AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Heisann kvinner Jeg og kjæresten gikk fra hverandre for noen måneder siden, og vi har nesten ikke hatt kontakt siden. Kun noen få telefonsamtaler! Det er ikke noe vondt blod mellom oss, og jeg er fortsatt veldig glad i henne. Mistenker, uten at jeg har noen spesielle holdepunkter for dette, at hun også savner meg og kanskje vil prøve igjen. Men dette er jeg veldig usikker på! Det jeg lurer på er om det er rart om jeg gir, eller bør jeg gi henne en oppmerksomhet til jul? Og eventuelt hva dette kan være? Denne jenta betyr noe helt spesielt for meg, så jeg legger gjerne i en del penger for gaven. Kan tilføye at vi begge er midten av 30årene, sammen i ca 2 år og samboere i 1.5. Takker så mye for alle tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 663d9...d0c
tom1986 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Dårlig ide å kjøpe henne noe. Hun vil tro du prøver å "kjøpe" deg inn i livet hennes igjen. Beste løsningen er å kun sende en melding a la "god jul" eller kjøpe en liten, billig sak. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Nja, uenig med forrige taler... Det at min ferske ekskjæreste gir meg julegave i år gjør at jeg tenker at det kanskje er håp likevel Anonymous poster hash: 5a819...beb
strawberry Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ble det slutt? Det er ganske relevant i denne sammenhengen synes nå jeg..
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ble det slutt? Det er ganske relevant i denne sammenhengen synes nå jeg.. Vil helst ikke gå i detaljer Kan si såpass at problemene var av mindre alvorlig art, men samtidig store nok til at vi ikke fant ut av det. Utroskap, sjalusi osv har aldri vært tema hos oss. Jeg er virkelig glad i denne jenta, så jeg er litt bekymra for at feil signal kan vippe situasjonen i ytterligere negativ retning. Anonymous poster hash: 663d9...d0c
Hecubaa Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jeg syns ikke det er så viktig hvorfor det ble slutt, men om det er håp og ønske fra begge parter om å bli sammen igjen.. Jeg ville ikke gitt noe gave til henne hvis det ikke er et alternativ fra din side uansett, og jeg ville kanskje også forsøkt å finne ut hvor hun står før du dukker opp med tidenes julegave (og ser et par fremmede herresko i gangen).
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg syns ikke det er så viktig hvorfor det ble slutt, men om det er håp og ønske fra begge parter om å bli sammen igjen.. Jeg ville ikke gitt noe gave til henne hvis det ikke er et alternativ fra din side uansett, og jeg ville kanskje også forsøkt å finne ut hvor hun står før du dukker opp med tidenes julegave (og ser et par fremmede herresko i gangen). Jeg er litt usikker på de få signalene hun har gitt, så derfor vet jeg heller ikke hvor hun står i spørsmålet om hun vil begynne på nytt. Men jeg vet at hun er glad i meg. Uten tvil! Og jeg vet også at hun garantert ville ha prøvd igjen hvis vi hadde funnet ut av problemene vi hadde. Jeg er klar til å prøve på nytt, og derfor også spørsmålet om og hvilken gave. Jeg er faktisk fullstendig fortapt i henne! Og jeg kommer ikke til å møte på noen herresko i gangen hennes. Det vet jeg med sikkerhet! Anonymous poster hash: 663d9...d0c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Hva med å sende en fin blomsterbukett eller en juleoppsats? Da er det en vennegreie om hun ikke vil ha deg tilbake, men samtidig om hun vil ha deg tilbake er det en romantisk gest Anonymous poster hash: 2ee8d...3f0
Hettemaake Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Send henne et kort med julehilsen og ønsk henne et godt nyttår Gjør du det litt personlig vil hun skjønne at det kanskje er et håp der fra din side, og hvis hun ikke er interessert føler hun kanskje ikke det samme presset som hun ville gjort om du kjøpte en gave til henne. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Blomster med ønske om god jul! Anonymous poster hash: c60f7...aa4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Med mindre du er interresert i å prøve igjen med henne ville jeg latt hver å gi en gave i tilfelle det vil gi henne falske forhåpninger hvis hun kanskje vil ha deg tilbake. Men du kjenner henne jo best, så er opp til deg. Men jeg vil tro at hvis jeg fikk gave av min eks kjæreste, så hadde jeg håpet at det betydde noe. Anonymous poster hash: c915c...4ed
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Om du er villig til å prøve igjen og ser en konkret løsning på problemet som gjorde at dere gjorde det slutt så kontakter du henne og sier akkurat det. Å hinte med en julegave blir bare teit når dere kunne (kanskje) ha løst problemet før jul og dermed begge fått en bedre julefeiring. Ingen vil vel ha drama og undring om "hva mener han" i jula, ts! Synes dette var en veldig dårlig ide. Om du ikke har en løsning så må du legge ballen død. Å slå opp over en liten ting er jo uansett et tegn på et lite solid forhold.Anonymous poster hash: 71f34...79b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 IKKE gave. Send heller blomster og et kort. Kanskje røde roser? Romantisk, men samtidig julete? Og skriv noe a la god jul til deg og dine? Vil garantert vekke oppmerksomheten hennes, men tror det blir altfor mye å gi en dyr gave til en eks. Jeg elsker gaver, og er skikkelig jentejente, men hadde noen jeg ikke var romantisk involvert med gitt meg en gave til jul, tror jeg det hadde vært altfor mye og desperat. Anonymous poster hash: e6134...2da
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 663d9...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå