Gå til innhold

Date med menn fra Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

%&=#¤& Herregud, AKKURAT DETTE jeg er redd for! Hvor skal jeg finne meg en mann da????????????

Anonymous poster hash: 0a805...3ca

Sier ikke at alle er sånn men de jeg har møtt har bare vært gærne. Og desperate. Syns det er turn off med menn som har vært på sukker i mange år og datet hundrevis av jenter som han jeg møtte sist! Nei hvor møter man menn da, si det du... I en eller annen tvilsom bare kanskje :)

Anonymous poster hash: 1d3f7...4f7

Gjest Tassen10
Skrevet

En annen erfaring jeg har er å prøve å få til første daten ganske fort. Og så gå tilbake til skravling igjen før neste date.

Prøv å se på det som en måte å bli kjent med nye mennesker på.

Selvfølgelig finnes det sikkert galninger der. Jeg har kanskje fremstått som en galning selv. Men jenter kan være vanskelig å forstå noen ganger. Noe som kan gjøre meg gal. :)

Skrevet

Sier ikke at alle er sånn men de jeg har møtt har bare vært gærne. Og desperate. Syns det er turn off med menn som har vært på sukker i mange år og datet hundrevis av jenter som han jeg møtte sist! Nei hvor møter man menn da, si det du... I en eller annen tvilsom bar kanskje :)

edit, mente bar :)

Skrevet

Sier ikke at alle er sånn men de jeg har møtt har bare vært gærne. Og desperate. Syns det er turn off med menn som har vært på sukker i mange år og datet hundrevis av jenter som han jeg møtte sist! Nei hvor møter man menn da, si det du... I en eller annen tvilsom bare kanskje :)

Jeg er så enig i det du skriver. Det siste jeg vil er å date en mann som har vært på sukker lenge. Har ikke lyst å prøve nettdating, men jeg vet ikke hvor jeg kan finne meg en mann?

Skrevet

edit, mente bar :)

Har prøvd det ett par ganger. De gir meg komplimenter, men så tør de ikke å starte en samtale. Resten er ute etter ONS. Fulle menn er det siste jeg trenger :D

Skrevet

En annen erfaring jeg har er å prøve å få til første daten ganske fort. Og så gå tilbake til skravling igjen før neste date.

Prøv å se på det som en måte å bli kjent med nye mennesker på.

Selvfølgelig finnes det sikkert galninger der. Jeg har kanskje fremstått som en galning selv. Men jenter kan være vanskelig å forstå noen ganger. Noe som kan gjøre meg gal. :)

Jeg vil date færrest mulig. Sjansen for at jeg dater en galnig blir mindre da:) Nå har jeg nesten blitt skremt vekk fra sukker :)

Gjest Tassen10
Skrevet

Hehe! Ja det er jo en måte å se det på :)

Men sannsynligheten for å møte en bra fyr der, blir jo også mindre om du vil treffe færrest mulig.

Skrevet

Hehe! Ja det er jo en måte å se det på :)

Men sannsynligheten for å møte en bra fyr der, blir jo også mindre om du vil treffe færrest mulig.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å unngå galningene. Hvor har det blitt av oppegående, snille og kjekke menn?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på sukker og tror det er både seriøse og useriøse der inne.. tror man må være tydelig i egen profil på hva man ønsker - gjerne også i samtalene med mennene.

Selv skriver jeg litt før treff, bruker også telefonen i forkant av treff. De må være litt tålmodige med meg - det har silt ut en del ;) Nå har jeg en liste på 7 menn jeg skriver med. Samtlige av disse virker seriøse :) Tror tydeligheten har fungert her hos meg i hvert fall

Anonymous poster hash: 80816...dee
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er på sukker og tror det er både seriøse og useriøse der inne.. tror man må være tydelig i egen profil på hva man ønsker - gjerne også i samtalene med mennene.

Selv skriver jeg litt før treff, bruker også telefonen i forkant av treff. De må være litt tålmodige med meg - det har silt ut en del ;) Nå har jeg en liste på 7 menn jeg skriver med. Samtlige av disse virker seriøse :) Tror tydeligheten har fungert her hos meg i hvert fall

Tusen takk for at du deler dine erfaringer med meg. Hvordan skal jeg si at jeg er ute etter en langvarig forhold? Hvordan pleier du å gå frem med menn på sukker?

Skrevet

Forresten, hva hvis de spør deg om du dater andre menn fra sukker? Hva sier du da? Er du ærlig og sier at du skriver med 6 andre menn?

Skrevet

Jeg er mann og jeg er på Sukker. Å si at ALLE menn bare er ute etter sex, er bare tullball. :)

Nå melder jeg med flere jenter, nettopp fordi det tar lengre tid å danne seg et inntrykk av noen. Vil jo helst bli kjent med noen, og så evt få meg en kjæreste.

Sex er digg det også, men alt til sin tid. :)

Anonymous poster hash: 97e3f...97a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er mann og jeg er på Sukker. Å si at ALLE menn bare er ute etter sex, er bare tullball. :)

Nå melder jeg med flere jenter, nettopp fordi det tar lengre tid å danne seg et inntrykk av noen. Vil jo helst bli kjent med noen, og så evt få meg en kjæreste.

Anonymous poster hash: 97e3f...97a

Bra at det er flere enn meg med vett i hodet.

• Liker 1
Skrevet

Anonymous poster hash: 97e3f...97a [/a

Jeg vet ingenting om sukker, jeg bare spør :) Tror jeg er player-magnet så jeg vil holde meg unna dette stedet hvis de fleste er ute etter sex der.

Hvordan kan jeg finne ut hvor lenge en mann har vært på sukker? frister ikke å date en mann som har vært der i evigheter :)

Skrevet

Bra at det er flere enn meg med vett i hodet.

Måtte det bli flere enn dere to ;)

Skrevet

Jeg fant skikkeligere menn på okcupid.com

Anonymous poster hash: a93a2...a77
Skrevet

Hei TS,

4 av 6 venninner fant sine kjære via sukker. 2 er nå gift og de to siste skal gifte seg til neste år, inkludert meg.

Følg magefølelsen din og hjertet. Det kan nok hende at du blir lurt av noen skjørtejegere, men slikt lærer man av.

De mennene jeg har møtt er verken rare eller skjørtejegere, men vet at en av venninene hadde møtt en raring. En annen jeg datet før jeg møtte mannen i mitt liv, er blitt en god venn av meg:)

Jeg har bare positive opplevelser derfra. De to første ukene svarte jeg på ALLE henvendelsene jeg fikk, men tilslutt måtte jeg bare ignorere det for jeg fikk ikke tid til å svare alle. Jeg skrev henner en liten notis på profilen min at jeg kun svarer de som er aktuelle og beklaget at jeg ikke kunne svare alle. Det letta litt på min samvittighet :fnise:

Lykke til!

Anonymous poster hash: 54a3a...1a9
Skrevet

Hei TS,

4 av 6 venninner fant sine kjære via sukker. 2 er nå gift og de to siste skal gifte seg til neste år, inkludert meg.

Følg magefølelsen din og hjertet. Det kan nok hende at du blir lurt av noen skjørtejegere, men slikt lærer man av.

De mennene jeg har møtt er verken rare eller skjørtejegere, men vet at en av venninene hadde møtt en raring. En annen jeg datet før jeg møtte mannen i mitt liv, er blitt en god venn av meg:)

Jeg har bare positive opplevelser derfra. De to første ukene svarte jeg på ALLE henvendelsene jeg fikk, men tilslutt måtte jeg bare ignorere det for jeg fikk ikke tid til å svare alle. Jeg skrev henner en liten notis på profilen min at jeg kun svarer de som er aktuelle og beklaget at jeg ikke kunne svare alle. Det letta litt på min samvittighet :fnise:

Lykke til!

Anonymous poster hash: 54a3a...1a9

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for at du delte dine erfaringer. Så heldig du er som fant mannen i ditt liv der. Jeg er glad på dine vegne :)

ts

Skrevet

Jeg fant skikkeligere menn på okcupid.com

Anonymous poster hash: a93a2...a77

Er det norsk side? :)

Skrevet

Jeg tenker å prøve meg på sukker, kjedelige de ikke har app som Mplassen og Match :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...