Gå til innhold

Bör jeg slutte med dagsoving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 20 mnd. Og hjemme har hun värt utrolig vanskelig å legge på dagtid! ( natten har ikke värt noe problem) I bhg sovner hun fort, men der er det jo et helt annet tempo også :).

Denne helgen har hun nektet å sove på dagtid! Lördag lå hun å babblet i senga i nesten 2 timer. Så jeg hentet henne ned. I dag lå hun ganske rolig en halvtimme för hun ville ned. Hun gråt og jeg gikk inn å tröstet og gikk ut igjen. Holdt på lenge men til ingen nytte.

Det föles så tidlig å slutte med dagsovingen alt! ( det blir jo bare hjemme, forsetter å sove i bhg)

Hva tror dere damer?

Anonymous poster hash: 1712c...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet ikke sover kan du jo ikke trylle. Men selv hadde jeg gitt det en del helger til mez forsøktet. Hadde tatt opp etter 30 min om barnet ikke sov.

Anonymous poster hash: 6a402...aed

Skrevet

Er hun trøtt/grinete om ettermiddagen da? Eller går det greit? Er jo bare å slutte tenker jeg, hvis det virker som hun ikke har behov for det:)

Anonymous poster hash: 4c60a...67f
Skrevet

Kan du legge litt senere på dagen da? Her er jenta vår våken 4-5 timer før hun legges for dagsoving. Jeg vil også anbefale en tur ut på formiddagen for det hjelper i allefall godt på sovingen her.

Skrevet

Gutten vår sover kun i barnehagen og ikke hjemme. med mindre han viser trøtthet, han er også 20 mnd

Anonymous poster hash: e435a...cb5
Skrevet

Det er mange barn som slutter med dagsoving i den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...