AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #61 Skrevet 20. desember 2013 Først og fremst tenker jeg at du får gjøre som du vil. Deretter tenker jeg at du antageligvis har hatt temmelig lite sex totalt sett (så "glad i sex" argumentet holder ikke vann), og at sexen du har umulig kan være så god som den kan være, siden sex med kondom suger samt at det tar litt tid å lære seg hva partneren liker og tenner på. Men utover det så får du styre på. Anonymous poster hash: c746b...6d2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #62 Skrevet 20. desember 2013 Fordi man ikke skal ha seg med den første man ser. Det høres utenom at du har en psykisk lidelse, nymfoman? Anonymous poster hash: 3fde6...8a9
Fuglen Skrevet 20. desember 2013 #63 Skrevet 20. desember 2013 Gud, så lei jeg er av disse som skal "ansvarliggjøre" det de holder på med med å nevne at de har en "høy" IQ. IQ og å være smart er ikke det samme. IQ beviser egentlig ikke særlig mye. Smart er man ikke når man ligger med så mange. Anonymous poster hash: 0af0f...89f Oi, antall sex-partnere har korrelasjon med intelligens? TAKK, AnynomBruker, nå lærte jeg noe nytt i dag også
waco Skrevet 20. desember 2013 #64 Skrevet 20. desember 2013 Med tanke på dette, bør den mannen som får fatt i en dame som har hatt mange sex-partnere, bli overveldet av lykke siden han er god nok til å skulle være noe mer enn bare en sexpartner for henne. Hun er villig og tilgjengelig for sex, men å få både kropp og sjel av henne, er vanskeligere. Hallo, det er ikke akkurat hovedgevinst å ende med tøyta alle andre menn du kjenner har ligget med? Hvorfor heller ikke være sammen med en jente som liker å spare seg til de hun mener betyr noe ekstra og spesielt? For eksempel jeg kunne aldri vært sammen med kvinne som lå med menn hun ikke vil være sammen med. 2
waco Skrevet 20. desember 2013 #65 Skrevet 20. desember 2013 Det er ikke noe galt med det. Hvis du foretrekker å være singel er det din soleklare rett som fritt, selvstendig menneske, du trenger ikke be andre om tillatelse til å leve som singel. Hvis du skal finne deg en kjæreste etter hvert bør du passe på å finne en som ikke gjør noe av at du har hatt så mange sexpartnere. Jeg ville f.eks ikke gjort noe av det. Det uheldige er kvinner som ikke vil godta at utvalget potensielle kjærester blir noe mindre idet du må velge bort de som ikke ønsker en kjæreste som har ligget med så mange. Noen foretrekker derfor å føre sin potensielle nye mann bak lyset, holde sin fortid strengt hemmelig. Det har jeg liten sans for. Men så lenge man er åpen og ærlig om sin seksuelle fortid og godtar at det er en del mann man ikke passer sammen med (de som foretrekker mindre seksuelt utagerende kvinner) er alt vel. Helt enig, det er ingen motstridninger mellom det å være billig og det å være ærlig. Jeg kunne godt likt å være sammen med ei billig tøyte selv jeg. Så lenge hun er ærlig om dette her og kan fortelle litt hva som er motivet hennes og hva slags tanker hun har i huet som gjør at hun tar de valgene hun gjør. Kanskje man til og med kan tenne litt på dette her å kjenne kvinner slik de kjenner seg selv? 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 20. desember 2013 #66 Skrevet 20. desember 2013 Hallo, det er ikke akkurat hovedgevinst å ende med tøyta alle andre menn du kjenner har ligget med? Hvorfor heller ikke være sammen med en jente som liker å spare seg til de hun mener betyr noe ekstra og spesielt? For eksempel jeg kunne aldri vært sammen med kvinne som lå med menn hun ikke vil være sammen med. Det var et blunkefjes i det innlegget mitt. Hva ER det med dere som ikke forstår når ting blir satt på spissen? Kan du forresten ha sex med jenter du ikke vil være sammen med?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #67 Skrevet 16. mai 2014 Kvinne, 34 år, har hatt sex med ca 130 - 150 menn. Jeg debuterte da jeg var 17, jeg hadde kjæreste i ca 3 år pluss noen andre korte forhold, men har ellers vært singel. Jeg liker å gå på byen og få meg noe når jeg er i humør til det (spesielt unge gutter på 20 - 25 år er ganske ivrige på å ha uforpliktet sex ). Og ellers er det greit å ha noen pulevenner når behovet melder seg. Det er så mye mer spennende å være singel og å ha sex med nye og kjekke menn, istedenfor å bare ha sex med en partner, som man kanskje har blitt lei av. Jeg sier det for jeg har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: d8aa3...84b Slike jenter liker vi! Anonymous poster hash: 456fe...dbe
chouette Skrevet 16. mai 2014 #68 Skrevet 16. mai 2014 Ingenting galt egentlig, alle får mele sin egen kake på det viset de vil, men jeg merker at jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke er i dine sko.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #69 Skrevet 16. mai 2014 Det er vel ikke "galt", men det er ganske ekkelt. Selv synes jeg bare det er delig og opphissende. Om det er ekkelt, så er det i alle fall ekkelt på en god måte... Anonymous poster hash: 456fe...dbe
makkapakka Skrevet 16. mai 2014 #70 Skrevet 16. mai 2014 det er ikke galt i heletatt det, pølsebua finnes i hver by og det er alltid mye besøkt.
Gjest M1A Skrevet 16. mai 2014 #71 Skrevet 16. mai 2014 Skjønner ikke hvorfor du spør, for svaret du får her inne har vel neppe noen påvirkning på din egen mening fra eller til. Håper bare at du tester deg jevnlig :-)
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #72 Skrevet 16. mai 2014 Jeg hadde følt meg så ekkel.. Hva er vitsen med å spre beina for så mange? For meg er sex så mye mer enn spenning og nytelse. Anonymous poster hash: 87fa2...002 Hvis det er deilig, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 456fe...dbe
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #73 Skrevet 16. mai 2014 Min mening om menn med mange sexpartnere er: Det er ekkelt å tenke på hvor mange han har vært i før meg, og det gjør meg rett og slett kvalm, og jeg ville nok følt at jeg bare var en av alle de hundre andre jentene. Min mening om kvinner med mange sexpartnere er: Det er nok sikkert mange menn som tenker på samme vis som meg her. At hun har hatt utrolig mange i seg. Det kan være veldig skremmende. Og for meg er det ekkelt, og jeg kunne aldri hatt sex med så utrolig mange forskjellige menn. Hvis samboeren min hadde hatt sex med så mange, ville jeg ikke sett på han på samme vis, og sexen ville blitt annerledes. Anonymous poster hash: 16c0a...a97 Det er vel ikke akkurat så utrolig mange for en singel kvinne på hennes alder? Jeg har en venninne som har hatt bortimot like mange, og hun er helt i starten av tyveårene. Da begynner vi å snakke... Enten man liker det eller ei, så er det en tendens i tiden at stadig flere prøver ut en slags form for seriesex, særlig den yngre generasjonen faktisk. I enkelte ungdomsmiljøer er det en tendens til at man har seg med flere i flokken i løpet av kort tid. Kan være en fest som varer en helg, hyttetur, ferietur o.l., hvor man er full og kåt og eksperimenteringslysten er stor. Venninna jeg nevnte bodde i et helt vanlig kollektiv, 5 stk, blandet, hvor vel alle festet mye, var mye ute på byen osv. Etterhvert ble det til at de pulte en del på hverandre også, og venners venner som kom innom. Fordi "alle" (i alle fall tre av de fem - to jenter og en gutt) gjorde det, i samme kollektiv, forsvant på en måte den sosiale sperren for å drive på. På de mange vorspielene i dette kollektivet var det nesten alltid noen som drev og pulte på naborommet mens festen var i gang. Vil nesten si det ble en slags omgangsform. Hun venninna hadde nok perioder hvor hun må ha hatt 15-20 forskjellige partnere på en uke. Anonymous poster hash: 456fe...dbe
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #74 Skrevet 16. mai 2014 Ser det er mange hyklere her. Tipper det er flere her som fordømmer Ts, men som selv har ligget litt rundt. Kanskje de har "bare" 20 sexpartnere. Men saken er jo at det er ingen prinsipiell forskjell på om det er 20 eller 150 eller 500 for den saks skyld. Saken handler å pule rundt med nye folk uforpliktende. Man er like mye "ludder" om man har knullet 20 de siste 10 årene enn om man har knullet 100. Tipper mange her er misunnelig på TS som får så mye sex jeg. Og dere som mener hun er løs, hvor går grensen fra det som vil være et normalt antall sexpartnere på 17 år og det som er et uakseptabelt antall. 30? 40? 60? Er det f.eks. slik at det er ok med 35 stk, men ikke med 36? Vær så snill å presiser. Anonymous poster hash: 05695...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #75 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tenker at dama må være så frastøtende/dum/stygg at det eneste hun har å by på er et hull Anonymous poster hash: f6cc8...7ae
Gjest Newbitch Skrevet 16. mai 2014 #76 Skrevet 16. mai 2014 Det er kun menn med penisstørrelse på en peanøtt som lar seg skremme av seksuelt frigjorte kvinner
flinkeceline Skrevet 16. mai 2014 #77 Skrevet 16. mai 2014 Hvis du ikke har brukt prevansjon er det litt turn-off. Tenke på at hver eneste person du har sex med utbytter du også kjønnsvetske med. Herpes, klamydia og sånt skit. Du må jo ha fått noe?
MrSmith Skrevet 16. mai 2014 #78 Skrevet 16. mai 2014 Høres ut som du dekker et behov for noen, og trives med å ha sex som en slags hobby. Andre trives ikke med det, og liker bedre å ha et fast parforhold, og liker best sex i et parforhold. Verden går sin skjeve gang, men våre veier krysses ikke .
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2014 #79 Skrevet 16. mai 2014 man får som regel den beste sexen med en man kjenner godt, fordi man vet hva den andre liker og man har bedre kjemi. men sikkert fint med variasjon i blant
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #80 Skrevet 16. mai 2014 Men saken er jo at det er ingen prinsipiell forskjell på om det er 20 eller 150 eller 500 for den saks skyld. Saken handler å pule rundt med nye folk uforpliktende. Man er like mye "ludder" om man har knullet 20 de siste 10 årene enn om man har knullet 100. Tipper mange her er misunnelig på TS som får så mye sex jeg. Anonymous poster hash: 05695...dd2 Jo, det er forskjell på 20, 150 og 500. Det er nemlig tall. 150 er mer enn 20. Og for ei jente så er det ingenting å være "misunnelig" på. Enhver jente kan ha 100 sexpartnere i uka om hun vil det, det kommer bare an på hvor billig og løs hun er. Anonymous poster hash: 48b61...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå