AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 ….Når du ikke er med. Altså at kjæresten som førstemann sier til gutta: "hei, sjekk hun der, hun var fin" osv. Syns du det er greit? Anonymous poster hash: f54e4...46d
Inspirato Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Ja, jeg gjør det samme. "Åh, han var dritkjekk". Har mange venninner som gjør det selv. 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Forsåvidt ikke. Men hvordan vet du at han gjør det når du ikke er med? Anonymous poster hash: 2c49d...3f5 1
Lunete Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Ja, det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Man blir jo ikke blind selvom man er i et forhold. At du syns andre er pene betyr jo ikke at du ikke elsker partneren din. 4
Gjest New_Girl Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Så lenge alt han gjør er å kommentere henne, så er det vel greit. Jeg kan også komme med bemerkninger om kjekke menn når jeg snakker med venninner uten at jeg føler jeg gjør noe galt av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Det føles jo ikke greit ut, men jeg gjør det samme selv så da må man bare finne seg i det. Anonymous poster hash: 8c0c4...09a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Forsåvidt ikke. Men hvordan vet du at han gjør det når du ikke er med? Anonymous poster hash: 2c49d...3f5 Fordi han har innrømmet det når jeg har spurt. TS Anonymous poster hash: f54e4...46d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Ja, det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Man blir jo ikke blind selvom man er i et forhold. At du syns andre er pene betyr jo ikke at du ikke elsker partneren din. Nei, man blir ikke blind. Men jeg syns det er respektløst mot meg å komme med sånne kommentarer. TS Anonymous poster hash: f54e4...46d 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 ja... han må da få låv til å være en del av gutta. gjør meg ikke noe hvis han sier det når jeg er der heller så Anonymous poster hash: 2ee58...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Han kan gjerne komentere andre jenter, men da vil jeg ikke høre om det etterpå. Anonymous poster hash: 2a197...dbc 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 ja... han må da få låv til å være en del av gutta. gjør meg ikke noe hvis han sier det når jeg er der heller så Anonymous poster hash: 2ee58...ee2 Kvinner er vanskelige. De vil at vi skal være myke pusekatter og oppføre oss trofast, og mister appetitten dersom vi faktisk er litt mann. Anonymous poster hash: a66b4...a21 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 En er ikke blind nei, men en har et valg på hvor utagerende en trenger å kommentere det. En er ikke nødt til å kommentere høyt. Egentlig bare en dårlig vane som folk har lagt seg til. Anonymous poster hash: eb942...e88 4
Gorgonzola Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 ….Når du ikke er med. Altså at kjæresten som førstemann sier til gutta: "hei, sjekk hun der, hun var fin" osv. Syns du det er greit? Anonymous poster hash: f54e4...46d Hun er ikke med, hun har ikke noe med det. Punktum 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Ja, det er greit. Anonymous poster hash: 8fc7f...16c
Gjest New_Girl Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Er det virkelig respektløst av meg å si "oi, han var kjekk" til en venninne når kjæresten ikke er i nærheten? Er det ikke lov til å synes at noen andre er fine? Man gjør da ikke noe utover det å kommentere det. Kan ikke skjønne at det er respektløst. Og det gjelder selvsagt andre veien. Jeg føler ikke at kjæresten respekterer meg noe mindre fordi han kommer med en såpass uskyldig kommentar. 9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Er det virkelig respektløst av meg å si "oi, han var kjekk" til en venninne når kjæresten ikke er i nærheten? Er det ikke lov til å synes at noen andre er fine? Man gjør da ikke noe utover det å kommentere det. Kan ikke skjønne at det er respektløst. Og det gjelder selvsagt andre veien. Jeg føler ikke at kjæresten respekterer meg noe mindre fordi han kommer med en såpass uskyldig kommentar. Men hvorfor skal han kommentere det? Anonymous poster hash: b98a8...ff4 5
Tabris Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor i alle dager er det respektløst? Jeg får litt pusteproblemer av de som vil eie kjæresten med hud og hår. Et forhold er ikke det samme som å eie en annen person, deres tanker og alt de gjør. Ser da virkelig ikke problemet om min samboer hadde kommentert ei dame på byen - og spesielt ikke om jeg ikke var tilstede. Jeg kunne gjort det samme. Hec, vi kommenterer personer av det samme kjønn til hverandre når vi ser tv f.eks også. Jeg kan f.eks si at "hun var pen!", og så sier samboer om han er enig eller ikke. Og synes jeg en mann på tv er pen, så kan jeg gjerne si det også. Vi er mennesker. Det er ikke slik at når man blir sammen med noen så slutter man å synes at andre mennesker har et pent utseende. At jeg ser en mann på byen som jeg synes er pen og sier det til mine venninner betyr ikke at jeg har tenkt å være utro. Vil ikke snakke med fyren engang. Det er bare kjekt å se noe pent, som et maleri. Lise for øynene. 13
frøken_øst Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 synes det er barnslig å drive å kommentere andres folks utseende hele tiden 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå