Gå til innhold

Hvorfor er det galt å ha sex med mange? Jeg har hatt sex med over 100 menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne, 34 år, har hatt sex med ca 130 - 150 menn.

Jeg debuterte da jeg var 17, jeg hadde kjæreste i ca 3 år pluss noen andre korte forhold, men har ellers vært singel.

Jeg liker å gå på byen og få meg noe når jeg er i humør til det (spesielt unge gutter på 20 - 25 år er ganske ivrige på å ha uforpliktet sex :) ).

Og ellers er det greit å ha noen pulevenner når behovet melder seg.

Det er så mye mer spennende å være singel og å ha sex med nye og kjekke menn, istedenfor å bare ha sex med en partner, som man kanskje har blitt lei av.

Jeg sier det for jeg har prøvd begge deler.

Anonymous poster hash: d8aa3...84b

Jeg hadde følt meg så ekkel.. Hva er vitsen med å spre beina for så mange? For meg er sex så mye mer enn spenning og nytelse.

Anonymous poster hash: 87fa2...002

• Liker 1
Skrevet

Kjønnssykdommer er vanskelig å vaske vekk. Håper TS bruker kondom med disse 150 mennene. Når man har sex med så mange bør man regelmessig teste seg for gonoré, syfilis, hvp, hepatitt B og C, samt hiv. Man er i en risikogruppe.

Anonymous poster hash: 39e6d...fdf

Ja, jeg bruker kondom og selv om jeg bruker kondom så tester jeg meg for kjønnssykdommer og HIV ganske ofte (kondomer kan jo sprekke av og til).

Jeg har ingen sykdommer.

TS

• Liker 2
Skrevet

Jeg glemte å skrive at jeg har tatt hepatittvaksinen i tillegg.

hilsen

TS

• Liker 2
Skrevet

Det er litt kjipt i lille Norge å vite at man til stadighet møter mennesker som har hatt sex med deg da, om man er sammen med deg... Dersom du ønsker å forbli singel derimot, har jeg ikke noe å si på det...

Skrevet

Jeg hadde følt meg så ekkel.. Hva er vitsen med å spre beina for så mange? For meg er sex så mye mer enn spenning og nytelse.

Anonymous poster hash: 87fa2...002

Fordi man liker sex?

Anonymous poster hash: 5e821...6cd

Skrevet

Det er litt kjipt i lille Norge å vite at man til stadighet møter mennesker som har hatt sex med deg da, om man er sammen med deg... Dersom du ønsker å forbli singel derimot, har jeg ikke noe å si på det...

Veldig tvilsomt, siden jeg har bodd på forskjellige steder her i Norge(storbyer) og jeg har i tillegg hatt lengre utenlandsopphold i forbindelse med studier.

TS

• Liker 2
Skrevet

Det eneste jeg tenker om TS er at hun er en kvinne med stor sexlyst og som virkelig har kost seg og levd livet, mer enn det vil jeg ikke legge meg opp i. Å dømme og spekulere løser ingenting, iallfall ikke for min del. Er du lykkelig med det livet du har og det du gjør? Bra! Fortsett med det, og ikke spør en gjeng fremmede på KG om det er greit eller ikke.

Anonymous poster hash: 6b41c...b4f
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har en venninne som har samme antall som du har. Litt andre omstendigheter, men likevel.. Det bryr meg ikke i det hele tatt, men for min del er den tanken ekstremt fremmed. Sex er for meg noe jeg trenger trygghet for å kunne gjøre med noen. Betyr ikke at det må være følelser involvert, men det at jeg føler meg trygg på vedkommende og den situasjonen jeg er i. Så om du lever fint med å ha sex med mange menn, så er jo det kjempefint :) Men kjenn godt etter at det virkelig er OK. Jeg vet at min venninne ikke synes det er like OK i dag.

Skrevet

Jeg debuterte da jeg var 17, jeg hadde kjæreste i ca 3 år pluss noen andre korte forhold, men har ellers vært singel.

Jeg liker å gå på byen og få meg noe når jeg er i humør til det (spesielt unge gutter på 20 - 25 år er ganske ivrige på å ha uforpliktet sex :) ).

Det er så mye mer spennende å være singel og å ha sex med nye og kjekke menn, istedenfor å bare ha sex med en partner, som man kanskje har blitt lei av.

Det er ikke noe galt med det. Hvis du foretrekker å være singel er det din soleklare rett som fritt, selvstendig menneske, du trenger ikke be andre om tillatelse til å leve som singel. Hvis du skal finne deg en kjæreste etter hvert bør du passe på å finne en som ikke gjør noe av at du har hatt så mange sexpartnere. Jeg ville f.eks ikke gjort noe av det.

Det uheldige er kvinner som ikke vil godta at utvalget potensielle kjærester blir noe mindre idet du må velge bort de som ikke ønsker en kjæreste som har ligget med så mange. Noen foretrekker derfor å føre sin potensielle nye mann bak lyset, holde sin fortid strengt hemmelig. Det har jeg liten sans for. Men så lenge man er åpen og ærlig om sin seksuelle fortid og godtar at det er en del mann man ikke passer sammen med (de som foretrekker mindre seksuelt utagerende kvinner) er alt vel.

Skrevet

Med tanke på dette, bør den mannen som får fatt i en dame som har hatt mange sex-partnere, bli overveldet av lykke siden han er god nok til å skulle være noe mer enn bare en sexpartner for henne. ;) Hun er villig og tilgjengelig for sex, men å få både kropp og sjel av henne, er vanskeligere.

Den logikken halter litt. For siden alle kvinner har lett for å få sex er det ikke slik at en kvinne med mange seksualpartnere nødvendigvis er mer attraktiv enn en kvinne med få, det er ikke bevis på en kvinnes attraktivitet at hun har hatt mange seksualpartnere. Siden kvinner er kresnere på hvem de har sex med enn menn har menn større grunn til å føle det som en bekreftelse på egen attraktivitet om man har lett for å få uforpliktende sex. Alle menn får sex i forhold, og så lenge det fødes omtrent like mange kvinner som menn vil forholdet mellom menn som ønsker seg en å dele livet med og kvinner som ønsker det samme være tilnærmet 1:1, det er med andre ord ganske god balanse på partnermarkedet. Derfor vil nesten alle menn kunne få seg en kjæreste, mens bare det mest attraktive segment av hannkjønnet har grei tilgang på uforpliktende sex, sex med noen man ikke har investert tid og følelser i.

Skrevet

Jeg glemte å skrive at jeg har tatt hepatittvaksinen i tillegg. hilsenTS Anonymous poster hash: d8aa3...84b

Det var veldig lurt. Om man har sex med mange, er det lett å bli smittet av hepatitt (som er mye mer smittsomt enn hiv).

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i det hele tatt med å ha hatt sex med mange.

Jeg ville likevel aldri vært sammen med deg. Hvorfor? Du er 34 år og det lengste forholdet ditt varte 3 år. Du vil heller ha sex med noen nye enn med partnere du fort blir lei av. Sex er for deg åpenbart helt frakoblet fra romantiske følelser.

Alt du skriver skriker ut ikke kjærestemateriale.

Det gjaldt altså deg, ikke alle andre som har hatt mange sexpartnere.

Anonymous poster hash: dd72a...ac7

Skrevet

Min mening om menn med mange sexpartnere er: Det er ekkelt å tenke på hvor mange han har vært i før meg, og det gjør meg rett og slett kvalm, og jeg ville nok følt at jeg bare var en av alle de hundre andre jentene.

Min mening om kvinner med mange sexpartnere er: Det er nok sikkert mange menn som tenker på samme vis som meg her. At hun har hatt utrolig mange i seg.

Det kan være veldig skremmende. Og for meg er det ekkelt, og jeg kunne aldri hatt sex med så utrolig mange forskjellige menn. Hvis samboeren min hadde hatt sex med så mange, ville jeg ikke sett på han på samme vis, og sexen ville blitt annerledes.

Anonymous poster hash: 16c0a...a97
Skrevet

Man er hvertfall ikke så spesiell og ekslusiv lenger når man velger å spre beina for så mange.

Anonymous poster hash: 286ac...109
Skrevet (endret)

Ikke noe galt i det, om du trives med å pule såpass mye rundt er det opp til deg.

Men jeg ville aldri i verden vurdert å bli sammen med en jente med over 100 sexpartnere.

Endret av Hjelperen93
Skrevet

Hadde jeg vært mann så hadde jeg ikke ville tatt i deg med en ildtang, fordi det er alt for mange menn du har hatt! og du kunne være infisert av en eller annen venerisk sykdom, som ennå ikke har vist seg

Velg:

1. Hatt sex med 150 menn MED kondom

2. Hatt sex med ÈN mann UTEN kondom

Hun nevner ingenting om kondombruk. Påstanden din er grunnløs uten denne informasjonen. Du vet heller ikke hvor ofte hun har sjekket seg.

Fatter bare ikke hvorfor et stort antall blir ekkelt. Tar man en dusj og sjekker at man er sykdomsfri spiller det jo ingen rolle? Hvor er man blitt skitten? Er det noen form for skit som spesielt setter seg på steder ved å ha forskjellige menn? Er man mer besudlet av å hatt sex 800 ganger med samme mannen enn med 200 forskjellige?

Ubegripelig tankegang. Min eneste teori er at det handler om usikkerhet på en eller annen måte.

Anonymous poster hash: 077b0...6e0

• Liker 1
Skrevet

TS gjør det de fleste menn hadde gjort om de fikk sjansen, jeg er misunnelig. Synes det er enormt opphissende med en ny, og ikke minst svært lærerrikt.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er mer det emosjonelle som er problematisk når man har behov for å ha ekstremt mange partnere. Og kondombruk er vel ikke nødvendigvis et tegn på høy IQ, mer at man fikk med seg seksualundervisningen på ungdomsskolen.

Syns ikke det høres helt sunt ut, verken fysisk eller psykisk. Kanskje det er et enormt behov for bekreftelse, problemer med intimitet (langsiktig) eller utagering for en slags frustrasjon? Livskrise?

Hvorfor tror folk at det alltid må ligge en "diagnose" bak kvinner (og menn) som liker å bytte sexpartnere oftere en normalen ?

Jeg skulle gjerne hatt guts til å leve som TS av den enkle grunn at min tenningsgreie er jakten og så fort jeg har opplevd mannen i senga så er han dessverre ikke noe særlig spennende.

Dessverre så er ikke dagens samfunn egnet til denne type liv så det blir mye "faking" og kjedelig sex som ikke gir meg noe.

Anonymous poster hash: c20a1...ed8

• Liker 1
Skrevet

Det som også slår meg er hvor godtatt det er å tenne på ting som SM, rollespill, osv.. men å tenne på å ha sex med noen "nye" er fyfy.. for da er man jo "skitten".

• Liker 4
Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg glemte å skrive at jeg har tatt hepatittvaksinen i tillegg.

hilsen

TS

Men den er ikke for HepC,men for A&B,det finnes ingen vaksiner for C'ern x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...