Gå til innhold

Begge liker hverandre, men jeg er usikker?! Hva vil han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker en fyr som sier han liker meg. Han ringer meg ofte, men noen ganger så glemmer han avtaler som at han skal ringe meg tilbake osv fordi han rett og slett ofte må legge på.Jeg har lyst på kjæreste, og han er faktisk min type men han bor ikke i samme by. Han sier at han vil komme å besøke meg, da jeg besøkte han sist da vi bor langt unna hverandre. Han skal muligens flytte til der jeg bor pga jobb snart, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å bli bedre kjent med han. Vi hadde sex forrige gang jeg møtte han, og jeg bruker ikke å gjøre slikt så tidlig å det fortalte jeg han. Han sier at jeg er kjærestematerialet, og at han gjerne vil bli bedre kjent med meg... Men det skjer jo ingenting? Og siden det er bare prat og null handling der han konstant holder meg igjen så sitter jeg bare å håper å drømmer meg vekk. Skal også sies at denne fyren er en typisk sjarmør som har knust mange hjerter før, men han sier han er ferdig med denne "drittsekk-perioden" og han han kunne tenke seg en jente som meg.

Jeg sendte han en melding å avsluttet hele greia for litt siden, men da kom han krypende tilbake å ville besøke meg snart. Han fortalte at han ville bli bedre kjent med meg, og at han likte meg veldig godt. Jeg ble glad så jeg trodde på han. Når han ringte meg sist så kalte han meg feil navn i telefonen, og han bare lo. Jeg vet ikke jeg, men jeg har sagt til han at jeg ikke liker slik oppførsel og at jeg ikke kan bli mer såret. Men selv om han holder meg igjen så ender det alltid med at jeg sitter igjen å føler meg dårlig, jeg har mange ganger prøvd å komme meg videre men han kommer alltid å tar meg tilbake igjen. Jeg vil enten satse på noe som er verdt å satse på, jeg gidder ikke å bruke tid på søppel lengre. Noe i meg sier meg at jeg bør kutte han HELT ut å komme meg videre, og vise at han at jeg nettopp går videre å gir faen i han, men noe i meg sier at han liker meg men at det bare tar tid.. Og dessuten, han skal alltid bestemme når vi skal ringes, og det er som regel han som ringer meg, fordi jeg er usikker på han og derfor trekker jeg meg tilbake slik at jeg ikke skal bli såret.

Kan noen komme med noen råd? Hva tror dere, og hvorfor føler jeg det jeg føler osv?

Han sier han liker meg, og han tar mye kontakt men han styrer skuta hele tiden.

Anonymous poster hash: e8f53...94c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror du vet det godt selv hvilken vei dette går. :klem:

Anonymous poster hash: eefcf...e47
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Liker en fyr som sier han liker meg. Han ringer meg ofte, men noen ganger så glemmer han avtaler som at han skal ringe meg tilbake osv fordi han rett og slett ofte må legge på.Jeg har lyst på kjæreste, og han er faktisk min type men han bor ikke i samme by. Han sier at han vil komme å besøke meg, da jeg besøkte han sist da vi bor langt unna hverandre. Han skal muligens flytte til der jeg bor pga jobb snart, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å bli bedre kjent med han. Vi hadde sex forrige gang jeg møtte han, og jeg bruker ikke å gjøre slikt så tidlig å det fortalte jeg han. Han sier at jeg er kjærestematerialet, og at han gjerne vil bli bedre kjent med meg... Men det skjer jo ingenting? Og siden det er bare prat og null handling der han konstant holder meg igjen så sitter jeg bare å håper å drømmer meg vekk. Skal også sies at denne fyren er en typisk sjarmør som har knust mange hjerter før, men han sier han er ferdig med denne "drittsekk-perioden" og han han kunne tenke seg en jente som meg.

Jeg sendte han en melding å avsluttet hele greia for litt siden, men da kom han krypende tilbake å ville besøke meg snart. Han fortalte at han ville bli bedre kjent med meg, og at han likte meg veldig godt. Jeg ble glad så jeg trodde på han. Når han ringte meg sist så kalte han meg feil navn i telefonen, og han bare lo. Jeg vet ikke jeg, men jeg har sagt til han at jeg ikke liker slik oppførsel og at jeg ikke kan bli mer såret. Men selv om han holder meg igjen så ender det alltid med at jeg sitter igjen å føler meg dårlig, jeg har mange ganger prøvd å komme meg videre men han kommer alltid å tar meg tilbake igjen. Jeg vil enten satse på noe som er verdt å satse på, jeg gidder ikke å bruke tid på søppel lengre. Noe i meg sier meg at jeg bør kutte han HELT ut å komme meg videre, og vise at han at jeg nettopp går videre å gir faen i han, men noe i meg sier at han liker meg men at det bare tar tid.. Og dessuten, han skal alltid bestemme når vi skal ringes, og det er som regel han som ringer meg, fordi jeg er usikker på han og derfor trekker jeg meg tilbake slik at jeg ikke skal bli såret.

Kan noen komme med noen råd? Hva tror dere, og hvorfor føler jeg det jeg føler osv?

Han sier han liker meg, og han tar mye kontakt men han styrer skuta hele tiden.

Det hadde fått meg til å tenkja meg om...

Skrevet

Nei, jeg tror du vet det godt selv hvilken vei dette går. :klem:

Ja, på en måte så gjør jeg det. Men jeg får det rett og slett ikke til å stemme. Fordi alle vennene hans sier han liker meg, og alle vennene hans har lagt meg til på sosiale medier og det virker som han har pratet mye om meg til de. Han ble helt fra seg da jeg "avsluttet" hele greia, så da bombaderte han meg med meldinger å viste sin ydmyke side om at han faktisk er interessert i meg, og jeg har sagt at jeg er redd for å bli såret så han må være forsiktig med meg osv, og det er han på en måte... Siden jeg er redd for å binde meg igjen så holder jeg mye tilbake, feks jeg tar aldri kontakt først, det er alltid han som ringer meg, og om jeg tar kontakt med han først så er det fordi jeg føler meg trygg på det. Men jeg har værken sendt meldinger, eller ringt siden fredag nå. Hvordan kan jeg se om han virkelig mener det han skriver. Hva om jeg kutter han ut uten at han veit det, så om han ringer så snakker jeg bare med han på en hyggelig måte...?

Skrevet

Det hadde fått meg til å tenkja meg om...

Enig. Det er akkurat det som ikke helt for det til å stemme! Han er alltid så opptatt, og han har alltid masse folk i nærheten av seg. Så om jeg ringer så kan han godt ikke ta tlf, og om han ringer så snakker han feks med meg i en halvtime å plutselig må han legge på, og han sier at han ringer meg senere men det skjer ikke.. Plutselig så ringer han igjen en dag, og jeg sitter der og skjønner ingenting. Altså, nå overanalyserer jeg alt! Han har jo sagt han han liker meg, og at han vil bli bedre kjent med meg, og han har også sagt at han vil besøke meg. Så jeg burde jo stole på han, men på en måte så er det noe med måten han behandler meg på som ikke stemmer. Han har selv sagt at han er stolt over å kjenne meg, og stolt over å faktisk hadd sex med meg... Fordi jeg er tydeligvis en jente som er høyt respektert i kompisgjengen hans. Men føler han bare bruker meg som en dukke, altså han liker å skryte over at vi driver på, men det skjer aldri noe... Faen jeg er så lei av slikt! Kan selv fortelle at jeg er fornøyd med eget utseendet, og at han synes jeg er veldig pen.

Kan det hende at han rett og slett har meg på vent, slik at jeg er plan nummer 2 om han ikke finner noen andre? Kan også fortelle at kompisen hans liker meg, og han er veldig glad i å fortelle kompisen sin at jeg og han "driver på". Får liksom følelsen av at han bare vil vinne meg, slik at han kan vrake meg etterpå slik at han får respekt i kompisgjengen eller noe.. faen... Mye tanker i hodet no!!!

Skrevet

Btw, jeg har vært singel ganske lenge nå. Og jeg har ikke følt noe så sterkt på lenge med noen, vi er på en måte "ment" for hverandre. Men han gjør meg så forferdelig usikker på om jeg virkelig skal satse på han. Jeg gidder ikke å bli mer såret nå, så jeg må rett og slett ta visse forhåndsregler. OG dette har jeg fortalt han....

Skrevet

Tror du rett og slett bare må bestemme deg for når det er nok.

Skrevet

Tror du rett og slett bare må bestemme deg for når det er nok.

Ja, men jeg vil jo ha han helt innerst inn. Men jeg tror ikke på det han sier, og det har jeg en god grunn til. Jeg vet ikke om det er nok enda, for jeg er rett og slett lost. Føler at han styrer meg litt... Han får meg gira på han, så forsvinner han bare. Hm, kanskje jeg bare skal sette ned foten å slette han fra alt!`? Jeg har det uansett ikke bra nå..

Skrevet

Ja, men jeg vil jo ha han helt innerst inn. Men jeg tror ikke på det han sier, og det har jeg en god grunn til. Jeg vet ikke om det er nok enda, for jeg er rett og slett lost. Føler at han styrer meg litt... Han får meg gira på han, så forsvinner han bare. Hm, kanskje jeg bare skal sette ned foten å slette han fra alt!`? Jeg har det uansett ikke bra nå..

Og det burde gjøre at du trekker deg tilbake fra han, for en stund ihvertfall. :klem:

Skrevet

Tråden er ryddet for spam

Irrlys, mod.

Skrevet

Bare dritt i han. Vært borti det der selv, og det er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: 8ada7...78b

Skrevet

Bare dritt i han. Vært borti det der selv, og det er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: 8ada7...78b

Ja... Han har fått mange kvinner sykelig betatt av seg, og han har bare lurt de hele veien. Jeg er nok for smart til å bli følelsesmessig bundet til han før han eventuelt behandler meg som alle de andre. Men om han ringer meg igjen? Skal jeg bare ignorere det, og la han bli litt nervøs dagene som kommer? Synes det er hans tur å være litt stressa nå. Eller skremmer jeg han enda lengre bort da? Faen, jeg vet virkelig ikke hva jeg vil med dette...

Skrevet

Jeg er egentlig imot å lage slike lister med + og -, men i dette tilfellet tror jeg det hadde vært en god ide. bare for å gjøre ting litt mer klarere for deg.

Skrevet

Jeg er egentlig imot å lage slike lister med + og -, men i dette tilfellet tror jeg det hadde vært en god ide. bare for å gjøre ting litt mer klarere for deg.

Ja;) Tror nok jeg skal gjøre det. Så skal jeg ikke ta noe mer kontakt fra nå av, fordi jeg selv er usikker på han. Jeg har også mine krav, og jeg tar ikke hvem som helst. Derfor har jeg lyst til å være veldig ego akkurat nå, så jeg skal rett og slett bare tenke på meg selv og drite i han. Jeg skal rett og slett leve som om jeg ikke har møtt han før.. Han er ikke bra for meg dessverre, og han er alt for umoden mentalt da han hele tiden snakker om alle han har hatt sex med før meg, og nærmest skryter over alle jentene han har såret. Og han begynte å snakka om da vi hadde sex foran kompisene sine... Altså, jeg burde vel se noen varselslamper her? Skal sies at jeg selv har en ganske "løs" fortid og han vet alt. Føler på en måte at han er usikker på meg og, og derfor tester meg ved å fortelle meg om tidligere damer osv, og han tøffer seg veldig mye hele tiden foran meg. Alt dette får meg egentlig bare til å trekke meg unna og ikke nærmere.

Skrevet

Tror du vil klare deg fint :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...