Gå til innhold

Vinter eller sommer bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, han fridde! :D

Så da er spørsmålet, vinter eller sommerbyllup?

Hva hadde du , og hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi skal ha høst/vinterbryllup ;) Vi er veldig glade i den årstiden. Maten, stemningen, fargene, høstlukten, sneen :rodmer: I en periode som av mange blir sett på som mørk og trist, ønsker vi å samle folk til fest.

Jeg er generelt ikke så veldig glad i sommer, det er også årstiden for bryllup. Ser for meg mest stress og mas hvis man gifter seg om sommeren. Det er ikke noe for meg og forloveden iallefall :)

Ps. Gratulerer :D :D

Endret av josefin88
Skrevet

Gratulerer! Vi går for sommerbryllup, delvis i håp om å slippe nedbør og delvis for å få bryllupet på en jubileumsdato :)

Skrevet

Sensommerbryllup hadde vi. Passet oss perfekt. Fint vær, men heldigvis ikke altfor varmt. Var perfekt for vår utevielse.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gratulerer! Vi hadde vinterbryllup, fordi vi ønsket å gifte oss på Røros, og da er det tryggest for stabilt vær, i tillegg til at det ga et litt annerledes bryllup, med kanefart for alle gjestene og eventyrstemning :rodmer:

Skrevet (endret)

Tusen takk for alle svar og gratulasjoner :D <3

Vi heller litt mot vinterbryllup, type februar/mars. I 2015 er jo 14.februar på en lørdag, så vi kan jo utnytte det:p

Været her vi bor er også definitivt mer stabilt på vinteren. Trenger liksom ikke være redd for slaps akkurat :P

Men samtidig så høres sommeren veldig deilig ut! Vi må virkelig i tenkeboksen her :)

Endret av MockingJay
Skrevet

Jeg har alltid drømt om høstbryllup, men nå blir det sommerbryllup på oss. Mest fordi det er mest praktisk å ta fri og ferie fra jobben min på den tiden.

Gjest Daenerys
Skrevet

Vi skal ha høstbryllup, passer oss perfekt :) Utenfor sesongen så alle vi har sagt det til (til nå) kan komme, uten problemer. Jeg elsker også høsten :)

Skrevet

Vi giftet oss tidlig på høsten, og det var usedvanlig fint vær for årstiden. Utrolig deilig å kunne være en del utendørs i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: da08d...eb3
  • Liker 1
Skrevet

Jippi, han fridde! :D

Så da er spørsmålet, vinter eller sommerbyllup?

Hva hadde du , og hvorfor ?

Gratulerer!! :) På 5 års jubileumet??? Ser slik ut i fra ticker'en din ;)

Vi skal ha sommerbryllup om vinteren. Vi skal gifte oss i januar 2015 i Thailand. Hvorfor? Fordi det har alltid vært drømmen... Reise bort, gifte seg i hemmelighet, barbeint med sand mellom tærne, skåle i en nydelig solnedgang. Gleder meg!!!

Skrevet

Gratulerer!! :) På 5 års jubileumet??? Ser slik ut i fra ticker'en din ;)

Vi skal ha sommerbryllup om vinteren. Vi skal gifte oss i januar 2015 i Thailand. Hvorfor? Fordi det har alltid vært drømmen... Reise bort, gifte seg i hemmelighet, barbeint med sand mellom tærne, skåle i en nydelig solnedgang. Gleder meg!!!

Tusen takk :D 5 års jubileumet ja <3

Åh, det høres jo kjempe herlig ut! Nesten så man skulle gjort det selv.. Tror jeg kunne levd fast der nede! Trope varme er så herlig :D

Skrevet

Gratulerer:)

Vi giftet oss i april, hadde lyst å unngå sommerbryllup pga mange er på ferie da, pluss at mange andre gifter seg også om sommeren:)

April var helt perfekt for oss, det var fortsatt litt vinter, samtidig som det hadde begynt å gå mot vår. Og ingen av gjestene droppet bryllupet pga de skulle på årets sommerferie:)

Selv skal jeg i bryllup 14feb neste år, på selveste valentinsdagen:) Gleder meg til å være gjest i vinterbryllup!

Skrevet

Sommer bryllup, mye finere bilder ute i grønn og solfylt natur :-)

Anonymous poster hash: 59300...b09
Skrevet

Tusen takk, pomperipossa :D

Det blir nok vinterbryllup her i gården. Føler at alt er "renere" ute og drømmer egentlig bare om hest og slede og stjerner <3

Her vi bor er det jo lyst hele sommeren, så er ikke noen stjerner på den årstiden.

Vi tenker også 14.februar, men da i 2015, faller vel på en lørdag da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...