Gå til innhold

Hvorfor er det galt å ha sex med mange? Jeg har hatt sex med over 100 menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe jeg foretrekker å gjøre, og for min del er sex like spennende hver gang med min kjæreste. Eller, det blir mer og mer spennende hver gang. Jeg opplevde voldtekt av min første sexpartner, så jeg sleit mye med sexlyst osv i begynnelsen, men det har virkelig tatt seg opp den siste mnd. Vi har sex hver dag og jeg gleder meg like mye hver dag :)

Jeg tenker også masse på kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: f9ef5...2b6
Skrevet

Jeg kan ikke bry meg mindre om folk har hatt mange sex partnere.
Det jeg stusser på derimot, er når ikke folk husker antallet. Som "Nei, rundt 30 - 35" eller "130-150".
Da tenker jeg automatisk at sexen med de personene man eventuelt ikke husker ikke var så "verdt det" - det var ikke så dårlig at man husker det og heller ikke så bra at man husker det (alle husker jo dårlige ligg/supre ligg).
Så hvorfor ikke gå etter kvalitet en kvantitet, er det jeg tenker da... Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, men jeg gjør det.

Nå er jeg av den typen som selv velger kvalitet framfor kvantitet, men noen av kjærestene mine har derimot hatt mange partnere i sengehalmen - og det kunne ikke brydd meg mindre.

Nå har jeg aldri hatt ONS, men hvis jeg skulle hatt det med de partnerne jeg har hatt ville første gang vært middelmådig i forhold til sexen vi har hatt etterhvert etter mye prøving, feiling og utforskning. Det er mye godt som kommer med når man får kommunikasjonen på plass og kjenner personen.

Anonymous poster hash: 5cf6e...a98
Skrevet

Vell, for å si det slik.... Jeg syns ikke det er noe galt med slike jenter som deg, som liker å bli penetrert av femti forskjellige pikker i løpet av en kort periode. Men dessverre, så er også en del av de jentene så trangsynte at de driter i om denne karen kanskje har dame eller barn. Der ligger problemet for meg iallefall.

Anonymous poster hash: 5ae6c...5e5
Skrevet

Jeg har hatt ganske mange. Som bruker litt over her ble jeg også utsatt for voldtekt av min første sexpartner. Etter det handlet sex for meg mest om kontroll. Om en mann viste interesse, flørtet og prøvde seg, ja da hadde jeg sex med han. Bedre å ta når har man makta og kontrollen, enn å bli tatt med makt, hvis dere forstår.

I 20-årene ble det litt bedre og jeg tenkte ikke på voldtekten mer. Hadde sex fordi det var godt og spennende, ja og gjerne sex med nye menn var blitt en vane i sene tenårene. Jeg har vært ganske "heldig" med de sexpartnerene (ONS) jeg valgte. Det var sjelden pinlige øyeblikk, bare masse deilig sex. Ingen sjenerthet osv. Bare fri, leken og avslappet sex.

I slutten av tyveårene var jeg drittlei både menn og sex... Tror jeg levde tre år i sølibat, før jeg fant meg en flott kjæreste.

Nå er jeg førti og har ikke hatt noe særlig med ONSer de siste ti årene. Har ikke svnet det heller. På en måte er jeg glad at jeg har hatt den sexen jeg har hatt med de jeg har hatt den med, men det frister ikke å springe på byn lenger. Jeg trives best i forhold. Er fortsatt veldig glad i sex da.

Om noen vil kalle meg "billig" og "lett på tråden" så dem om det. Kunne ikke brydd meg mindre. Er ikke så opptatt av hva andre mener om meg egentlig. Jeg har levd slik jeg hadde lyst og gjort det jeg ønsket. Og jeg har ikke skadd noen i prossessen.

Anonymous poster hash: 8ad82...a0e

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre da? Hun vasker seg jo sikkert nedentil like ofte som alle andre.

Kjønnssykdommer er vanskelig å vaske vekk. Håper TS bruker kondom med disse 150 mennene. Når man har sex med så mange bør man regelmessig teste seg for gonoré, syfilis, hvp, hepatitt B og C, samt hiv. Man er i en risikogruppe.

Anonymous poster hash: 39e6d...fdf

• Liker 2
Skrevet

Hørt om kondom, siste bruker?

Herregud. Tror du at man automatisk er uintelligent bare fordi man har sex med mange forskjellige menn?

Jeg har over gjennomsnittet høy IQ, bare for å ha sagt det.

• Liker 5
Skrevet

>overgjennomsnittet høy IQ

>ligger med 100-150 menn

Oii no hva du smart, no hva du veldig smart.

• Liker 5
Skrevet

Herregud. Tror du at man automatisk er uintelligent bare fordi man har sex med mange forskjellige menn?

Jeg har over gjennomsnittet høy IQ, bare for å ha sagt det.Anonymous poster hash: 8ad82...a0e

Tror det er mer det emosjonelle som er problematisk når man har behov for å ha ekstremt mange partnere. Og kondombruk er vel ikke nødvendigvis et tegn på høy IQ, mer at man fikk med seg seksualundervisningen på ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg har over gjennomsnittet høy IQ, bare for å ha sagt det.

Gud, så lei jeg er av disse som skal "ansvarliggjøre" det de holder på med med å nevne at de har en "høy" IQ. IQ og å være smart er ikke det samme. IQ beviser egentlig ikke særlig mye. Smart er man ikke når man ligger med så mange. :P

Anonymous poster hash: 0af0f...89f

Skrevet

Syns ikke det høres helt sunt ut, verken fysisk eller psykisk. Kanskje det er et enormt behov for bekreftelse, problemer med intimitet (langsiktig) eller utagering for en slags frustrasjon? Livskrise?

Skrevet

Gud, så lei jeg er av disse som skal "ansvarliggjøre" det de holder på med med å nevne at de har en "høy" IQ. IQ og å være smart er ikke det samme. IQ beviser egentlig ikke særlig mye. Smart er man ikke når man ligger med så mange. :P

Nei, det finnes nå en del med autistiske trekk eller ADHD feks som har høy IQ, men likevel sliter en del av de sosialt. Er ikke noe sammenheng. IQ måler ikke hvordan du reagerer følelsesmessig eller hvordan du fungerer sosialt.

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke bry meg mindre om folk har hatt mange sex partnere.

Det jeg stusser på derimot, er når ikke folk husker antallet. Som "Nei, rundt 30 - 35" eller "130-150".

Anonymous poster hash: 5cf6e...a98

Kødder du? Er jo ikke lett å huske når man kommer opp i et høyere antall, har du gjort noe 30 ganger og husker akkurat antallet?

Endret av Summers
Skrevet

Hvorfor har du et behov for å fortelle om det? :vetikke:

De fleste folk er villig til å dø for muligheten til å lalle rundt i sirkler i søken etter normalitet så omverden vil uansett mest sannsynlig ikke forstå uansett.

Skrevet

Hva er det å være smart? Å følge flertallet for dermed å ha minst problemer og kunne velge mellom flest partnere? Så når flertallet venter med sex til de er gift så er det smart å gjøre det? Og hvis gjennomsnittet f.eks. er fem partnere når man blir 25 så er det lite smart å avvike mye i begge retninger? Hvis ingen turde avvike fra gjennomsnittet hadde vi ikke hatt noen kulturell utvikling. (Samboerskap og sex før ekteskapet hadde vært forkastelig og forbudt og alle hadde gått med heldekkende badedrakter på strendene.) Jeg tror vi skal være glade for at noen er så "dumme" at de tør å prøve ut nye veier.

Anonymous poster hash: ed6fa...ffc

• Liker 1
Skrevet

Kødder du? Er jo ikke lett å huske når man kommer opp i et høyere antall, har du gjort noe 30 ganger og husker akkurat antallet?

Problem med husken? Jeg har hatt sex et tresifret antall ganger med siste partner og vet nøyaktig hvor mange ganger. Men mulig at sex betyr mer for meg enn for en del andre...

Skrevet

Kjønnssykdommer er vanskelig å vaske vekk. Håper TS bruker kondom med disse 150 mennene. Når man har sex med så mange bør man regelmessig teste seg for gonoré, syfilis, hvp, hepatitt B og C, samt hiv. Man er i en risikogruppe.

Og det kan godt hende hun bruker kondom, og sjekker seg for kjønnssykdommer regelmessig. Det vet vi ingenting om. Derfor er det litt teit å bare gå ut i fra at hun ikke bryr seg om intimhygiene.

• Liker 2
Skrevet

Problem med husken? Jeg har hatt sex et tresifret antall ganger med siste partner og vet nøyaktig hvor mange ganger. Men mulig at sex betyr mer for meg enn for en del andre...

Må innrømme at husken ikke er så veldig god, men tror det er tilsvarende, men omvendt på deg. Huske tresifret antall tror jeg er unormalt mye.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Hvorfor har du et behov for å fortelle om det? :vetikke:

Muligens fordi det ikke finnes noe mer gøyalt sted å legge ut en slik tråd enn her inne. Se på det som en form for hjelpsomhet overfor de som har et behov for å fremheve sin egen fortreffelighet på dette området. En tråd der det er tillatt å se ned på andre som ikke har samme behov eller tar samme valg som en selv.

Det er kun et fåtall som svarer på spørsmålet om hvorfor det er så ille å ha mange sexpartnere. Jeg synes slike tråder er spennende. Det får som oftest fram mange holdninger som ikke er spesielt godt begrunnet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at du kan ha god sex når det hele tiden er med nye menn?

Og kondomer er jo noe skikkelig drit.

Jeg er sammen med en stor og sterk, velutstyrt og viril kar, og kunne ikke sett for meg å ha sex med noen andre. Vi har vært sammen i mange år, og har vel hatt sex sammen godt over 1000 ganger. Han er alltid klar for meg.

Anonymous poster hash: c5a13...214
Skrevet

Jeg dømmer ikke de som har hatt flere sexpartnere, men når det blir såpass mange så tenker jeg automatisk at det er noe annet som ligger til grunne for hvorfor h*n har hatt så mange sexpartnere/ons.

Anonymous poster hash: 2b38e...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...