Gå til innhold

Blir så varm når jeg er fyllesyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Jeg svetter alltid som en gris når jeg har vært på fylla, klærne blir gjennomsvette og jeg må dusje flere ganger.

Anonymous poster hash: 9b2a7...cfb
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg blir i hvert fall veldig varm av alkohol. Trenger bare å ta noen slurker av en øl eller et glass vin, så koker det, og jeg blir rød i kinnene. Venninna mi er likedan.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir i hvert fall veldig varm av alkohol. Trenger bare å ta noen slurker av en øl eller et glass vin, så koker det, og jeg blir rød i kinnene. Venninna mi er likedan.

Ja, det blir jeg også. Men det er dagen derpå jeg blir ekstremt heit. Svetter som en gris. Har det noe med at kroppen kvitter seg med giftstoffer kanskje?

Gjest New_Girl
Skrevet

Ja, det blir jeg også. Men det er dagen derpå jeg blir ekstremt heit. Svetter som en gris. Har det noe med at kroppen kvitter seg med giftstoffer kanskje?

Kan godt være. Nå er det mange år siden jeg var fyllesyk selv, men syns å huske det var en del svetting involvert ja ;)

Skrevet

Du er jo forgiftet. Kroppen vil svette ut driten.

Skrevet

Du er jo forgiftet. Kroppen vil svette ut driten.

Merker det, spyr som en gris, gjennom nesa til og med. Og svetter som en mann... Uff at man ikke lærer!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan nok ha noe med nedbrytningsprodukter å gjøre, men i tillegg blir det sympatiske nervesystemet ditt overaktivert (det som kalles "fright, fight or flight-respons"). Da får man også gjerne litt høyere blodtrykk og puls i tillegg til svettingen, samt skjelving i hendene.

Drikk masse vann og få i deg karbohydrater ;)

Endret av FruLuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...