Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Her inne er det fort gjort å møte på folk fra samme plassen dere selv bor. Har du plutselig funnet ut at hun/han er fra samme plassen som deg selv? Hadde vært hyggelig å høre hvordan dere opplevde det. Jeg fikk en PM med spørsmål om jeg fortsatt bodde der jeg bor. Vi utvekslet en del PM og nå har vi hilst på hverandre. Jeg opplevde det som veldig artig. Vi gikk på samme skole utenom å vite noe om hverandre. Der jeg i skolekatalogen fra det året så er hun i den katalogen. Totalt forandret. Hun er ikke å kjenne igjen. Ser mye eldre ut og meget hyggelig. Hva med dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 12. mai 2004 #2 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har jobbet sammen med Manji. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mai 2004 #3 Del Skrevet 12. mai 2004 Vet ikke hvem noen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #4 Del Skrevet 12. mai 2004 Eg veit om to som er herifrå. Kva med minitreff, T og C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2004 #5 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vet hvem en person her inne er. Fant det ut ved en tilfeldighet. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2004 #6 Del Skrevet 12. mai 2004 Eg veit om to som er herifrå. Kva med minitreff' date=' T og C? [/quote'] Det hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 12. mai 2004 #7 Del Skrevet 12. mai 2004 Har jobbet med TinaK. Jobber nå med ~sikka~. (... tror ikke ~sikka~ vet hvem jeg er ennå, dog ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 12. mai 2004 #8 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vet hvem 1 av brukerne er, ellers kjenner jeg ingen personlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mai 2004 #9 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan fant dere det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 12. mai 2004 #10 Del Skrevet 12. mai 2004 manji tok kontakt med meg på PM.. Var koselig det ettersom jeg ikke hadde pratet med han på veldig lenge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2004 #11 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg leste et innlegg om ei som hadde miste venninnen sin i en bilulykke og jeg forstod fort hvilken ulykke det var snakk om. Det skrev jeg i svaret mitt. Så gikk det en stund så fikk jeg en PM med spørsmål om jeg bodde der jeg hadde fortalt henne, og det gjør jeg. Hun fortalte hvor hun jobbet og jeg stakk innom butikken kort tid etter. Jeg måtte finne henne. Men det var ikke enkelt. Hun har forandret seg siden hun tok bilde i skolekatalogen. Jeg viste navne hennes, men jeg kunne ikke gå oppi alle på butikken for å finne hvem som var henne. I ettertid fikk jeg vite at hun ikke var på jobb den dagen. en gang senere så handlet jeg i den butikken igjen men ikke av henne. Men da møtte jeg på henne. Jeg sa hei og hun svarte hei tilbake (litt bekjeden). En senere gang så var jeg fast bestemt på å handle av henne. Når jeg hadde betalt så sa jeg; Ha fortsatt en fin ettermiddag, smilte og gikk. Hun hadde forstått at det måtte være meg. Vi har snakket sammen etter det og hilst på hverandre. Jeg synes det var gøy å hilse på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. mai 2004 #12 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjenner flere. Noen har jeg blitt kjent med her og noen kjente jeg fra før :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #13 Del Skrevet 13. mai 2004 Kjenner ingen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 13. mai 2004 #14 Del Skrevet 13. mai 2004 Ingen her heller. Men mange her ferdes på de samme stedene som jeg, så du skal ikke se bort i fra at jeg har sett noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. mai 2004 #15 Del Skrevet 13. mai 2004 Vet hvem Ingeborg, Leya, Saiph og Magne(gjest) er. Noen har fortalt det, noen "oppdaget" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. mai 2004 #16 Del Skrevet 13. mai 2004 Har søstern min her, det var hun som en gang i tiden tipset meg om KG! (var det ikke det da søs?) :oops: Også har jeg ei som såvidt har registrert seg, etter at jeg har snakket om KG. Ei jeg danset med fant det ut pga ei som kalte meg aline på ett møte, fikk skrekkelig rart blikk og ble spurt ut etterpå. (er veldig usikker på ho som kalte meg aline, ho sa ho ikke kjente til noe KG, men jeg er ikke sikker, har bare ikke funnet ut hvem ho er her inne i tilfelle..) Ei anna venninde hadde vært innom etter at jeg hadde pratet om det, og har registrert seg. Ho tippa på hvem jeg var og spurte, og fortalte hvem ho var. Har ingen problemer med å finne kjentfolk her inne, de som omgåes meg får lett samme info som jeg gir her inne, folk kjenner meg som en skravler og en som mener mye om mangt, så her er ingen hemmeligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2004 #17 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg vet hvem tre stykker er her inne. To kjente jeg fra før, og ei ble jeg kjent med her inne etter at hun kjente meg igjen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 13. mai 2004 #18 Del Skrevet 13. mai 2004 Kjenner ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 13. mai 2004 #19 Del Skrevet 13. mai 2004 Nei, kjenner ingen, men skulle gjerne gjort det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 13. mai 2004 #20 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjenner ingen fra RL, men har jo blitt kjent med noen da, uten å ha møtt dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå