AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg tilhører de som hadde ekstra fyll foran rundt midjen før graviditet. Fødte med keisersnitt fir 14 mnd siden. Har fremdeles mye ekstra. Vil gjerne føle meg vel i selskap og har prøvd mye forskjellig hold in Resultatet er alltid at det ruller seg ned og legger swg som en pølse nederst på magen. Opplever mwg enda større da. Tips til h a jeg bruke og hvor jeg kjøper det? Anonymous poster hash: e94f8...303
Lea2 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Kjøper du dem for små kanskje? Det er lett å gå for en størrelse for liten for enda bedre hold in effekt, men resultatet er ofte at ting ruller seg ned. Om det er magen som er problemet så kan du kanskje prøve en hold in topp i stedet for strømpebukser. De finnes som singlet, body eller et slags korsett som går under bysten. Endret 15. desember 2013 av Lea2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Hvor kjøpes disse toppene/ korsettene? Har så langt brukt " bukse" fra litt over kneet til under puppene. Tilmålt i undertøysbutikken Change i fjor. De tok mål og fant str. TSAnonymous poster hash: e94f8...303
Brimi Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har også ekstra rundt magen. Jeg synes topper og kjoler med strikk i livet blir fint. For da synes ikke magen så innmari. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå