på å ha det gøy og ikke irritere meg over en samboer som ikke rydder f.eks Er i samme situasjon selv, og føler jeg har blitt voksen alt for fort. Ville ha prøvd ut mer av livet før jeg slo meg til ro. Er 24. Anonymous poster hash: 40bba...249 Hvis jeg tenker etter, kan jeg ikke se for meg at vi blir sammen for resten av livet. Men jeg er likevel redd for å angre dersom jeg gjør det slutt med han. Jeg er jo så trygg på han osv, vanskelig å gjøre det slutt etter tre år. Men tenker også på det at jeg gjerne vil være "ung og fri" mens jeg har muligheten... VANSKELIG :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå