AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Har nå vært gjennom en prosess hvor jeg for en tid tilbake ble forlatt. Leser jo da en del solskinnshistorier om de som etter en del tid faktisk finner ut at sin tidligere partner var den de ønsket for livet , og at man finner tilbake til hverandre . Hvor vanlig er dette , og og hvilke aldersgrupper er det som gjerne finner tilbaketil hverandre . Stammer de fra lange eller korte forhold ? Er det ofte barn i bildet ? Er den noen som faktisk ønsker seg tilbake , men ikke " våger"å ta skrittet med å fortelle at de vil forsøke på ny ? Har vel enda en tanke om at hun som forlot meg var den rette for meg , og den jeg vil dele mitt liv med Så jeg håper jo at hun skal se at det var ikke grønnere gress på den andre siden , og på ett tidspunkt savne meg og det vi sammen hadde Jeg har dog bestemt meg at ikke jeg skal kan ta kontakt , og at ett eventuelt første steg må komme fra hun Vet jo at dersom det skulle hende så kan det fort være en lang vei å gå , men jeg mener at om muligheten kommer vil det være verdt detAnonymous poster hash: 94159...560
Gjest Kv84 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Om min første kjæreste og samboer hadde sendt meg en sms om å treffes, så hadde jeg nok sagt ja! Og gledet meg masse til å se han, så det er et stort ønske å få han tilbake.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Tar gjerne imot en telefon selv Er vel en av mine største ønsjer detAnonymous poster hash: 94159...560
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Ville ha henne tilbake lenge...nå er toget gått. Håper hun blir med han nye og er lykkelig Anonymous poster hash: 69e38...2df
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Skulle jo gjerne sett at jeg fikk en mulighet til Men det er vel slik at toget gikk og jeg står igjen på perrongen Spørsmålet er hvor lenge man skal være villig til å vente på om det kommer en ekstra avgang Om det noen gang skjer at hun vil ha meg tilbake , så vet jeg at jeg vil forsøke mitt ytterste At mange nok mener hun ikke er noe å samle på siden hun dro viser bare meg at de ikke vet hvilken fantastisk person det er snakk om Vet jo selvasagt ikke om det noengang skjer , men gjør det det så er nok jeg der for henneAnonymous poster hash: b263f...57d
Petalouda Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er gift med min store ungdomskjærlighet Vi var forlovet i gamle dager, men det ble slutt og vi hadde ikke kontakt på mange mange år. Men så vips en dag .... og nå er vi gift, slik vi burde ha vært helt fra begynnelsen 4
Adhara Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er gift med min store ungdomskjærlighet Vi var forlovet i gamle dager, men det ble slutt og vi hadde ikke kontakt på mange mange år. Men så vips en dag .... og nå er vi gift, slik vi burde ha vært helt fra begynnelsen Så kjekt å se at det er mulig Skulle gitt mye for en slik mulighet Skulle gjerne hørt hva som gjorde at dere tok opp igjen tråden dere imellom og hva som utløste dette Du sier at dere var forlovet , og da vil jeg jo gjerne tro dere har hatt en del tid sammen tidligere og Er det lov å spørre hva som gjorde at dere gikk hver til sitt for lenge siden Anonymous poster hash: 94159...560
Petalouda Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Det er egentlig en ganske nydelig historie .... Vi var som jeg sa ungdomskjærester, og uadskillelige. Vi var sammen døgnet rundt,, gikk på samme skole, bodde sammen, var sammen absolutt hele tiden. Og vi elsket det. Og så forlovet vi oss, slik familiene våre sa at vi burde. Men vi var unge. Søtten år gamle, bare. Og fra forskjellige steder i landet. Jeg storbyjente, han fra en knøttliten, trygg øy. Jeg fikk ikke hjemlengsel, men "ut"-lengsel, og hatet å bli fulgt med argusøyne overalt hvor jeg gikk. For sånn er det jo på små plasser. Og han orket ikke tanken på å forlate sin lille trygge havn. Keep in mind, vi var søtten år gamle. Så jeg reiste. Han trodde ikke jeg kom til å reise, jeg trodde ikke at han ikke kom til å bli med. Vi hadde kontakt på hver vår kant av landet hele det neste året. det var sårt, vondt og vanskelig. Og så mistet vi kontakten. Helt. Det gikk tolv år. Og så kom facebook til Norge ......... 3
Havbris Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Vi traff hverandre en nyttårsaften, giftet oss etter kort tid og fikk 2 barn på rappen. Opplevde en krise sammen etter en del år og forholdet sto på spill. Stor innsats fra begge ført oss tilbake i rett spor og i dag har vi det bedre enn noensinne. Til sommeren er det 23 års bryllupsdag. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Hadde det bare vært så vel at vi begge hadde villet gjøre en innsats så hadde man gjerne ikke kommet til det at man flytter fra hverandre Men her er det bare jeg som har den viljen , og da er de to ikke mye å gjøre Derfor er mitt siste lille håp at etter en tid for seg selv kanskje hun vil savne meg, oss og alt det vi sammen har hatt At hun da vil ønske å gjøre ett forsøk Det er vel sikkert lite sannsynlig , men i dag klarer jeg ikke slippe dette håpet for jeg føler det er alt jeg har tilbake Anonymous poster hash: 94159...560
Apefinger Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Biter meg merke i at det er mange menn som svarer her. *Restores faith in men at KG* 1
FalconPunch Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Kjekt å lese at det kan være mulig Din opplevelse ligner på min egen , og jeg håper og på en ny mulighet med den jeg er glad i Håper dog at om muligheten kommer , så kommer den før det er gått 4-5 år Håper at hun vil savne meg når hun får meg litt på avstand og jeg ikke er der lengre Problemet i dag er litt det at hun vet hun har meg om hun vil , men når hun ikke vet dette lengre ( er flyttet ) håper jeg jo at savnet kan dukke opp Må bare krysse fingreneAnonymous poster hash: b263f...57d
Petalouda Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 .. ikke vær så himla tilgjengelig da ....
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Vil nok gjøre det jeg "kan" for å ikke være tilgjengelig når hun er ute Før det er det jo vanskelig Etter det vil jeg jo forsøke å kun være tilgjengelig på det som angår barna Akkurat det har jeg ikke noe valg De er jo tross alt og det viktigeste jeg harAnonymous poster hash: b263f...57d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Min samboer gjorde det slutt i februar 2013, vi flyttet fra hverandre og ting var tungt en god stund. Etter en del gode råd, mange fra KG og en god slump med selvransakelse fant vi sammen igjen. Nyforelsket og sterkere enn noen gang! Det er ikke meningen å ødelegge solskinnshistoriene, og håpet. Men, en ting jeg har sett i etterkant er at det krever veldig mye jobb å "komme over" det første bruddet. Hos oss hang dette igjen som en byrde en god stund, men med god kommunikasjon og vilje så kan alt løse seg:) Anonymous poster hash: 9f146...06c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #18 Skrevet 16. desember 2013 Om muligheten noengang byr seg så tror jeg ikke at det går av seg selv Men jeg er villig til å ta den "jobben" som drt vil være , og innstilt på å svelge norn kameler For meg er hun drn store kjærligheten og for det kan man strekke seg langt Men alt vil jo og ha en grenseAnonymous poster hash: b263f...57d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Min samboer gjorde det slutt i februar 2013, vi flyttet fra hverandre og ting var tungt en god stund. Etter en del gode råd, mange fra KG og en god slump med selvransakelse fant vi sammen igjen. Nyforelsket og sterkere enn noen gang! Det er ikke meningen å ødelegge solskinnshistoriene, og håpet. Men, en ting jeg har sett i etterkant er at det krever veldig mye jobb å "komme over" det første bruddet. Hos oss hang dette igjen som en byrde en god stund, men med god kommunikasjon og vilje så kan alt løse seg:) Anonymous poster hash: 9f146...06c Hvorfor ble det slutt i første omgang? Anonymous poster hash: 71c87...209
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #20 Skrevet 16. desember 2013 Etter 7,5 år sammen fikk jeg nok etter å ha blitt tatt for gitt i mange år og alltid forventet at jeg skulle være der. Vi hadde kommunikasjonsproblemer i tillegg og det gjorde ikke ting bedre. Endte opp med en 3 mnds pause, der jeg fikk frest fra meg og han satt igjen sønderknust. Vi snakket ofte sammen likevel og det var fælt å høre hvor ille han hadde det. Men jeg sto på mitt og følte at dette var rktig for meg. Etter å ha bodd noen mnd hos min mor og etter at vi åpna kommunikasjonslinjene, og etter en bytur som endte i drama med venninne, så var det han jeg valgte å ringe til. Han hjalp meg og det var da jeg innså at han har jobbet med seg selv og forbedret seg på alle måter. Etter å ha snakket sammen bestemte vi oss for å prøve på nytt og nå har vi vært sammen i 1,5 år. Forlovet oss på nytt, var det tidligere også. Å ting er bedre enn på mange, mange år. Vi er mer tilstede for hverandre og klarer nå å snakke sammen. Jeg har fortsatt perioder der jeg vil "ut" og savner å være singel, men jeg vil ikkje gi slipp på denne mannen. Vi har snart 9 års jubileum og har vært sammen siden vi var 16. Så jeg tror det er meningen at det skal være oss. Ingen av oss kjenner til noe annet. Anonymous poster hash: 2168e...ba2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå