AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #41 Skrevet 24. juni 2022 Håper du har kaskoforsikring, for nå har du laget bulk på buksa mi Anonymkode: 20f46...f07 1
Rosa Dartle Skrevet 24. juni 2022 #42 Skrevet 24. juni 2022 Jeg synes egentlig sånne sjekkereplikker er veldig kleine, og foretrekker heller dem som bare oppfører seg normalt. Hvis jeg har hatt lyst til å sjekke opp en kjekkas (de få gangene jeg har hatt lyst til det), så har jeg heller villet stå for sjekkingen selv. Men to ganger har jeg egentlig blitt litt betatt. Den ene gangen var det en høy, mørk og kjekk danske som rett og slett bare stilte seg ved siden av meg i baren, lente seg litt bakover og så på meg og spurte rett ut: «Hvad skal jeg gøre for at score dig?» Den andre gangen var jeg kanskje bare 21 eller så, og en supersøt fyr som gikk forbi var helt henført siden han syntes jeg var så fin, viste det tydelig og spurte om han kunne få lage en sang til meg. Nå som jeg er eldre må jeg le av det, men oppførselen hans da var skikkelig koselig, og jeg ble jo ganske smigret. Annen type sjekking har liksom satt lite spor, eller vært direkte ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #43 Skrevet 24. juni 2022 ASL? Fungerte hver gang i sin tid. Har ikke prøvd noe annet etter det Anonymkode: 59265...a9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå