AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Min ex. skylder påstår at jeg senker språkevnen til ungen etter å ha vært hos meg en helg 2.hver uke + 1 dag i uka. Hvordan kan hun merke det, når hun er utdannet regnskapsfører og ikke pedagog? Anonymous poster hash: 7d6be...598
sommermor Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hva begrunner hun dette med,er det bare hun som mener det? Eller er det blitt kommentert av andre også?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Nei ingen andre. Men hun påstår at det er så vanskelig å kommunisere med meg. Jeg vet jeg er av få ord, men hun er ikke noe bedre når hun stadig kommer med sårende kommentarer og hele tiden påpeker at jeg gjør ting gale. At jeg kommer til å være like slem som mine fosterforeldre var mot meg. Da jeg leverte ungen hadde den sovnet og som vanlig så begynner å grine litt fordi det det er ikke gøy å våkne, men jeg klarer ikke å holde ungen våken i bilen uansett hva jeg gjør. Jeg hadde vasket dressen pga. spy og hadde ikke jakke fordi hun har alle jakkene. Men prøvde å pakke ungen inn i pledd. Da var det gale at jeg under 1 minutt fra bilen til døren ikke hadde nok klær på ungen. Anonymous poster hash: 7d6be...598
ViljaH Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Når det er konflikt og sinne hos kvinner, så får det ofte utløp i bebreidelser og anklager. Kanskje du kan foreslå at dere tar en prat om det som virkelig plager henne, så kan du berolige der hun er usikker, forsikre henne om at du tenker på ungen og passer godt på. Det er frustrerende for en mor å overlate gullet til sin ex som man kanskje har uavklarte tanker rundt, brudd som aldri ble ryddet osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå