Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg flytta med sambuaren min ifjor sommar, langt langt nord, kommer sjølv frå Vestlandet, og han har budd omtrent heile livet sitt der nede òg.
Snakka tidlegare med far min om huset og garden som har vore i familien i fleire generasjonar. Dei er bekymra over korleis det skal gå vidare, når dei ikkje orkar å stelle med garden lenger. Har alltid vore innstilt på at det var eg som skulle ta over, men no begynner det å bli vanskelig.. Sambuaren min har ikkje lyst å bu der, men han trivast ikkje heilt her oppe heller. Vi har diskutert dette nåken gongar, men det har berre endt i krangling og frustrasjon.
Pga dette vil han ikkje ha barn, heller ikkje gifte seg, sidan han er redd eg skal flytte ifrå han. Forstår jo sjølvsagt det, men likavel.. Heile familien min bur der nede, 3-4 dagars kjøretur, og halve hans familie(4-5 timar).
Har heile tida tenkt at det er jo fleire tiår før eg må bestemme meg, men etter å ha snakka med pappa, virker det som om han er veldig sliten, og kan ikkje venta til å pensjonera seg(han er 59). Eg føler det er mi plikt å overta, men har òg lyst, det har eg alltid hatt.

Han har forresten kjøpt huset vi bur i, som har vore faren sitt.

Kva tankar har dåke om dette? Kva ville dåke ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg ville flyttet hjem og tatt over gården.

Skrevet (endret)

Jeg ville flyttet hjem og tatt over gården.

Ka med kjæresten då?

Endret av FrkAnna
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ka med kjæresten då?

Skjønner at det er et stort dilemma. Jeg ville nok prøvd å overtale han til å bli med på lasset, og i det minste gi det en sjanse.

Skrevet

Siden han er såpass usikker på deg, så er han egentlig ikke så mye å satse på uansett.

Ikke vil han forplikte seg, ikke vil han ha unger.

Hva slags liv får du på hans premisser?

Flytt, og så får han ta en tenkepause og finne ut om han satser på deg eller ikke.

Kanskje finner du en kjekk kar som egner seg bedre i dine planer.

:hug:

Uansett, om dere bare krangler nå, så er det ikke mye å satse på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...