Gå til innhold

Hjelp. Jeg får ikke overført penger til BSU på nettbanken min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer bare opp Beløpet overskrider årlig beløpsgrense BSU. Hæ? Er det ikke 20 000 som er grensa? Jeg skal overføre mindre enn 20 000, men det går jo ikke. Nå skjønner jeg ingen ting.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 06870...4f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du satt inn noe tidligere i år?

• Liker 2
Skrevet

Har du spart ellers på året? For om du har satt inn 500 kroner her, og 200 der osv. så kan du ikke sette inn 20 000 nå for da overskrider det jo de 20 000 du kan spare i året. Ta å sjekk hva som har gått inn på BSU kontoen din det siste året du:)

Anonymous poster hash: d3b09...7f3
Skrevet

Jeg skulle sette inn 10 000kr, men det går visst ikke. Merkelig. Skal undersøke litt mer.

Skrevet

Jeg skulle sette inn 10 000kr, men det går visst ikke. Merkelig. Skal undersøke litt mer.

Det er vel ikke verre enn at du kan sjekke historikken på BSUen i nettbanken og se hvor mye du har satt inn. Men siden det går automatisk, så tviler jeg på at det er feil. Har nok kommet inn noen penger der som du ikke har tenkt over ;)

Anonymous poster hash: 74fe6...54c

Skrevet

Du kan sette inn maks 20 000 i året. Om du skal sette inn 10 000 og det overskrider grensen på 20 000, så har du nok mer enn 10 000 der.

Det står vel ganske klart der?

På min konto står det hva jeg har tilsammen, og hva jeg har disponibelt.

Anonymous poster hash: f472a...2f1
Skrevet

Hvis det viser seg at TS har f.eks 11000 på konto, og ikke forstår hvorfor hun ikke kan overføre 10.000 forklarer det veldig mye av samfunnet idag....

Anonymous poster hash: 520e8...2c0
  • Liker 1
Skrevet

Det rareste er jo at hun velger å spørre i en diskusjonsgruppe i stedet for å sjekke kontoen...

• Liker 2
Skrevet

Har du funnet ut av det TS? Jeg ble så nysgjerrig! :)

Anonymous poster hash: ac92c...8f0
Skrevet

Har du funnet ut av det TS? Jeg ble så nysgjerrig! :)

Anonymous poster hash: ac92c...8f0

Pøh, du ønsker bare en bekreftelse på teorien din om at TS har tabbet seg ut. Folk, altså.

Anonymous poster hash: 00e65...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...