Gå til innhold

Date med menn fra Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er menn på Sukker? Skal jeg satse på å date menn fra Sukker? Er de kun ute etter sex? Eller er det mange menn der som faktisk er ute etter et seriøst forhold?

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 0a805...3ca
Skrevet

De er vel forskjellige alle sammen. Det blir som å spørre om hvordan menn fra Oslo er.

Noen er sikkert ute etter sex, mens andre er ute etter forhold. Du må nesten bare prøve deg frem!

• Liker 5
Skrevet

Hvordan vet jeg at han er ute etter sex? Hva er kjennetegn? Jeg trenger desperat hjelp! Vil ikke bli lurt av en idiot

Skrevet

Hvor langt er et tau?
Hvor dypt er et vann?
Hvor stor er en stein?

Hvor høyt er et hus?

.....

Anonymous poster hash: 893b9...24f
  • Liker 6
Skrevet

Noen menn der er veldig merkelig, men jeg fant min kjæreste der (vi har vært sammen i 5 mnd) og han er verdens mest fantastiske :)

Anonymous poster hash: 6ff9d...fc9
Skrevet

Om duer den som tar kontakt så minsker i hvertfall sjangsen for at dem bare er ute etter sex :)

Anonymous poster hash: 1b416...1e8
  • Liker 1
Skrevet

Noen menn der er veldig merkelig, men jeg fant min kjæreste der (vi har vært sammen i 5 mnd) og han er verdens mest fantastiske :)

Så heldig du er :) Jeg har ikke datet på lenge, trenger hjelp her. Hvordan vet jeg at HAN bare er ute etter sex? Har noen erfaring fra sukker som de vil dele?

Skrevet

Hvordan vet jeg at han er ute etter sex? Hva er kjennetegn? Jeg trenger desperat hjelp! Vil ikke bli lurt av en idiot

Vel, om du brenner deg på en varm plate har du lært at du ikke skal legge hånden der igjen. Sånn er det med menn også. Man merker det når man har blitt utsatt for det.

Men det du kan gjøre er å vente litt med sex, se hvor interessert han er osv. Er ikke så mye å gjøre egentlig. Jeg og min hadde sex på 3.date, men det gikk fint det.

Finnes masse artikler om det: http://www.side2.no/samliv/article3129636.ece

Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg tror sukker er blant de bedre sjekkestedene på nett.

Jeg er mann, og vet ikke hvordan det oppleves for kvinner å være der. Men det er litt mer seriøst, litt mer jobb å opprette profil, så det luker vel ut de verste.

Men når alt kommer til alt, må du nok bare ta sjansen. Der som på andre områder i livet! :)

Skrevet

Om duer den som tar kontakt så minsker i hvertfall sjangsen for at dem bare er ute etter sex :)

Jeg vil helst at menn tar kontakt med meg. Vet ikke helt om jeg tør å ta kontakt med det første, vil ikke virke desperat :)

Skrevet

Vel, om du brenner deg på en varm plate har du lært at du ikke skal legge hånden der igjen. Sånn er det med menn også. Man merker det når man har blitt utsatt for det.

Men det du kan gjøre er å vente litt med sex, se hvor interessert han er osv. Er ikke så mye å gjøre egentlig. Jeg og min hadde sex på 3.date, men det gikk fint det.

Finnes masse artikler om det: http://www.side2.no/samliv/article3129636.ece

Tusen hjertelig takk for linken. Skal lese den :)

Skrevet

Jeg vil helst at menn tar kontakt med meg. Vet ikke helt om jeg tør å ta kontakt med det første, vil ikke virke desperat :)

Du virker ikke desperat om du tar kontakt (synes du at menn som tar kontakt virker desperat?) :)

Det er den enkleste måten å få litt mer kontroll synes nå i hvertfall jeg

Skrevet

Jeg tror sukker er blant de bedre sjekkestedene på nett.

Jeg er mann, og vet ikke hvordan det oppleves for kvinner å være der. Men det er litt mer seriøst, litt mer jobb å opprette profil, så det luker vel ut de verste.

Men når alt kommer til alt, må du nok bare ta sjansen. Der som på andre områder i livet! :)

Det er det jeg hørt. Har blitt tipset av venner og bekjente om sukker, men har vært litt skeptisk til menn der. Hva tenker du som mann om en jente som du blir kjent med på sukker,som vil vente med sex? Fortsetter du å date henne eller dumper du henne?

Skrevet

Du virker ikke desperat om du tar kontakt (synes du at menn som tar kontakt virker desperat?) :)

Det er den enkleste måten å få litt mer kontroll synes nå i hvertfall jeg

Nei, tenker på ingen måte at menn som tar først kontakt er desperate :) Det jeg tenker er at hvis menn tar kontakt med meg, så vet jeg at han liker meg. Så kan jeg se om jeg er interessert i han eller ikke :) Men det er sant det du sier, kanskje bedre å ta kontakt selv for å ha best mulig kontroll. Jeg hadde helt sikkert tatt kontakt med en player ;)

Skrevet

Hvordan er menn på Sukker? Skal jeg satse på å date menn fra Sukker? Er de kun ute etter sex? Eller er det mange menn der som faktisk er ute etter et seriøst forhold?

Noen som vet?

Jeg er på sukker nå, lagde bruker for 2 dager siden, og ja jeg har hørt mye rart at de kjekkeste guttene som "dater" er egentlig bare ute etter sex, så du må nok passe deg!

Selv er jeg kjekk, har egen grunner til hvorfor jeg ikke har funnet meg noen utenfor sukker enda... og noen er veldig rare, så håper du finner deg den rette :D

Anonymous poster hash: bbd38...790

Annonse
Gjest Tassen10
Skrevet

Det er det jeg hørt. Har blitt tipset av venner og bekjente om sukker, men har vært litt skeptisk til menn der. Hva tenker du som mann om en jente som du blir kjent med på sukker,som vil vente med sex? Fortsetter du å date henne eller dumper du henne? Anonymous poster hash: 0a805...3ca

Jeg har aldri hatt sex på første date med jenter jeg har møtt på sukker. Jeg tror det beste er å møtes på ett litt nøytralt sted først, på en cafe eller lignende på en ukedag, så det er klart for begge at det antagelig ikke kommer til å skje noe første gang.

Det er hvertfall slik jeg har tenkt, siden jeg ikke vil ha sex på første date!

Skrevet

Min erfaring er at det er mange gærninger på sukker. Har kanskje vært på date med 6-7 stk derfra og alle var klin gærne på en eller annen måte. Og ute etter fitte. Jeg hadde droppa å ha en profil der om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 1d3f7...4f7
Skrevet

Jeg er på sukker nå, lagde bruker for 2 dager siden, og ja jeg har hørt mye rart at de kjekkeste guttene som "dater" er egentlig bare ute etter sex, så du må nok passe deg!

Selv er jeg kjekk, har egen grunner til hvorfor jeg ikke har funnet meg noen utenfor sukker enda... og noen er veldig rare, så håper du finner deg den rette :D

Anonymous poster hash: bbd38...790

Hvis du er kjekk og seriøs håper jeg vi finner hverandre der. Har ikke laget profil enda. Venter til etter jul............jeg vet jo aldri, kanskje nissen bringer meg en kjekkas til jul og da trenger jeg ikke sukker ;)

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex på første date med jenter jeg har møtt på sukker. Jeg tror det beste er å møtes på ett litt nøytralt sted først, på en cafe eller lignende på en ukedag, så det er klart for begge at det antagelig ikke kommer til å skje noe første gang.

Det er hvertfall slik jeg har tenkt, siden jeg ikke vil ha sex på første date!

Takk for at du deler erfaringene dine. Jeg skal absolutt møtes på en cafe eller lignende :)

Skrevet

Min erfaring er at det er mange gærninger på sukker. Har kanskje vært på date med 6-7 stk derfra og alle var klin gærne på en eller annen måte. Og ute etter fitte. Jeg hadde droppa å ha en profil der om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 1d3f7...4f7

%&=#¤& Herregud, AKKURAT DETTE jeg er redd for! Hvor skal jeg finne meg en mann da????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...