Gå til innhold

Ølbriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I edru tilstand får jeg ikke så ekstremt mye oppmerksomhet fra menn, bortsett fra et par smil og blikk i ny og ne. Føler jeg er pen, men ikke noen tier.

På fest derimot får jeg komplimenter fra kjente og ukjente, flørting fra alle kanter og hele pakka

Så spørsmålet mitt er hva skyldes dette? Er jeg akkurat ikke pen nok til vanlig, men digg etter et par øl? Eller har det noe med at gutta drikker seg til selvtillit å gjøre? Eller er det kanskje jeg som har mer utstråling og er mer mottakelig for flørt etter et par glass?

Anonymous poster hash: 9460e...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være du blir mer utadvent når du drikekr? sånn er det med meg hvertfall. men tar ikke til meg menn som flørter i fylla men som "ikke kjenner meg" når de er edru.

å når de er fulle så virker det bare som at de vil ha seg et nypp... å det holder jeg meg for god til altså.

Anonymous poster hash: a8a3d...d18
Skrevet

Kanskje du tar deg veldig bra ut på fester og derfor får mer oppmerksomhet?

Skrevet

Kanskje du tar deg veldig bra ut på fester og derfor får mer oppmerksomhet?

Mulig det ettersom jeg har en tendens til å pynte meg litt ekstra :fnise:

Skrevet

Når man er edru har man ikke den samme arenaen for å flørte og sjekke opp andre, enn når man er i en situasjon hvor man drikker og menger seg med folk. Så det skyldes nok ikke ølbriller, men settingen.

Anonymous poster hash: b100a...ca9
Skrevet

Når man er edru har man ikke den samme arenaen for å flørte og sjekke opp andre, enn når man er i en situasjon hvor man drikker og menger seg med folk. Så det skyldes nok ikke ølbriller, men settingen. Anonymous poster hash: b100a...ca9

Jeg er usikker på om jeg forstår hva du mener: betyr det at TS (og andre) er like pene/attraktive til vanlig, men at det er settingen som gjør at man får oppmerksomhet?

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg forstår hva du mener: betyr det at TS (og andre) er like pene/attraktive til vanlig, men at det er settingen som gjør at man får oppmerksomhet?

Eksakt.

Anonymous poster hash: b100a...ca9

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er vel vanlig at man får mer oppmerksomhet i festlig lag enn ellers? Som oftest fordi man gjør seg mer flid med utseendet når man går på fest eller ut på byen og fordi det er mer sosialt akseptert å ta kontakt og flørte med noen der enn på jobb, Rema eller Sats.

Skrevet

Det er vel vanlig at man får mer oppmerksomhet i festlig lag enn ellers? Som oftest fordi man gjør seg mer flid med utseendet når man går på fest eller ut på byen og fordi det er mer sosialt akseptert å ta kontakt og flørte med noen der enn på jobb, Rema eller Sats.

Jeg er enig i at det er mer vanlig med positiv oppmerksomhet i slike settinger, absolutt. Spørsmålet mitt til AB over var om vi er like attraktive "bestandig", men at det først er de rette setningene at oppmerksomheten kommer.

Jeg vil tro at stemning, et glass eller to innabords og at man føler seg vel kan gjøre at man har mer utstråling i en slik setting, og dermed blir mer attraktiv og får flere komplimenter.

Skrevet

Har sikkert også noe med hvor mottakelig man er for flørting. Når ei jente sitter på bussen med ansiktet ned i telefonen og hører på musikk, er det ikke ideelt å sjekke henne opp uansett hvor slående vakker hun er, men på fest er det omtrent normen å flørte

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...