Gjest Belle âme Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Eg har altso to marsvin. Den eine er frisk og fin(jente) Den andre føler eg e syltynn! Eg kjenner beina bare eg røret henne. Det er egentlig alle beina. Pluss ho har fått store pupper. Ho piper når ho koser seg. Ho spiser. Mamma og pappa sier at ho er frisk men eg føler at ho ikkje er det?? Er det noke å gå til veterinæren med? Dei seier eg må betale reknina sjøl...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Ja, dette marsvinet burde ta en tur til veterinær! Man har tatt på seg et ansvar når man har dyr, og det innebærer også å betale for eventuell behandling. Vet ikke hvor gammel du er, men du ser/høres ikke så gammel ut. Dine foreldre må ta kostnaden for dette hvis du ikke har råd selv. De skal ha hovedansvaret for dyr som barn har. Anonymous poster hash: 387ae...020 2
Gjest Belle âme Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Det meiner eg også, er 14 år så kanskje eg ikkje burde betale sjølv(men eg har råd) Dei seier at ho er frisk sida ho spiser men det er jo eit byttedyr som skal skjule at ho er sjuk!Dei meiner og at ho er gammal(3 år) men marsvin levet vanligvis 7-10 år... Ja, dette marsvinet burde ta en tur til veterinær! Man har tatt på seg et ansvar når man har dyr, og det innebærer også å betale for eventuell behandling. Vet ikke hvor gammel du er, men du ser/høres ikke så gammel ut. Dine foreldre må ta kostnaden for dette hvis du ikke har råd selv. De skal ha hovedansvaret for dyr som barn har. Anonymous poster hash: 387ae...020
Aja Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Ja. Dra til veterinæren og ta med en av foreldrene dine. Kanskje de betaler likevel når de selv ser og hører dyrlegen si hva som feiler henne. Lykke til! 2
Gjest Belle âme Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Skal prøve å overtale dem, får helt vondt av den lille jenta mi
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Skal prøve å overtale dem, får helt vondt av den lille jenta mi Om foreldrene dine nekter å betale så må du nesten betale selv, marsvinet kan ikke ha det sånn. Anonymous poster hash: 2adb3...e36
Gjest Belle âme Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Det skal eg selvfølgelig, det er mitt marsvin, men eg kan ikkje kjøre til veterinæren selv og siden marsvinet mitt er såååååå friskt så nekter dei det også, men no skal mamma ringe veterinæren for å bestille time Om foreldrene dine nekter å betale så må du nesten betale selv, marsvinet kan ikke ha det sånn.Anonymous poster hash: 2adb3...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå