Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #1 Skrevet 14. juni 2002 Det står mellom Maren (et gammelt norsk navn) og Anne. Finnes det noen gode grunner til å velge det ene fremfor det andre? Her kan dere se statistikken for de to navnene: Maren: http://www.svanger.no/db/db.cgi?db=name&do...pt==&name=Maren Anne: http://www.svanger.no/db/db.cgi?db=name&do...opt==&name=Anne Hilsen "snart forleldre"
Louise Skrevet 14. juni 2002 #2 Skrevet 14. juni 2002 Heisann kommende foreldre!! Jeg ville gått for Anne av de to navnene Er litt mer liv i det enn Maren, synes jeg.. klem fra Louise
Gjest line Skrevet 14. juni 2002 #3 Skrevet 14. juni 2002 Hei Jeg syntes Maren var finest jeg da. Anne er også et fint navn, men jeg ville gått for Maren. 15+3
Linnda Skrevet 14. juni 2002 #4 Skrevet 14. juni 2002 Jeg ville nok også valgt Maren. Anne er altfor kjedelig, syntes jeg.
Stinemor Skrevet 14. juni 2002 #5 Skrevet 14. juni 2002 Jeg synes også at begge navnene er fine, men holder nok en knapp på Maren likevel. Men mitt tips er likevel og vente til barnet er født, kanskje det navnet dere var skråsikre på ikke passer likevel?!? Vi var veldig bestemte på jentenavnet da jeg gikk med nr 1, men det stemte liksom ikke når jeg fikk henne på brystet etter fødselen, så vi ombestemte oss ganske fort.............vi endte opp med Kristine, et navn som er helt perfekt for jenta vår! Så ikke stress når det gjelder navnet, det rette dukker opp.........garantert!!!! Lykke til med familieforøkelsen og navnevalg!
Babyface Skrevet 15. juni 2002 #9 Skrevet 15. juni 2002 Jeg ville også valgt Maren. Det er både penere og mer uvanlig enn Anne.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #10 Skrevet 17. juni 2002 Jeg ville valgt Maren. Syns det er et kjempefint navn :D
Gjest Lottemor Skrevet 17. juni 2002 #11 Skrevet 17. juni 2002 MAREN er et flott navn det ville jag ha valgt
Carine Skrevet 17. juni 2002 #12 Skrevet 17. juni 2002 Jeg ville også valgt Maren! Synes forresten det er et kjempefint navn Klem, Carine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå