AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Hva slags forhold har dere til den eksen dere fikk barn med? Sitter bitterhet, skuffelse og negative tanker forstatt i hodene og hjeret deres? Irriterer dere dere på lik linje som da dere var sammen, eller går det smertefritt? Hva er den største utordringen når dere skal dele omsorg for et barn, når dere selv har blitt utsatt for utallige skuffelser fra en dere elsket. Anonymous poster hash: 9b77f...204
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Ser gjerne svar til denne da jeg nå skal starte denne prosessen Hun flytter snart ut da hun somhun sier det "ikke lengre har noen følelser for meg " Omtrent eneste kommunikasjon hun har til meg er når hun forteller meg at hun har planer slik eller slik og at jeg da kan være her med barnet Blir sikkert ikke lett å ha ett godt samarbeid med en som knapt vil se /snakke til meg , mens jeg er helt fortapt i henne Blir garantert ikke noe enkel hverdag Anonymous poster hash: 8ffee...ecf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Hva slags forhold har dere til den eksen dere fikk barn med? Sitter bitterhet, skuffelse og negative tanker forstatt i hodene og hjeret deres? Irriterer dere dere på lik linje som da dere var sammen, eller går det smertefritt? Hva er den største utordringen når dere skal dele omsorg for et barn, når dere selv har blitt utsatt for utallige skuffelser fra en dere elsket. Anonymous poster hash: 9b77f...204 I starten sinne og bitterhet pga utroskap. Benyttet enhver anledning til å fortelle han at han var et svin. Men jeg viste aldri dette foran barna. Nå en god stund etter bruddet går det bedre og vi klarer å være sammen med barna, og samtale om forskjellige ting. samarbeidet går bra. Hverdagen er fin. Anonymous poster hash: a21d0...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Jeg lurer også på dette. Ser ut til at min mann har sveket meg og vært utro, og hvordan skal jeg komme over det og få til et samarbeid om barna. Anonymous poster hash: 68672...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå