MockingJay Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jippi, han fridde! :D Så da er spørsmålet, vinter eller sommerbyllup? Hva hadde du , og hvorfor ?
Purple Basil Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Vi skal ha høst/vinterbryllup Vi er veldig glade i den årstiden. Maten, stemningen, fargene, høstlukten, sneen I en periode som av mange blir sett på som mørk og trist, ønsker vi å samle folk til fest. Jeg er generelt ikke så veldig glad i sommer, det er også årstiden for bryllup. Ser for meg mest stress og mas hvis man gifter seg om sommeren. Det er ikke noe for meg og forloveden iallefall Ps. Gratulerer :D :D Endret 15. desember 2013 av josefin88
Jordbærkake Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Gratulerer! Vi går for sommerbryllup, delvis i håp om å slippe nedbør og delvis for å få bryllupet på en jubileumsdato
Anglofil Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Sensommerbryllup hadde vi. Passet oss perfekt. Fint vær, men heldigvis ikke altfor varmt. Var perfekt for vår utevielse. Mvh Yvonne
Gjest Tekola Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Gratulerer! Vi hadde vinterbryllup, fordi vi ønsket å gifte oss på Røros, og da er det tryggest for stabilt vær, i tillegg til at det ga et litt annerledes bryllup, med kanefart for alle gjestene og eventyrstemning
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg var i bryllup i februar og det var knall.
MockingJay Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Tusen takk for alle svar og gratulasjoner :D <3 Vi heller litt mot vinterbryllup, type februar/mars. I 2015 er jo 14.februar på en lørdag, så vi kan jo utnytte det:p Været her vi bor er også definitivt mer stabilt på vinteren. Trenger liksom ikke være redd for slaps akkurat Men samtidig så høres sommeren veldig deilig ut! Vi må virkelig i tenkeboksen her Endret 16. desember 2013 av MockingJay
Gjest Naria Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har alltid drømt om høstbryllup, men nå blir det sommerbryllup på oss. Mest fordi det er mest praktisk å ta fri og ferie fra jobben min på den tiden.
Gjest Daenerys Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Vi skal ha høstbryllup, passer oss perfekt Utenfor sesongen så alle vi har sagt det til (til nå) kan komme, uten problemer. Jeg elsker også høsten
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Vi giftet oss tidlig på høsten, og det var usedvanlig fint vær for årstiden. Utrolig deilig å kunne være en del utendørs i løpet av dagen. Anonymous poster hash: da08d...eb3 1
Kardinal Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Jippi, han fridde! :D Så da er spørsmålet, vinter eller sommerbyllup? Hva hadde du , og hvorfor ? Gratulerer!! På 5 års jubileumet??? Ser slik ut i fra ticker'en din Vi skal ha sommerbryllup om vinteren. Vi skal gifte oss i januar 2015 i Thailand. Hvorfor? Fordi det har alltid vært drømmen... Reise bort, gifte seg i hemmelighet, barbeint med sand mellom tærne, skåle i en nydelig solnedgang. Gleder meg!!!
MockingJay Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2013 Gratulerer!! På 5 års jubileumet??? Ser slik ut i fra ticker'en din Vi skal ha sommerbryllup om vinteren. Vi skal gifte oss i januar 2015 i Thailand. Hvorfor? Fordi det har alltid vært drømmen... Reise bort, gifte seg i hemmelighet, barbeint med sand mellom tærne, skåle i en nydelig solnedgang. Gleder meg!!! Tusen takk :D 5 års jubileumet ja <3 Åh, det høres jo kjempe herlig ut! Nesten så man skulle gjort det selv.. Tror jeg kunne levd fast der nede! Trope varme er så herlig :D
skruf Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Gratulerer:) Vi giftet oss i april, hadde lyst å unngå sommerbryllup pga mange er på ferie da, pluss at mange andre gifter seg også om sommeren:) April var helt perfekt for oss, det var fortsatt litt vinter, samtidig som det hadde begynt å gå mot vår. Og ingen av gjestene droppet bryllupet pga de skulle på årets sommerferie:) Selv skal jeg i bryllup 14feb neste år, på selveste valentinsdagen:) Gleder meg til å være gjest i vinterbryllup!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Sommer bryllup, mye finere bilder ute i grønn og solfylt natur :-) Anonymous poster hash: 59300...b09
MockingJay Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2013 Tusen takk, pomperipossa :D Det blir nok vinterbryllup her i gården. Føler at alt er "renere" ute og drømmer egentlig bare om hest og slede og stjerner <3 Her vi bor er det jo lyst hele sommeren, så er ikke noen stjerner på den årstiden. Vi tenker også 14.februar, men da i 2015, faller vel på en lørdag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå