Eiline Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Hei Er det noen av dere her inne som vet om en systue i Oslo? Har funnet en i Oslo sentrum, Rose systue, noen som har hørt om den?
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Vækerø-stuene ved Drammensveien (Skøyen/Maritime)
jea Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Jeg la opp kjolen min +div på roses systue..Ble fornøyd med kjolen min,men syns hun var litt treg,men det var mye hun måtte gjøre med kjolen min ogsa.. Men hun sydde den perfekt over alt..
Eiline Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2004 Penelene: Prøvde å lete etter Vækerø-stuene på gule sider, men finner dem ikke. Har du mail adr eller telefon nummer dit?
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Penelene: Prøvde å lete etter Vækerø-stuene på gule sider' date=' men finner dem ikke. Har du mail adr eller telefon nummer dit?[/quote'] Fant ikke jeg heller..merkelig. De heter tydeligvis noe annet da. Du ser de små røde koselige "stuene" fra drammensveien på Wækerø. Ligger rett ved texburger/hydro texaco på Maritime/wækerø! Drammensveien 220 eller noe lignende.. (Jobber rett ved selv)
cappocino Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Hei Er det noen av dere her inne som vet om en systue i Oslo? Har funnet en i Oslo sentrum, Rose systue, noen som har hørt om den? Jeg har brukt henne til å sy min brudekjole! Ble veldig fornøyd med resultatet. Syns hun var flink til å følge opp. Eneste minuset er at vi missforstod hverandre ang pris så sett opp prisene på alt på forhånd. Anbefaler henne til alle jeg kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå