AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #81 Skrevet 16. mai 2014 Det er kun menn med penisstørrelse på en peanøtt som lar seg skremme av seksuelt frigjorte kvinner Skremmende er de ikke nei. De er fine å ha til tilfeldig og uforpliktende sex. Men selvsagt totalt ubrukelige til seriøse forhold. Anonymous poster hash: 48b61...934 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #82 Skrevet 16. mai 2014 Det er kun menn med penisstørrelse på en peanøtt som lar seg skremme av seksuelt frigjorte kvinner For noe tull. En tøyte skremmer ingen. Man skal jo ikke være sammen med ei slik uansett. Da er det kun ut og inn som gjelder. Men godt forsøk med en god gammel hersketeknikk. Kalle alle som ikke er enig med deg for peanøttpenis. For det verste som finnes er jo en som har en liten penis. Det vet jo alle. Anonymous poster hash: d0b90...539
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #83 Skrevet 16. mai 2014 For noe tull. En tøyte skremmer ingen. Man skal jo ikke være sammen med ei slik uansett. Da er det kun ut og inn som gjelder. Men godt forsøk med en god gammel hersketeknikk. Kalle alle som ikke er enig med deg for peanøttpenis. For det verste som finnes er jo en som har en liten penis. Det vet jo alle.Anonymous poster hash: d0b90...539 Menn er jo kun brukende for en ting, hjelper ikke med peanøttpenis da. Bitter og sur, peanøtten? 2
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #84 Skrevet 16. mai 2014 Skremmende er de ikke nei. De er fine å ha til tilfeldig og uforpliktende sex. Men selvsagt totalt ubrukelige til seriøse forhold. Anonymous poster hash: 48b61...934 Samme som med menn, altså. Derfor dere blir skremt, fordi hun oppfører seg som en mann? Jævla homofob
Gjest doktor Skrevet 16. mai 2014 #85 Skrevet 16. mai 2014 Folkens, har ikke lest hele tråden, men jeg synes dette høres mer ut som en mann enn en kvinne. Ikke fordi en kvinne ikke kan ha så mange partnere, men fyren skriver jo om sex fra et lettsindig maskulint perspektiv (f.eks bedre å pule mange forskjellige enn god sex med noen få). Just my two cents... Kvinne, 34 år, har hatt sex med ca 130 - 150 menn. Jeg debuterte da jeg var 17, jeg hadde kjæreste i ca 3 år pluss noen andre korte forhold, men har ellers vært singel. Jeg liker å gå på byen og få meg noe når jeg er i humør til det (spesielt unge gutter på 20 - 25 år er ganske ivrige på å ha uforpliktet sex ). Og ellers er det greit å ha noen pulevenner når behovet melder seg. Det er så mye mer spennende å være singel og å ha sex med nye og kjekke menn, istedenfor å bare ha sex med en partner, som man kanskje har blitt lei av. Jeg sier det for jeg har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: d8aa3...84b
Gjest doktor Skrevet 16. mai 2014 #86 Skrevet 16. mai 2014 det er fordi TS faktisk er en mann. Må i det minste gratulere TS med å fått lurt forumet utpå. TS gjør det de fleste menn hadde gjort om de fikk sjansen, jeg er misunnelig. Synes det er enormt opphissende med en ny, og ikke minst svært lærerrikt. Anonymous poster hash: 077b0...6e0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #87 Skrevet 16. mai 2014 Samme som med menn, altså. Derfor dere blir skremt, fordi hun oppfører seg som en mann? Jævla homofob Skremt nei, moro å ha sex slike luddere. Er som regel med på alt. Finnes ikke noe mindre skremmende. Anonymous poster hash: 48b61...934
waco Skrevet 16. mai 2014 #88 Skrevet 16. mai 2014 Samme som med menn, altså. Derfor dere blir skremt, fordi hun oppfører seg som en mann? Jævla homofob Du må ikke banne så jævlig, det ødelegger stemningen å på forumet.
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #89 Skrevet 16. mai 2014 Du må ikke banne så jævlig, det ødelegger stemningen å på forumet. Gå å runk i et mørkt hjørne da din nisse
Gjest lillelarve Skrevet 21. mai 2014 #91 Skrevet 21. mai 2014 Det er ikke galt synes jeg. Vet ikke hvorfor, men det er bare noe med at så mange forskjellige menn har vært i en kvinne som gjør at det blir litt ekkelt. Og det motsatte; at en mann har vært i mange forskjellige kvinner. Og så er det lett å tenke seg at man kun går etter sex framfor følelser, noe som kan skremme en evt. partner. + muligheter for kjønnssykdommer om kondom ikke er blitt brukt. Det er også skummelt og ekkelt å tenke på. Jeg har absolutt ingenting i mot at mennesker har sex med mange forskjellige, men jeg personlig kunne ikke vært sammen med en mann som har hatt sex med over 10 stk. Der går grensa mi. Det er bare sånn jeg føler det :/
Gjest ashanti Skrevet 21. mai 2014 #92 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Nå er jeg dame - for min del er det uaktuelt å bli sammen med en fyr som har hatt over 100 sexpartnere. Dvs hvis jeg får vite om det, man kan jo alltids lyve om slikt. Med mindre han har hatt sex med alle venninne mine og tanta mi liksom, da kommer det jo frem.. Er noe med at man gjør seg noen tanker rundt det at noen er i stand til å bare knulle rundt i hytt og pine, helt tilfeldige damer som de ikke vet noenting om på forhånd, om de har noen sykdommer o.l. Mange menn (jada, damene er like ille) er jo elendige på kondombruk "fordi det er diggere uten". Heller HIV enn kondom liksom. Jeg har hatt én ONS og det var det verste jeg har vært med på noensinne, virkelig. Husker jeg stakk så fort jeg våknet mens han enda sov, og gikk rundt med en kontstant frykt for å møte han igjen, tilfeldig på butikken eller noe slikt, i ukesvis etterpå.. I noens øyne vil det si at jeg er fryktlig prippen og selvhøytidelig, siden jeg ikke likte å ha sex med en fremmed. Men i mine øyne betyr det bare at det ikke er for alle. Og jeg ser helst at en evnt partner har samme syn på det som meg.. En fyr som aktivt prøver å komme i buksa på meg på første daten er uaktuell for videre dating. Endret 21. mai 2014 av ashanti
pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #93 Skrevet 21. mai 2014 hvis man har hatt 100+ horer bak seg, men resten seriøse forhold. er det greit?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #94 Skrevet 22. mai 2014 Det er så mye mer spennende å være singel og å ha sex med nye og kjekke menn, istedenfor å bare ha sex med en partner, som man kanskje har blitt lei av. Jeg sier det for jeg har prøvd begge deler. Jeg pleide å la eksen min knulle andre menn, enten mens jeg så på eller hvis jeg var borte. Vinn vinn for begge parter Anonymous poster hash: 78550...5e6 3
waco Skrevet 22. mai 2014 #95 Skrevet 22. mai 2014 Nå er jeg dame - for min del er det uaktuelt å bli sammen med en fyr som har hatt over 100 sexpartnere. Dvs hvis jeg får vite om det, man kan jo alltids lyve om slikt. Med mindre han har hatt sex med alle venninne mine og tanta mi liksom, da kommer det jo frem.. Er noe med at man gjør seg noen tanker rundt det at noen er i stand til å bare knulle rundt i hytt og pine, helt tilfeldige damer som de ikke vet noenting om på forhånd, om de har noen sykdommer o.l. Mange menn (jada, damene er like ille) er jo elendige på kondombruk "fordi det er diggere uten". Heller HIV enn kondom liksom. Jeg har hatt én ONS og det var det verste jeg har vært med på noensinne, virkelig. Husker jeg stakk så fort jeg våknet mens han enda sov, og gikk rundt med en kontstant frykt for å møte han igjen, tilfeldig på butikken eller noe slikt, i ukesvis etterpå.. I noens øyne vil det si at jeg er fryktlig prippen og selvhøytidelig, siden jeg ikke likte å ha sex med en fremmed. Men i mine øyne betyr det bare at det ikke er for alle. Og jeg ser helst at en evnt partner har samme syn på det som meg.. En fyr som aktivt prøver å komme i buksa på meg på første daten er uaktuell for videre dating. Tenk deg om at hvis en mann hadde skrevet det samme som deg, - ja da hadde han blitt beskyldt for å være en kvinnehater. Hater at kvinner er horer. Vil ikke forstå at kvinner også kan ligge rundt og være så stolte av at det at de lyver etterpå, - ikke forstå at kvinner også har behov, - ja det er fordi man her liten pikk, - ja det er fordi man er redd kvinner, - og alt annet motbydelige trakasseringer vi menn blir utsatt for bare fordi vi selv vet hva vi synes er attraktive egenskaper.
Chevelle Skrevet 22. mai 2014 #96 Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleide å la eksen min knulle andre menn, enten mens jeg så på eller hvis jeg var borte. Vinn vinn for begge parter Anonymous poster hash: 78550...5e6 cuck?
ElleDriver Skrevet 22. mai 2014 #97 Skrevet 22. mai 2014 Wow, eg veit ikkje om 100 menn eg har lyst å liggje med. Kor finne du dei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå