Gå til innhold

Kremfresh produkter - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har testet Kremfresh sine produkter og har tilbakemeldinger?

Legg gjerne med hvilken hudtype dere har i tilbakemeldingen :)

Anonymous poster hash: 46875...8e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kombinert hud, fuktfattig, men får lett tilstoppede porer.

Har prøvd Oenothera Balanserende dagkrem og nattbalm fra kremfresh. Dagkremen er den beste jeg noen gang har prøvd! Er veldig nøye på at kremer jeg bruker ikke har poretettende ingredienser (noe de aller fleste merker inkl. Decleor ol. er dårlige på), og dagkremen er helt trygg.

Nattbalmen hadde noen poretettende ingredienser og var ikke helt optimal, men funket greit om jeg brukte den oppå dakremen, men ikke om jeg tok nattbalmen under dagkremen :vetikke:

Skrevet

Kroppsproduktene deres er i alle fall kjempegode! Liker body lotion i fast form, bodybutter og mandelskrubben. De lukter herlig og friskt også, i motsetning til Lushprodukter.

Skrevet

Jeg har også prøvd den balanserende dagkremen. Veldig god og fremkalte ikke noen kviser i huden min, men den gamle forpakningen med pumpe og prisen gjorde at jeg ikke kjøpte den igjen. Den er billigere nå tror jeg og i annen forpakning så tror jammen jeg skal kjøpe den neste gang jeg trenger dagkrem!

Anonymous poster hash: bffc3...5ee
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve skrubbene deres! Noen som kan anbefale?

Skrevet (endret)

Bruker leiremasken og den bodylotion greia som man smører på i dusjen "smør på flesk" som de kaller den. Begge er helt greie :)

Edit: Bodyscruben dems er forrsten helt fantastisk!

Endret av Påfugl
Skrevet

Eg er veldig glad i Kremfresh-produktene :D Min samboer har fått aftershave-krem som har er veldig fornøyd med, og eg får heilt babymjuk hud av kroppssmøret med jojoba og rose :D Har også to aromatisk balm, ein med japansk mynte og ein med rosmarin og einer. Deilig å smøre på ømme muskler og sener. Har kokosolje som er kaldpressa. Det har vore til stor hjelp når eg har tørr hud som klør! :)

Til jul skal samboer få ansiktsmaske og dagkrem i Balanse-serien. Han har litt problemhud. :)

Skrevet

Liker kroppsproduktene deres, skrubber, oljer, kremer osv, veldig godt. Men de er jo svindyre:( Passer ikke mitt budsjett, så blir veldig glad for å få slike produkter i gave.

Skrevet

har flere ganger hatt lyst til å prøve noe av de, men synes det er for dyrt

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen med atopiskeksem som er fornøyd? Har en liten gutt med eksem.

Skrevet

Har kun prøvd leppeskrubben og mentol-leppomaden, sistnevnte har jeg ikke sluttet å bruke siden jeg kjøpte den for første gang. Den er den eneste leppomaden som virkelig hjelper på vintertørre lepper :)

Skrevet

Scrubbene er fantastiske, anbefales :)

Skrevet

Aldri hørt om merket!

Hvor kan jeg få bedre kjennskap til det?

Skrevet

TS her :)

Jeg ser de fleste har testet kroppsprodukter, jeg var mest interessert i ansiktsprodukter...... :)

Er det noen som har testet disse to balmene og vet hvilke som passer best til veldig tørr hud?

http://www.kremfresh.com/products/mykgjrende-krem-ekstra-pleie

http://www.kremfresh.com/products/oppbyggende-beskyttende-balm-klima

Eller den "oppbyggende balsam"?

Anonymous poster hash: 46875...8e1
Skrevet

Hei ts!

Ja, jeg har prøvd dem, og i likhet med de fleste produkter (min erfaring) gjorde det ikke "underverker" for huden. Men du fungerte helt ok, og noe mer kan man egentlig ikke forvente av noe som helst hudpleie. Det som er så bra med dem er at de bare inneholder naturlige ingredienser og er økologiske (tror jeg). Dermed trenger man ikke å bekymre seg for bivirkninger pga. av hormonhermere osv.

Så du kan godt satse på de produktene.

Hilsen ung jente.

Anonymous poster hash: d870e...3b6
Skrevet

Nå har jeg sett på siden og det virker jo lovende... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...