Gå til innhold

svigermor og hvor ofte kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

moren til samboeren ringer til han hver eneste dag, ofte flere ganger om dagen. Han blir lei, og lar være å svare mange ganger, men da føler jeg at jeg burde oppfordre han til å ringe tilbake, at hun blir skuffet over at vi ikke tar oftere kontakt(noen hun har uttrykt) Jeg synes hun ringer vel ofte, men føler på at hun synes at jeg ikke er noen god svigerdatter, vil helst rømme når hun ringer, fordi det da er så mange forespørsler og invitasjoner til familieselskaper, og annet som jeg føler en forpliktelse overfor. Det er akkurat som om jeg blir sittende igjen med den dårlige samvittigheten, mens samboer ser ikke ut til å bry seg i det hele tatt

Anonymous poster hash: 5802b...8d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det veldig på samme måte! Følger denne

Skrevet

noen som har noen råd?:)

Skrevet

moren til samboeren ringer til han hver eneste dag, ofte flere ganger om dagen. Han blir lei, og lar være å svare mange ganger, men da føler jeg at jeg burde oppfordre han til å ringe tilbake, at hun blir skuffet over at vi ikke tar oftere kontakt(noen hun har uttrykt) Jeg synes hun ringer vel ofte, men føler på at hun synes at jeg ikke er noen god svigerdatter, vil helst rømme når hun ringer, fordi det da er så mange forespørsler og invitasjoner til familieselskaper, og annet som jeg føler en forpliktelse overfor. Det er akkurat som om jeg blir sittende igjen med den dårlige samvittigheten, mens samboer ser ikke ut til å bry seg i det hele tatt

Hmm dette blir litt vanskelig å svare på, sikker for andre også =(

Skrevet

Her må virkelig mannen din sette en grense ovenfor sin mor om han misliker at hun tar så mye kontakt. Du kan jo gjerne si det til han, men du må ikke være den som setter ned foten ovenfor hans mor, det blir det bare dårlig stemning av.

Min svigermor tar også ganske hyppig kontakt, men jeg syns det er så utrolig koselig. Sikkert fordi mine foreldre ikke bryr seg om meg og aldri tar kontakt.

Anonymous poster hash: b444f...a80

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg bor hos svigermor og har egentlig fått dosen min for flere år, men det blir feil å klage når man får bo gratis. (Kjæresten har ikke jobb og med lærlinglønn kommer man ikke langt)

Hun også ringer hele tiden, spør hvor vi er, hva vi gjør og hvorfor. Tar vi ikke telefonen sender hun melding "ring meg" og fortsetter å spamringe to sekunder etter at meldingen er tikket inn.

Han har sagt ifra mange, mange, mange ganger at dersom vi er opptatte og ikke kan svare så kan vi ikke svare. Og det bryr ikke svigermor seg noe om, selv ikke om jeg er på jobb og ikke kan snakke i telefonen.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...