Jalp Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 Skjønner den, men behøver det alltid å være slik? Altså. Greia med å liksom ha sjekkereplikker på lager, funker ikke. Glem opplegget for damene gjennomskuer det. Vær heller deg selv og oppfør deg som folk. Innøvde sjekkereplikker virker rimelig desperat og dermed mot sin hensikt. Vær hyggelig, by på deg selv og senk skuldrene. Det enkle er som regel det beste. De damene du får på kroken med sjekkereplikker, er ikke de damene du ønsker å bli kjent med. 2
embla1807 Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 (endret) det var en fyr som spurte meg : han :"hørt sagnet om middgardsormen"? jeg : "ja?" han: "da har jeg gjort noe riktig!" så sykt random, trodde jeg skulle dø edit: var forresten ikke best eller rå, men spesiell... Endret 15. desember 2013 av embla1807 1
pantertante Skrevet 15. desember 2013 #24 Skrevet 15. desember 2013 Pule? Det er Silfen sin sjekkereplikk. Altså. Greia med å liksom ha sjekkereplikker på lager, funker ikke. Glem opplegget for damene gjennomskuer det. Vær heller deg selv og oppfør deg som folk. Innøvde sjekkereplikker virker rimelig desperat og dermed mot sin hensikt. Vær hyggelig, by på deg selv og senk skuldrene. Det enkle er som regel det beste. De damene du får på kroken med sjekkereplikker, er ikke de damene du ønsker å bli kjent med. Enig med deg, Jalp. Innøvde sjekkereplikker blir som oftest bare .
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #25 Skrevet 15. desember 2013 Om du var en buse, ville jeg plukket deg først. Æsj. Anonymous poster hash: e4a8e...072 1
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #27 Skrevet 16. desember 2013 Slå deg ned, før jeg gjør det.
Gjest Sebraen Skrevet 16. desember 2013 #28 Skrevet 16. desember 2013 Det er Silfen sin sjekkereplikk. Jeg vet 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2013 #29 Skrevet 16. desember 2013 Den beste sjekkereplikken er aldri innøvd på forhånd. Den er impulsiv, den er ekte, den kommer spontant og den gir et umiddelbart inntrykk av mennesket bak ordene.
Gjest Sebraen Skrevet 16. desember 2013 #30 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Den beste sjekkereplikken er aldri innøvd på forhånd. Den er impulsiv, den er ekte, den kommer spontant og den gir et umiddelbart inntrykk av mennesket bak ordene. ''Hei, jeg tenkte vi skulle bli kjent før vi havner i seng sammen.'' Er denne impulsiv, ekte og spontan nok? Endret 16. desember 2013 av Sebraen
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2013 #31 Skrevet 16. desember 2013 ''Hei, jeg tenkte vi skulle bli kjent før vi havner i seng sammen.'' Er denne impulsiv, ekte og spontan nok? Sagt med det berømt glimtet i øyet og med et selvtrygt smil vil den være gull. Ikke bruk den mer enn en gang på en kvinne en kveld
Gjest Sebraen Skrevet 16. desember 2013 #32 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Sagt med det berømt glimtet i øyet og med et selvtrygt smil vil den være gull. Ikke bruk den mer enn en gang på en kvinne en kveld Gode råd fra deg som alltid Og hadde nok bare brukt den replikken på en mann, hos damene er jeg litt mer elegant Endret 16. desember 2013 av Sebraen
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #33 Skrevet 16. desember 2013 På byen: "Gå og hent jakken din, du har fått napp!" Anonymous poster hash: 63a78...1cf Haha . Alle de andre lengre opp var faktisk elendige, men denne fikk meg til å le . Anonymous poster hash: 57a43...930
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #34 Skrevet 16. desember 2013 Den var rå, men gjelder den kun for nerdebabes? Den var helt elendig...! Anonymous poster hash: 57a43...930
Tante Bjarne Skrevet 17. desember 2013 #35 Skrevet 17. desember 2013 Har du noe spansk i deg? Svarer damen nei, så er det bare å fortsette med "kunne du tenke deg litt"? (Fungerer selvfølgelig med trønder/same/østfolding/ osv osv.....) Evt : har du klamydia? Svarer damen nei, så kan du jo spørre: "vil du ha litt"?!
mats50001 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #36 Skrevet 17. desember 2013 Altså. Greia med å liksom ha sjekkereplikker på lager, funker ikke. Glem opplegget for damene gjennomskuer det. Vær heller deg selv og oppfør deg som folk. Innøvde sjekkereplikker virker rimelig desperat og dermed mot sin hensikt. Vær hyggelig, by på deg selv og senk skuldrene. Det enkle er som regel det beste. De damene du får på kroken med sjekkereplikker, er ikke de damene du ønsker å bli kjent med. Hehehehehehe......okai....hva skader det vel med en aldri så liten sjekkereplikk? - En halvtørr, on the rocks?
Jalp Skrevet 17. desember 2013 #37 Skrevet 17. desember 2013 Hehehehehehe......okai....hva skader det vel med en aldri så liten sjekkereplikk? - En halvtørr, on the rocks? Det skader ikke annet enn det fiffige opplegget du hadde for å dra damer. Been there, done that. Noen ganger er man så lur at man lurer seg selv.
Eleutheria Skrevet 17. desember 2013 #38 Skrevet 17. desember 2013 Jeg må faktisk innrømme at en skikkelig dårlig sjekkereplikk kunne funket på meg. Under de rette omstendighetene, riktignok ... 1) Karen måtte vært av det slaget som jeg hadde tittet på uansett. En som utseendemessig appellerer til meg, og som virker som en kar jeg kunne klaffet med for en kveld. 2) Sjekkereplikken måtte vært så dårlig at det var helt usannsynlig latterlig. Såpass dårlig at ironien lyste lang vei og fikk meg til å le. A la "If I filp a coin what are my chances of getting head?" 3) Han må begynne å storflire rett etter at han har sagt den. "Sorry! Vet den var helt utrolig dårlig, men jeg kunne ikke dy meg! Hei forresten, jeg heter Jonas." Da har han allerede gjort en del av de mange tingene man bør gjøre for å gjøre stemningen god: Bryte isen, få den andre til å le, og drite ut seg selv litt. å gå bort til noen og dra en klassisk sjekkereplikk i fullt alvor blir i beste fall bare kleint som faen. 1
lenfagkseee Skrevet 24. juni 2022 #39 Skrevet 24. juni 2022 (endret) Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Endret 7. juli 2022 av lenfagkseee
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #40 Skrevet 24. juni 2022 Det er en grunn til at de fleste bare sier "Hei". Dette ordet inneholder alt av betydning. Anonymkode: 9e9aa...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå