Gå til innhold

Fyr med dame som er helt opphengt i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en chatside (uten cam) i forigår egentlig bare fordi jeg ikke hadde noe bedre å finne på. Jeg har selv kjæreste, så var jo ikke akkurat ute etter noe annet enn å prate. Så var det en som jeg skrev litt med som skreiv han hadde dame, så da tenkte jeg jo at det var like så greit å gi han min skype fordi han virket som en hyggelig fyr, og jeg har jo ikke noe i mot å få nye venner heller.

Men så skriver han en del ting som gjør meg litt ukomfortabel. Jeg sendte noen bilder av meg (sånne bilder som ligger på facebook altså) og da han så ene bildet der jeg hadde kjole så sa han noe med at han synes at han ikke så godt nok og spurte etter bilder der han kunne se hele kroppen min osv.

Og så skriver han masse med at han synes kjæresten min er heldig osv og sender meg bilder på snapchat hele tiden der han spør hva jeg gjør på.

Han er altså skikkelig slitsom og virker jo som om at han er interessert i mer enn å bare chatte om helt vanlige ting, men jeg har jo absolutt ikke tenkt til å være utro eller noe sånt mot min kjæreste som jeg elsker over alt, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå?

Skal jeg blokke han fra snapchat og skype, eller skal jeg skrive noe til han først? Hva skal jeg skrive evt?

Min kjæreste synes også at det var litt ekkelt at han oppførte seg sånn, så jeg kan jo bruke det som "unnskyldning" eller hva tror dere?

Anonymous poster hash: b5a48...615
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager gjør du sånt til å begynne med? Er du ikke helt med? For noe idioti. Det er nå bare å å slette han og blokkere han fra alt som er. NÅ.

Anonymous poster hash: e7183...c89
  • Liker 9
Skrevet

Hvorfor i alle dager gjør du sånt til å begynne med? Er du ikke helt med? For noe idioti. Det er nå bare å å slette han og blokkere han fra alt som er. NÅ.

Anonymous poster hash: e7183...c89

Jeg tenkte bare det hadde vært hyggelig å prate med noen.. Sliter en del med sykdom så har ikke vært sosial den siste måneden

Skrevet

Kan du ikke snakke med jenter da, hvis du føler deg ensom? Og ikke gutter med kjæreste..

Spør fyren om hvorfor han holder på sånn når han har dame, OG du har kjæreste. du kaster bort tiden din på tull

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke snakke med jenter da, hvis du føler deg ensom? Og ikke gutter med kjæreste..

Spør fyren om hvorfor han holder på sånn når han har dame, OG du har kjæreste. du kaster bort tiden din på tull

Jo, men det var ikke noen å prate med da.. Jeg prata med ei jente faktisk, men tror hun var lesbisk, så det var i alle fall ikke noe bedre.

Men jeg har skjønt det nå. Jeg har aldri vært inne på noe sånt før så jeg visste ikke hvilke folk som hengte der. Trodde folk bare var ute etter å prate sånn som jeg.

• Liker 1
Skrevet

Får helt vondt av deg jeg ts. Virker som det har vært helt uskyldig fra din side, og er dårlig gjort av folk her på kg å være så angripende.

Noen gutter er svin, uansett om de har kjæreste eller ikke. Du bør nok slette han på skype og snap. Trenger ikke komme med noen "unnskyldning", dere er jo ikke nære venner :)

Anonymous poster hash: 4010f...cf2

• Liker 2
Skrevet

Haha, tenk om han sitter å tenker det samme om deg. Hvorfor prater hun med meg? Hvorfor sender hun meg bilder? Hun har jo kjæreste. Greit han skrev mer, men ærlig talt. Latterlig av deg å skulle skrive noe sånt om en fyr på chatteside når du selv er der og har type.

Anonymous poster hash: 8b5e2...7de

• Liker 1
Skrevet

Litt naivt av deg å legge til en fyr du traff på en datingside, gir han bilder av deg og blir overrasket over at han blir creepy. Jeg ville blokkert og slettet han uten et ord.

• Liker 2
Skrevet

synes noen folk er så angripende her inne. ok, enig at det kanskje var litt teit av deg å gi han skypen din, sende bilder og utveksle snapchat, men skjønner at du ikke regnet med at han skulle bli så interessert i deg eller så creepy som du kaller det. enten kan du bare slette han fra alt uten et ord eller om du ønsker bare skrive en kort beskjed som eks: "grunnet at jeg har kjæreste og at dette har utviklet seg til mer snakk enn jeg er komfortabel med, så kommer jeg til å slette deg fra sosiale medier. håper ikke du tar deg nær av det". enkelt og greit

Anonymous poster hash: 84ca3...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...