Gå til innhold

Hvordan er det å forholde seg til en eks med felles barn dersom forholdet var preget av skuffelsker, konlikter, løgn eller lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har dere til den eksen dere fikk barn med? Sitter bitterhet, skuffelse og negative tanker forstatt i hodene og hjeret deres? Irriterer dere dere på lik linje som da dere var sammen, eller går det smertefritt?

Hva er den største utordringen når dere skal dele omsorg for et barn, når dere selv har blitt utsatt for utallige skuffelser fra en dere elsket.

Anonymous poster hash: 9b77f...204
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser gjerne svar til denne da jeg nå skal starte denne prosessen

Hun flytter snart ut da hun somhun sier det "ikke lengre har noen følelser for meg "

Omtrent eneste kommunikasjon hun har til meg er når hun forteller meg at hun har planer slik eller slik og at jeg da kan være her med barnet

Blir sikkert ikke lett å ha ett godt samarbeid med en som knapt vil se /snakke til meg , mens jeg er helt fortapt i henne

Blir garantert ikke noe enkel hverdag

Anonymous poster hash: 8ffee...ecf

Skrevet

Hva slags forhold har dere til den eksen dere fikk barn med? Sitter bitterhet, skuffelse og negative tanker forstatt i hodene og hjeret deres? Irriterer dere dere på lik linje som da dere var sammen, eller går det smertefritt?

Hva er den største utordringen når dere skal dele omsorg for et barn, når dere selv har blitt utsatt for utallige skuffelser fra en dere elsket.

Anonymous poster hash: 9b77f...204

I starten sinne og bitterhet pga utroskap. Benyttet enhver anledning til å fortelle han at han var et svin.

Men jeg viste aldri dette foran barna.

Nå en god stund etter bruddet går det bedre og vi klarer å være sammen med barna, og samtale om forskjellige ting. samarbeidet går bra.

Hverdagen er fin.

Anonymous poster hash: a21d0...2d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Ser ut til at min mann har sveket meg og vært utro, og hvordan skal jeg komme over det og få til et samarbeid om barna.

Anonymous poster hash: 68672...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...