Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 år og har lyst på en ordentlig foundation som matter huden min. Har blank hud i T-sonen, men som likevel kan bli tørr på nesen. Har et par kviser og mørke ringer også som jeg gjerne skulle ha dekket. Er det noen som har en god foundation og/eller concealer og anbefale?

Har prøvd å spørre på parfymerier, men synes ikke det har vært noe til hjelp dessverre...

Tusen takk for svar :D

Anonymous poster hash: 2a23b...a78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg trur eg har lese ein stad at den Fit Me-stiften frå Maybelline er bra for hud som treng å bli matt.

Gjest Runforit
Skrevet

For meg funker mineralfoundation best. Alt av flytende foundationer sklir bare av. Bruker også et tynt lag av bodyshop basen for fet hud. Da sitter foundationen hele dagen :)

Skrevet

Datteren min er like gammel som deg, og har samme type hud. Hun har også vært litt plaget med kviser i perioder, og det har bare blitt enda verre med foundation, spesielt når hun har brukt primer, bortsett fra mineralfoundation. Vær obs på at mange mineralfoundations ikke er rene, og de bør du unngå. Jeg kjøper fra USA, hos Everyday Minerals: http://www.everydayminerals.com/store/. De har flere typer, ettersom hvor matt finish du ønsker, og mange fargealternativer. Datteren min bruker Matte Base, og trenger da ikke bruke primer, som hun måtte før, for at ikke alt skulel skli av i løpet av få timer.

Hos Every Day kan du få gratis vareprøver, sånn at du kan teste ut farge og base, og prisene er utrolig lave (bare vær obs på at du ikke handler for over 200, for da blir det avgifter, og det blir dyrt. Altså, 200 kr i varer, frakt ikke inkludert). Man kan handle Everyday Minerals fra norsk nettside også, men da er prisene noe helt annet.

Jeg har bare opplevd positivt ved å handle der, aldri noe tull med bestillinger. Eneste er at det kan ta litt tid, har opplevd alt fra 1 1/2-3 uker.

Anonymous poster hash: f4510...a00
Skrevet

Tusen takk for hjelp! Tror det blir mineralfoundation på meg da :)

Anonymous poster hash: 2a23b...a78
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker foundation fra Clinique, husker ikke helt hva den heter, men flasken er i glass og er firkantet. På flasken står det Superblanced makeup, søk Clinique foundation på google så kommer det opp :-) Den er kjempegod og gjør ikke at du ser "fake" ut i ansiktet og det ser ikke ut som om du har på deg mange lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...