AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Tror dere på det? Jeg bodde på Holmenkollen Park Hotell i helgen og det skjedde meg noe rart. Midt på natten våknet jeg og måtte på do. Rett ved badet ser jeg liksom en dame i hvit kjole med et lys i hånda som svever over gulvet. Jeg ble litt satt ut, tror ikke jeg drømte for jeg husker jeg stod opp. Tenkte ikke noe over det før dagen etter. Flere som har opplevd lignende på hoteller? Anonymous poster hash: 93fa9...e0b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Du hallusinerte. Tviler, jeg var jo våken og sovnet ikke helt da jeg la meg igjen... Anonymous poster hash: 93fa9...e0b
Inspirato Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Nei, men har vert på Fleischer Hotell på voss. Der skal det visstnok spøke. Merket ikke noe til det.
Amens Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Niks, aldri hatt så sterke hallusinasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Tror dere på det? Jeg bodde på Holmenkollen Park Hotell i helgen og det skjedde meg noe rart. Midt på natten våknet jeg og måtte på do. Rett ved badet ser jeg liksom en dame i hvit kjole med et lys i hånda som svever over gulvet. Jeg ble litt satt ut, tror ikke jeg drømte for jeg husker jeg stod opp. Tenkte ikke noe over det før dagen etter. Flere som har opplevd lignende på hoteller? Anonymous poster hash: 93fa9...e0b Jeg var også der i helgen! Men så heldigvis ingenting....Anonymous poster hash: 3ed5a...fb1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Du hallusinerte. Ettervirkninger av en drøm, kanskje. Anonymous poster hash: 348cf...f13
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Hvorfor hallusinerer folk? Hvordan virker det? Hvorfor gjør noen det, mens andre aldri gjør det? Anonymous poster hash: 487a1...50e
Haru Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Hallusinasjoner kan forekomme hos friske mennesker, og de skremmende typene kalles for "Apparitional Experience". Om det du opplevde den kvelden, virkelig var noe umenneskelig, vil være en ekstremt subjektiv ting å diskutere.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Ja, på det ene hotellet i bryggen i bergen! Visstnok mest på det ene rommet. Anonymous poster hash: 08b32...966
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 Forresten, jeg må bare spørre.. Hvis en dame flyger over deg på badet, hvordan kan du da ikke tenke over det før dagen etter?! Og hvordan i all verdige dager fikk du sove videre på det rommet?! Jeg hadde fått hjerte i halsen og løpt skrikende ut av hotellet med øyna lukket Anonymous poster hash: 08b32...966
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor hallusinerer folk? Hvordan virker det? Hvorfor gjør noen det, mens andre aldri gjør det? Anonymous poster hash: 487a1...50e Min kjæreste hallusinerte i forsvaret da han nesten ikke hadde fått mat og lite søvn på 20 dager, så det kan skje med friske folk også. Men jeg tror ikke det er vanlig for friske mennesker å hallusinere sånn ut av det blå. Anonymous poster hash: 0cfa2...0d2
Haru Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Min kjæreste hallusinerte i forsvaret da han nesten ikke hadde fått mat og lite søvn på 20 dager, så det kan skje med friske folk også. Men jeg tror ikke det er vanlig for friske mennesker å hallusinere sånn ut av det blå. Anonymous poster hash: 0cfa2...0d2 you woud be surprised
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Nei, men har vert på Fleischer Hotell på voss. Der skal det visstnok spøke. Merket ikke noe til det. Oi. Jeg bor på Voss! Så skummelt. Anonymous poster hash: 3c4b0...afe
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Jeg hallusinerer også når jeg er veldig trøtt, dehydrert eller er i dårlig form (som ved alkohol over flere dager), men det er bare å blunke hardt et par ganger eller lukke øynene og bestemme seg for at det ikke er noe der, åpne og så ser man det ikke lenger
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor hallusinerer folk? Hvordan virker det? Hvorfor gjør noen det, mens andre aldri gjør det? Anonymous poster hash: 487a1...50e Hallusinasjoner kan forbigående oppleves ved overgang mellom søvn og våken tilstand. Noen får det lettere enn andre, det er ikke noe å bekymre seg over så lenge det ikke skjer ofte og de er lette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå