Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her er saken:

Jeg har likt en mann i over ett år. Vi har møttes på noen kurs og lignende, snakka litt sammen, men ikke veldig mye. Denne uka tok jeg saken i egne hender og ba han med ut. Han svarte ja, og virker veldig ivrig. Han foreslo ting vi kunne finne på, og var glad. Nå det nærmet seg så ble han litt kaldere, og da jg sa at jeg ikke fant noen konsert vi kunne gå på, så sa han at han var i dårlig form. Dette var to dager før vi skulle møtes. Sende han ny mld dagen før vi skulle møtes og spurte hvordan formen var. Han sa at han var dårlig, og at hvis det skulle bli noe dagen etterpå så måtte det bli et spontant møte. Dagen kom, og jeg hørte ingenting, ingenting i det hele tatt. Har ikke hørt noe i dag heller. Syns det er litt dårlig av han.

Vi kommer til å møtes på kurs igjen, frykter at det kan bli litt småekkelt. Men, samtidlig vil jeg ikke gi opp han her, han er så bra, og jeg tror vi er en god match. Men, han må jo gi meg sjansen slik at vi kan bli bedre kjent. Vet at han er en bra fyr, og at vi har mye av de samme verdiene.

Hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: a3573...bb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en melding eller ring og spør hvordan formen er / om han føler seg bedre. Så kaster du ballen over til ham og sier at du venter på at han skal gi beskjed når han blir frisk, slik at dere kan gjøre som planlagt.

Om du ikke hører noe mer, så er han muligens opptatt (altså har kjæreste/er gift) eller så er han ikke interessert.

Skrevet

Hm, kanskje han følte seg litt overkjørt siden det på en måte var du som planla, eller at du ikke fant noe dere kunne gjøre, når han hadde kommet med forslag osv.. Det er vanskelig å si, men tydelig at han mistet litt gnisten.

Jeg ville nok sendt han en melding i dag og sagt at jeg håpet formen var bedre og at han fikk en fin uke. På den måten viser du at du bryr deg, men at du ikke maser om å treffes og lar han ta styringen tilbake. Hører du ikke noe så blir det ikke så kleint heller, for da kan du bare være helt normal og hyggelig og så får han kjenne på det at du er ei blid og fornøyd dame på tross av at han ikke viste den interessen du fortjener.

Skrevet

Takk for svar! :)

Det var ikke sånn at jeg ikke ville noe av det han kom med forslag om. Han spurte om vi kanskje kunne gå på konsert, og spurte om jeg visste av noen. Han bor der vi skulle møtes, jeg bor over 1 time unna. Jeg fant ingen konsert som var noe bra, så vi ble egentlig enige om å ta en kaffe:) Så tror ikke han mistet gnisten av den grunn isåfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...