AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg sitter bare her helt i sjokk. Fikk en melding fra kjæresten min kl 03 i natt hvor det stod: Det er slutt. Sorry. Han var ute på julebord med noen kompiser i går. Har vært våken siden da og bare grått, vært forbanna og lei og meg om hverandre. Prøvde å ringe ham kl 04 og kl 08 og i 12-tiden i dag, men han tar den ikke. Siste gangen jeg ringte var den også avslått. Vi bor ikke sammen, og har ikke kontakt absolutt hver dag. Men vi har ikke hatt noen krangler og han har ikke vist noen tegn til at han ikke er glad i meg. Senest på fredag var han hos meg, han sa han var glad i meg flere ganger og var akkurat som før. Vi snakket til og med om planen vi har hatt om å flytte sammen til våren. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare fortelle det til noen Anonymous poster hash: 6de36...c5a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Anonymous poster hash: 15c2d...01c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Jeg sitter bare her helt i sjokk. Fikk en melding fra kjæresten min kl 03 i natt hvor det stod: Det er slutt. Sorry. Han var ute på julebord med noen kompiser i går. Har vært våken siden da og bare grått, vært forbanna og lei og meg om hverandre. Prøvde å ringe ham kl 04 og kl 08 og i 12-tiden i dag, men han tar den ikke. Siste gangen jeg ringte var den også avslått. Vi bor ikke sammen, og har ikke kontakt absolutt hver dag. Men vi har ikke hatt noen krangler og han har ikke vist noen tegn til at han ikke er glad i meg. Senest på fredag var han hos meg, han sa han var glad i meg flere ganger og var akkurat som før. Vi snakket til og med om planen vi har hatt om å flytte sammen til våren. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare fortelle det til noen Anonymous poster hash: 6de36...c5a Akkurat dette skjedde med ei jeg kjenner. Viste seg at typen hadde truffet ei han kunne tenkt seg på fest men ikke ville være utro, så da sendte han en tekstmelding og dumpet henne midt på natta mens hun visste han var på fest. Det er små, ussle mennesker som gjør slik. Skjønner godt du er knust, men vær glad for at dette skjedde før du fikk barn og ble mer alvorlig med han. Du finner noen som er 1000 ganger bedre enn han der. Han har sikkert slått av mobilen fordi han er redd for å snakke med deg og ikke mann nok til å ta konfrontasjonen. Anonymous poster hash: 8f4b6...e8f 3
Barcelone Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Uff. Føler med deg. Veldig merkelig å sende en melding midt på natta når han sansynligvis ikke er edru heller. Hvor gamle er dere? Og hvor lenge har dere vært sammen? Dette var i hvertfall i overkant ufint. Han burde jo hatt baller til å snakke med deg face 2 face mens han var edru.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Var en feig måte å gjøre det slutt på. I fylla når han var på julebord! Håper for din del han ikke møtte noen andre å flørte med og bare gjorde det på en enkel måte og bare dumpe deg, for da var han likssom singel. Sorry men det er det første jeg tenkte når han dumpa deg på denne måten, og var med deg på fredag og fortalte hvor glad han var i deg. Noe som skurrer. Anonymous poster hash: dc164...8a7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Uff, så slemt gjort av han! Og veldig umodent. Da kan du stille deg spørsmålet: er han egentlig noe tap når han oppfører seg sånn? Fortjener du ikke bedre enn dette? Skjønner du har det vanskelig nå. Er dessverre ikke stort annet du kan gjøre enn å ta tiden til hjelp. Og husk å ta godt vare på deg selv. Anonymous poster hash: a9f3b...1f8 3
-D- Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Kanskje noen andre sendte meldingen, uten at han visste det? At han ikke tar telefonen kan være en tilfeldighet... Ikke kast alt håp overbord før du vet at det var han som sendte den, og at han mente det Skjønner at du må ha det helt grusomt - klem til deg!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Drittsekk!Anonymous poster hash: 0356d...ae2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Herregud for en drittsekk! Anonymous poster hash: a9f6d...257
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Har du fått snakket med han ennå, TS? Anonymous poster hash: db949...c8c
Gjest Cevita Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Fy for en drittsekk! Selv om jeg er veldig i mot oversharing på facebook, tror jeg kanskje at jeg hadde tatt en screenprint av den meldinga og lasta opp på facebook, med tagging, sånn at alle kan se åssen ussel drittsekk han var! Nei, jeg hadde nok ikke gjort det... men jeg hadde likt tanken! til deg! Trøst deg med at nå er du hvertfall kvitt den drittsekken. 5
Obiola Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Det er vel ikke helt uvanlig at mange oppfører seg helt normalt i forkant av et brudd, de viser ingen tegn på at det er noe galt. Å komme med kjærlighetserklæringer, fysisk nærhet, planlegge fremtiden osv, så et par dager senere vil vedkommende gjøre det slutt, er vel en del som har opplevd dette og at bruddet derfor har kommet som et sjokk. Kanskje han ble veldig full og følte det var den enkleste måten å gjøre det på? En feig drittsekk er han uansett hva som er grunnen! Får bare håpe du kan få svar fra han, så det blir enklere å gå videre. Endret 15. desember 2013 av Obiola
Gjest Awzm me Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Uff da! Jeg kan se for meg at han faktisk kommer til å ta kontakt å prøve å ta deg tilbake, eller i det minste snakke med deg. Han var full, kanskje en av kompisene hans oppmuntret til det om han fortalte noe negativt om deg? Det kan ha vært korttenkt av han. Eller kanskje en tanke han har hatt i det siste, men likevel ikke ønsket å realisere og derfor angret nå, men fremdeles var usikker. Han skylder deg iallefall en grunn. Han kommer nok til å ta kontakt etterhvert, eller så er han ikke mye til mann eller noe å ta vare på uansett. Du får prøve å ikke ta kontakt med han før han gjør det.
embla1807 Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Huff! Ikkenoe gøy. Sender deg varme tanker! For en jævla dritt.
Alja Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Min første tanke: han fant ei han ville pule og vil ikke være utro så han gjorde det slutt. Min andre tanke: han kommer krypende snart. Gi det to-fire dager. Min tredje tanke: ikke ta han tilbake. Han har nesten garantert rotet med noen. Lykke til, får utrolig vondt av deg :/ 5
GammelKaktus Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Vær glad du er kvitt dritten før dere fikk barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå