Gå til innhold

Date med menn fra Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å prøve meg på sukker, kjedelige de ikke har app som Mplassen og Match :(

Brian er du like kjekk som han på bildet? ;)

Anonymous poster hash: 0a805...3ca

Skrevet

Hvordan er menn på Sukker? Skal jeg satse på å date menn fra Sukker? Er de kun ute etter sex? Eller er det mange menn der som faktisk er ute etter et seriøst forhold?

Noen som vet?

De er forskjellige. Noen ute etter forhold, andre ute etter en flørt, andre kun ute etter friends with benefits.. etc.

Skrevet

De er forskjellige. Noen ute etter forhold, andre ute etter en flørt, andre kun ute etter friends with benefits.. etc.

Skjønner :) Litt vanskelig å finne ut hvem som er ute etter hva.

Skrevet

Min erfaring er at det er mange gærninger på sukker. Har kanskje vært på date med 6-7 stk derfra og alle var klin gærne på en eller annen måte. Og ute etter fitte. Jeg hadde droppa å ha en profil der om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 1d3f7...4f7

Ikke alle som er sånn da, klart det er sikker 80% ikke kjekke gutter der og 15% gutter som er bare ute etter sex, og da er det 5% "normale" igjen som ser kjekk ut men ikke har funnet seg noen enda =(

Som meg lol :D

Anonymous poster hash: bbd38...790

Skrevet

Brian er du like kjekk som han på bildet? ;)

Personligheten er lik, men utseende er forskjellige :)

Skrevet

Ikke alle som er sånn da, klart det er sikker 80% ikke kjekke gutter der og 15% gutter som er bare ute etter sex, og da er det 5% "normale" igjen som ser kjekk ut men ikke har funnet seg noen enda =(

Som meg lol :D

Anonymous poster hash: bbd38...790

Ikke finn deg noe før jeg lager meg en profil ;)

Skrevet

Personligheten er lik, men utseende er forskjellige :)

;)

Skrevet

Jeg tenker å prøve meg på sukker, kjedelige de ikke har app som Mplassen og Match :(

Bruker du Android eller? Klart de har egen app, men kun til iPhone. Ikke så verst å bruke heller, brukervennlig.

Anonymous poster hash: 1cf83...126

Skrevet

Bruker du Android eller? Klart de har egen app, men kun til iPhone. Ikke så verst å bruke heller, brukervennlig.

Anonymous poster hash: 1cf83...126

Nei, har en iphone selv. Men ser at de har en egen vri på dette. Det funket greit :) takk

Skrevet

Joda, sukker har egen app.

Ellers er det som andre offentlige fritt tilgjengelige steder i samfunnet. Det finnes raringer, gærninger og alt mulig rart der. Men de fleste er som deg og meg, seriøse og ute etter den store kjærligheten. Det er den nest mest vanlige måten å møte partnern sin på i 2013.

Mye av dette kan du legge inn i profilen. Du velger hvilken type forhold du er på utkikk etter, og dette vil da stå i profilen din.

Kort flørt, Flørt som kan utvikle seg, langvarig forhold, og venn, er noen av alternativene

Skrevet

Skjønner :) Litt vanskelig å finne ut hvem som er ute etter hva.

Du kan spørre rett ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...